Bedankt voor je antwoord weer en doe het rustig aan ! Mooie leuze trouwens aan het einde van je mail ....Die houden we er in ....
Vandaag ben ik via de huisarts naar de neuroloog geweest ivm de zenuwpijn in mijn been en voet. Deze was toegenomen na de explantatie maar gelukkig nemen de klachten sinds dit weekeinde af. Deze arts-assistente was geïnteresseerd in het verwijsprotocol van de VUmc en heeft deze gekopieerd. Ze heeft tal van tests gedaan en hier bleek geen aantasting van het centrale zenuwstelsel uit zoals in het verwijsprotocol staat vermeld (gelukkig maar natuurlijk) net zo min als een polyneuropathische aandoening (het gaat bij mij om 1 zenuw die geprikkeld wordt).
We gaan nu verder kijken naar wat er aan de hand is. Het kan bijvoorbeeld een hernia of ontsteking zijn. Er is bloed afgenomen en - geloof het of niet- ik krijg een MRI. Helaas, helaas,kreeg ik het niet voor elkaar mijn scrotum mee te laten nemen met deze MRI van mijn onderrug ;-)
Over die MRI heb ik nog wel een vraag: kun je dus met een MRI eventueel aanwezige siliconendeeltjes aantonen in het kapsel en is dat dan altijd het geval of alleen bij hoge concentraties bijv. ? En zou anders een punctie van het kapselweefsel ook nog tot de mogelijkheden behoren ? Woensdagochtend zie ik de uroloog dus (op eigen initiatief) en dan kan ik dit nog bespreekbaar maken.
Veel liefs maar weer Luna en take care, let op jezelf..
Arjan.