Even voorstellen!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Marina

Ongelezen bericht 08 dec 2015 22:23

Luna heb jij toen jou explantatie vergoed gekregen? Of had jij ook last van te veel kapsel?

Ik had baker 3 en geen bewezen lekkage.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 dec 2015 14:35

Ik had geen kapselvorming, maar wel erge lekkage door doorzweten. Ik ben in bezwaar gegaan na de operatie en heb toen mijn operatieverslag en alle andere bewijzen aan het bezwaarschrift toegevoegd.
Ik had de operatie eerst zelf betaald en toen het bedrag van de verzekering teruggekregen.

Hier lees je meer over het in bezwaar gaan: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html

Ik vind je borsten er heel goed uitzien hoor. Het trekt ook allemaal nog bij, dus het wordt straks alleen maar beter. Geef het even de tijd ok.
Bij vrouwen met meer weefsel ziet het er sneller goed uit dan bij vrouwen die iets minder weefsel hebben, maar ook bij hen komt alles uiteindelijk goed hoor.

Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Marina

Ongelezen bericht 28 jan 2016 20:20

Hi Luna,

Alweer even geleden.

Mijn explantatie is vergoed! Na operatie is de aanvraag nogmaals gedaan omdat tijdens de operatie bleek dat de protheses toch gelekt/gezweet hebben. Vandaag de brief binnen dat de operatie alsnog vergoed wordt!

Verder heb ik wel een probleem met mijn linkerborst. Deze loopt steeds vol met wondvocht/seroma. Vorige week is dit weggehaald tijdens een echo. Aanstaande woensdag weer een controle.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2016 19:25

Wat fijn dat alles is vergoed! +BLIJ+

Heel veel liefs,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”