toch even voorstellen (Diana)

Protheses vanwege cosmetische reden.
diana1967

Ongelezen bericht 14 jan 2019 22:12

Hoi Esthertje
Explantatie en lift kost op 6900euro bij JvG. Dat is mij helaas te duur, hoewel ik dr Van Selms een hele fijne man vind
Ook ik ben om deze reden naar dr Niessen uitgeweken, 23 januari een afspraak. Wanneer ga jij naar dr NIessen?
groetjes
Diana
Esthertje

Ongelezen bericht 14 jan 2019 22:22

Hi Diana

Ik ga ook de 23ste, einde dag. Laten we hopen dat we ons daar goed voelen en de volgende stap durven zetten 😊

Liefs
Esthertje
diana1967

Ongelezen bericht 15 jan 2019 22:34

Hoi Esthertje,
Ik heb om 16.15 u een afspraak, jij?
Dr Niessen krijgt het nog druk :)
Gister ook een mail naar Boerhaave, dr van de Kar, eruit. Werd vandaag gebeld, kan vrijdag a.s. terecht voor vrijblijvend gesprek.
Ik wil voor mezelf altijd 2 PC's vergelijken; heb ik met dr Van Loenen gedaan en dr Van Selms. Nu met Dr NIessen en Dr vd Kar
Ik houd jullie op de hoogte
groetjes
Diana
ps: zelf neig ik iets meer naar dr Niessen, gezien de foto's op beide websites
Esthertje

Ongelezen bericht 16 jan 2019 06:56

Hi Diana

Ik heb om half 6 een afspraak. Ben alles een beetje aan het verwerken. Met name acceptatie.
De zin van dr van Selms galmt door m’n hoofd: dan ben je plat en heb je 2 streepjes op je borst.
Zou dat echt zo zijn? Waarom zegt hij dat?
Ik had ooit een kleine b cup en ben nu 10kg zwaarder.

Monobloc hydrogel zou een mooie oplossing zijn, maar het voelt niet goed. Denk gewoon dat m’n lijf rust nodig heeft.
Sol

Ongelezen bericht 16 jan 2019 08:36

Esthertje schreef:
16 jan 2019 06:56
Hi Diana

Ik heb om half 6 een afspraak. Ben alles een beetje aan het verwerken. Met name acceptatie.
De zin van dr van Selms galmt door m’n hoofd: dan ben je plat en heb je 2 streepjes op je borst.
Zou dat echt zo zijn? Waarom zegt hij dat?
Ik had ooit een kleine b cup en ben nu 10kg zwaarder.

Monobloc hydrogel zou een mooie oplossing zijn, maar het voelt niet goed. Denk gewoon dat m’n lijf rust nodig heeft.
Het valt me op dat vrouwen hier vaak bang voor gemaakt worden. Ik heb heel vaak meegemaakt dat het echt heel erg meeviel.!! Helemaal als men aangekomen was. Ik denk persoonlijk ook gezien je gewichtstoename, dat het wel eens heel erg kan meevallen. Laat je niet bang maken.!!!! Natuurlijk zullen ze leger zijn, dat is ook logisch. Maar plat in jouw geval geloof ik niet veel van.

Wacht het rustig af lieverd.

😘
diana1967

Ongelezen bericht 16 jan 2019 21:58

hoi esthertje
wat ik van plan ben, is open vragen stellen, en de PC geen antwoord in de mond leggen
anders vraag je toch aan Dr Niessen hoe hij dit ziet? Ik zou zeker geen nieuwe implantaten nemen,
tig jaar geleden zeiden ze ook (tegen mij): neem de geruwde, geven geen kapselvorming, gaan levenslang mee,
kunnen niet lekken etc....dus wie weet wat ze over een paar jaar over de monobloc zeggen
en zeker als je zwaarder bent, denk ik dat je hetzelfde over houdt.
Ik had voor mijn bv een goede B, tegen C aan zeg maar. Volgens de beide PC's waar ik al ben geweest, houd ik een B over, als ik de lift doe
Dat vind ik prima; het zal wel wennen zijn; heb nu 85D, soms E, dus tja, er hangt iets minder voor mijn lijf, maar als hierdoor veel klachten gaan verdwijnen, wat ik hoop, dan heb ik het er voor over.
Ik ben heel benieuwd hoe Dr Niessen en Dr vd Kar gaan reageren en zeggen; morgenmiddag mijn vragenlijstje opstellen
groetjes
Diana
kploeg

Ongelezen bericht 16 jan 2019 23:28

Dag lieve Diana.

Net even alles van je gelezen..wat vreselijk rot dat het zo is gelopen bij jan van goyen. Ik hoop zo dat jij heel gauw wordt geholpen. Ik vind je een ontzettende sterke vrouw en wees trots op jezelf zoals jij bent. Ik hoop dat je bij de aankomende gesprekken goed nieuws krijgt en dat dr nanayakkara je ook nog verder kan helpen.
Zet hem op meid!!!!

Heeel veel liefs x
kiki

Ongelezen bericht 17 jan 2019 00:08

Ik geloof niet dat hij dat zegt om meer te verdienen, er zijn vrouwen die geen eigen borstweefsel meer hebben, ik had dat ook niet meer, ik mag dit misschien niet zeggen, maar, je moet jezelf afvragen stel dat hij gelijk heeft, kan je dat geestelijk aan, ik kon dat niet, dus ik heb gekozen voor mono bloc, ten 2e stel dat hij gelijk heeft en je wil later lipofilling dan betaal je de hoofdprijs, dus neem je beslissing niet overhaast,
Gr kiki
Sol

Ongelezen bericht 17 jan 2019 07:53

kiki schreef:
17 jan 2019 00:08
Ik geloof niet dat hij dat zegt om meer te verdienen, er zijn vrouwen die geen eigen borstweefsel meer hebben, ik had dat ook niet meer, ik mag dit misschien niet zeggen, maar, je moet jezelf afvragen stel dat hij gelijk heeft, kan je dat geestelijk aan, ik kon dat niet, dus ik heb gekozen voor mono bloc, ten 2e stel dat hij gelijk heeft en je wil later lipofilling dan betaal je de hoofdprijs, dus neem je beslissing niet overhaast,
Gr kiki
Esthertje had ooit een kleine b. Tezamen met haar gewichtstoename ben ik er niet bang voor dat ze plat wordt. Het is altijd beter om eerst af te wachten. Als blijkt dat de Monobloc je triggert, is het net zo goed zonde van je geld plus dat je weer onder 't mes moet. En moet blijven wisselen, in 't beste geval.
Bieberd

Ongelezen bericht 17 jan 2019 08:05

Esthertje schreef:
13 jan 2019 20:38
diana1967 schreef:
13 jan 2019 17:14
wat ik heb begrepen, is dr Frank Nessen nu bij Mittsu, opereert in AMstelveen, maar is nog staflid van VU
Hij doet ook onderzoeken naar siliconen, kapselvorming en lipofilling.
Dr van Selms zegt dat ontgiften niet nodig is, maar ik ga dit ook aan dr Niessen vragen zeker omdat Luna en Sol dit ook adviseren. (en dr Kappel ook).
Daarnaast ga ik denk ik toch nog de boerhaave kliniek morgen bellen, gewoon deze 2 PC's vergelijken qua gevoel etc
Dr Van Selms had ik graag gedaan, maar door de hoge rekening gaat het niet door
groetjes
Diana

Hi Diana

Ik bedoel dat ik het raar vindt dat je Mittsu Institute heet en daarop niet vindbaar bent, behalve op de site genaamd Frank Niessen.
Verder kom ik hem op de site van VUMC nergens meer tegen. Dus ben benieuwd hoe dat zit.

Groetjes

Hier ben ik ook erg benieuwd na. Ik overweeg ook naar de Niessen te gaan. Maar ik vind t vreemd dat zowel de site van het Mittsu Institute onvindbaar is evenals hem op de site van het VUMC? Jammer dat niemand hier meer over weet. Hebben jullie wel de intake afspraak bij het Mitssu institute?

Groetjes
Esthertje

Ongelezen bericht 17 jan 2019 11:11

Hi

Ja klopt, ik heb er wel een afspraak. Dan vraag ik ernaar. Er is nu wel een website zag ik, in het Engels 😊 Geloof wel dat hij een hele kundige arts is.

Ik zal het laten weten als ik geweest ben.

Groetjes
Esther
Bieberd

Ongelezen bericht 17 jan 2019 15:25

Esthertje schreef:
17 jan 2019 11:11
Hi

Ja klopt, ik heb er wel een afspraak. Dan vraag ik ernaar. Er is nu wel een website zag ik, in het Engels 😊 Geloof wel dat hij een hele kundige arts is.

Ik zal het laten weten als ik geweest ben.

Groetjes
Esther
Nou idd, ik zag het ook zojuist van de website! Toevallig. Ik heb ook een afspraak gemaakt, de 25e!! Ben erg benieuwd!
diana1967

Ongelezen bericht 17 jan 2019 16:26

dr Niessen krijgt het nog druk :D :D
kiki

Ongelezen bericht 17 jan 2019 17:37

Diana, opereert van selms niet meer in olvg, daar ben ik toen wel geopereerd, in 2017, veiligheid van een overnachting vind ik ook heel belangrijk
Gr kiki
Bieberd

Ongelezen bericht 18 jan 2019 09:40

kiki schreef:
17 jan 2019 17:37
Diana, opereert van selms niet meer in olvg, daar ben ik toen wel geopereerd, in 2017, veiligheid van een overnachting vind ik ook heel belangrijk
Gr kiki
Ik las dit net op zijn website ;

Bij het Jan van Goyen concentreert Gijs van Selms zich vooral op de esthetische lichaamschirurgie, zoals borstchirurgie, de (kleinere) buikwandcorrectie, liposuctie en lipofilling, boven- en onderooglidcorrectie en correcties van schaamlippen, flaporen, littekens en gynaecomastievorming.

In het OLVG West verricht hij verzekerde plastisch chirurgische ingrepen, zoals trauma plastische chirurgie, buikwand chirurgie met rectus herstel, prothese ingrepen en handchirurgie
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”