Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
mini1982

Ongelezen bericht 15 mar 2014 12:08

Op woensdag 26 maart is het consult.
Eigenlijk ben ik al vastbesloten dat de borstprotheses eruit gaan.

http://klachtensilicon.forum2go.nl/info ... -t182.html
Ik zet die link naar vragen die je kunt stellen bij consult even hier neer, kan ik alles makkelijk terugvinden.

Sinds ik hier ben gaan lezen, ben ik erachter dat ik wel klachten ervaar. Ik voel de protheses bijn a altijd zitten, maar omdat het vrijwel altijd is, viel het me niet meer op. Slechte concentratie, pijn in gewrichten, allerlei kwaaltjes waar ik altijd andere oorzaken voor heb aangewezen. Wie het weet mag het zeggen. Voor hetzelfde ben ik daar straks ook van verlost.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 mar 2014 14:00

We are HAPPY!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mar 2014 10:20

Lieve Mini, ontzettend veel succes morgen bij dr. Visser!!! GOOD_LUCK

+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Janneke

Ongelezen bericht 25 mar 2014 11:02

SUC6 Minitje ! Knuff Janneke
mini1982

Ongelezen bericht 25 mar 2014 19:54

Bedankt! Vind het heel spannend!
+Liefs+
Kaylie

Ongelezen bericht 27 mar 2014 11:02

Lieve Mini,
Ben erg benieuwd hoe het gesprek is verlopen!
Hoe is Dr Visser?
Heb je een besluit genomen? Hoe voel je je nu?
We denken aan je
Hug KUS+
mini1982

Ongelezen bericht 22 jun 2014 14:17

Maandag 8 september is de operatie bij dokter Visser in Venlo.

Aan de ene kant een fijn vooruitzicht: weg met die lekkende dingen die me misschien zien maken. Aan de andere kant zie ik enorm op tegen weer plat te zijn. Toch wil ik geen andere protheses en ook geen lipofilling. Naalden, brrr! Ik probeer mezelf op te vrolijken door om me heen te kijken wat leuk staat bij een kleine cup. Een kwestie van doorzetten! En straks lekker nieuwe kleding kopen. Yeah!
Janneke

Ongelezen bericht 22 jun 2014 16:00

Klappen Hoi Mini,ik zag er ook zo vreselijk tegen op , maar 't is me alles meegevallen ! Nieuwe kleding kopen ! Yesss, niet te strak en met ruches en frutsels, losse bloesjes over een hemdje of iets met een leuke achterkant :) Je ziet ik ben daar ook mee bezig , wacht nog even omdat 't aan en uitkleden nogal vermoeiend is ,ik bedoel een aantal x na elkaar hè, sterkte met 't wachten ! Knuffel Janneke FLOWER
Linn

Ongelezen bericht 22 jun 2014 16:30

Hoi Mini,
Ik ben ook altijd blij geweest met mijn grotree borsten en zag er ook tegenop maar nu 4 dagen later en hele kleine borsten ben ik toch blij dat ze eruit zijn.
Vooraf weet je niet hoe het eruit komt te zien en dat maakt je uiteraard onzeker, en je weet waarvoor je het doet maar dat betekent natuurlijk niet dat je er 'blij' mee bent, je hebt niet voor niets ooit die BV gedaan maar als je de foto's hier ziet vind ik veel borsten mooier geworden na explantatie....
Ook met jou borsten komt het goed meid!!!
BV 2000 Explantatie 2014
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jun 2014 14:24

Lieve Mini, wat ben ik blij om dit nieuws te horen. We hoorden al een tijdje niets meer van je dus erg verrast om te lezen dat je het doorzet. Party time

Zal je meteen op ons lijstje zetten zodat we je niet vergeten die dag. We jammer dat het nog zo ver weg is. heeft dat een reden?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

6x

Ongelezen bericht 23 jun 2014 15:51

Hoi Mini,

Veel sterkte met de weg er naar toe....
Inderdaad zoals Luna al vroeg, heeft het een reden dat je nog zo lang moet wachten?
Ben je erg nerveus of kun je het af en toe nog wel loslaten?

Sterkte en succes met het wachten.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
mini1982

Ongelezen bericht 23 jul 2014 06:32

Lief, al die reacties!

Ik probeer nog steeds mijn kop in het zand te steken, maar dat werkt steeds minder goed... Inmiddels heb ik in mijn agenda een aftelling gemaakt. Nog 47 dagen wachten nog vandaag.

Ik ben bang dat het heel lelijk gaat worden en dat ik er spijt van ga krijgen. Ook al zitten er siliconen in mijn borsten, ik vind ze wel heel mooi. En straks misschien niet meer. Ik heb een periode meegemaakt, vroeger, waarin ik niet naar buiten durfde en ik ben bang dat ik me straks schaam voor mezelf en dan weer zo'n periode krijg.

En tegelijk vind ik het zo aanstellerig van mezelf. Ik weet toch ook wel dat siliconen echt niet gaan bepalen of iemand mooi is of lelijk? Of dat iemand met kleine borsten zich niet mag laten zien? Wat oppervlakkig!

En toch... ik zie er als een berg tegenop.

Toen ik besloten had een borstvergroting te doen, heb ik een jaar lang eraan kunnen wennen door beha's met watten te dragen. Steeds wat meer watten. Dus de overgang na de borstvergroting was niet zo groot. Maar nu, wat kan ik doen om mezelf eraan te laten wennen? :cry:
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2014 09:35

Hoi lieverd,

Moeilijk voor je dit ik wou dat ik het makkelijker kon maken voor je.
Veel vrouwen ervaren dat hun borsten toch groter zijn na de explantatie. Misschien ook bij jou?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er heel erg tegenop kijkt en dat je bang bent om je straks weer te moeten schamen. Het is ook zeker niet gemakkelijk.
Bij de Hema heb je sportbeha's met een vulling erin die zou je kunnen dragen na de explantatie dan voel je je niet zo plat. En wie weet zal er wel veel blijven zitten bij je dat weet je niet.
Ik wens je heel veel sterkte lieve schat. Het is echt zo moedig dat je dit gaat doen en als straks de angst je weer bekruipt dat je misschien wel plat word, dan moet je weten dat er altijd nog een gezonder/veiliger alternatief is mocht je echt niet verder komen. Laat dat dan een beetje een geruststelling voor je zijn.
Heel veel sterkte lieve mini!!!

X Luna _Omhelzing KUS+ +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

ildiko

Ongelezen bericht 23 jul 2014 11:00

Hallo Mini,
Wat dubbel allemaal hé , denk dat vele onderons er ook zo over denken en bang waren over hoe ze eruit komen te zien ,ben net 1week geleden geëxplanteerd en mijn nep boobs waren ook supermooi ik kon ook moeilijk voorstellen hoe ik zonder protheses zou uitzien :? vind het nog steeds beetje eng om ze te bekijken ,maar ik bekijk ze steeds vaker om ze weer te accepteren zeg maar !! ,heb ook zo'n vulling sportbh van de hema en hierin zien ze er voller uit ,en ja wat ben ik eigenlijk blij dat ik die ROT dingen niet meer in mijn lijf heb,en lieve Mini... accepteren moet en doet iedereen natuurlijk op zijn eigen wijze Flower2 Ik wil je dan ook heel veel succes wensen met de weg ernaartoe IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM en blijf maar lekker posten op het forum dit helpt ook echt voor de verwerking wij zijn tenslotte "lotgenoten" LOVE3 .
Liefs ildiko
mini1982

Ongelezen bericht 23 jul 2014 15:03

Lieve reacties.

Ik denk dat ik nog een consult ga vragen voor de operatie en dat ik dan iemand meeneem. Misschien dat dat helpt bij het accepteren en eraan wennen.

Ik weet niet hoe het gaat worden natuurlijk. Misschien valt het mee, misschien niet. Maar dat is het juist, ik heb geen idee waarop ik me moet voorbereiden. Het kan heel hard tegenvallen en het kan heel hard meevallen en alles ertussenin.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”