Even voorstellen (Lena 38)

Protheses vanwege cosmetische reden.
margot1

Ongelezen bericht 20 apr 2018 11:48

Oohhhh....wat ontzettend fijn dat je het achter de rug hebt zeg, en dat het al zo goed met je gaat!!!

Nu inderdaad maar even rustig aan doen, heel veel succes met je herstel gewenst :)
Lena38

Ongelezen bericht 20 apr 2018 13:43

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes dames.

Vandaag het resultaat kunnen zien. Wij noemen ze nu nog pannekoeken. :lol:
met bh lijkt t heel wat.
Blij dat de drains eruit zijn en heerlijk zachte borsten. Wat een raar gevoel eigenlijk. Echt een bevrijdend gevoel.

Xx
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 apr 2018 20:27

Trekt allemaal nog bij hoor!

KUSSIESSS!
margot1

Ongelezen bericht 24 apr 2018 20:37

Hoi Lena,

En........Hoe gaat het nu met je?? Valt het mee qua pijn?
Ik hoop dat het nu allemaal achteraf mee is gevallen??
Hoe lang adviseren ze eigenlijk dat je thuis moet blijven??
Lena38

Ongelezen bericht 24 apr 2018 22:57

margot1 schreef:Hoi Lena,

En........Hoe gaat het nu met je?? Valt het mee qua pijn?
Ik hoop dat het nu allemaal achteraf mee is gevallen??
Hoe lang adviseren ze eigenlijk dat je thuis moet blijven??
Heey Margot

Bedankt voor je berichtje. :D

Het gaat opzich goed hoor. En het is me achteraf heel erg meegevallen. Had echt gedacht dat ik goed misselijk en met veel pijn uit de oparatie zou komen. Gelukkig voelde ik me prima.

Heb bij mijn explantatie verslag nog een wat uitgebreider berichtje voor je achter gelaten.

Liefs Lena
Lena38

Ongelezen bericht 24 apr 2018 23:04

Oh Margot je vraag over de pijn. Ik neem aan dat je van de operatie bedoelt. Daar heb ik eigenlijk geen pijn aan. Het voelt wat beursig. Verder heb ik ook helemaal geen pijn aan de hechtingen ofzo.

Xx
Lena38

Ongelezen bericht 24 mei 2019 17:27

Hallo Dames,

Nu dik een jaar geleden na de operatie.
Het gaat eigenlijk best goed. Bijna geen aanvallen meer.
Spierpijn nog wel. ben allang niet zo ziek meer als een jaar geleden. Dan heb ik het over de verhogingen em vermoeidheid.
Ik slik nog steeds de naproxen en de optie3. Merk ook zonder naproxen is de spierpijn niet te doen.

Mijn borsten zijn wel erg veranderd. Kleiner en slapper geworden. Ik schaam me eigenlijk wel een beetje. En krijg steeds meer onzekere dagen als ik naar mijzelf in de spiegel kijk. Ik vind het ontzettend afleiden onder de sex. Ik draag liever dan een bh of iets dergelijks. Mijn vriend vind het helemaal niet storend of erg. Daar ben ik ook ontzettend blij om.
Nu zit ik er steeds meer over na te denken om voor een borstlift te gaan met dus de kleine borstjes die ik nog over heb.
Het zijn echt lapjes en als ik naar voor leun dan ziet t er niet uit. Erg slap en veel kuilen en groeven om het zo maar te zeggen. En mijn tepels zijn niet te zien als ik naar voor hang.

Verder ben ik wel ontzettend blij dat ik de explantatie heb laten doen. Het voelt weer natuurlijk en zacht. En de ziekmakers zijn er uit. Voel me een stuk beter en het was het meer dan waard.

Vroeg me af of er ook dames die na de explantatie een kleine b overhielden ook een borstlift hebben gehad en of het natuurlijke gevoel blijft in de borsten. Hoe hebben jullie de operatie ervaren? en als je het over zou kunnen doen had je het dan weer gedaan?

Groetjes, Lena
Loiza

Ongelezen bericht 24 mei 2019 21:39

Dag Lena,

Hartelijk dank voor het delen na een jaar van je explantatie. Toch erg fijn te lezen dat je na een jaar nog steeds tevreden bent. En ook eerlijk dat je over je onzekerheden schrijft. Echt goed van je hoor, dat je je gezondheid op 1 hebt gezet. Ik heb geen advies over een lift. Moet zelf nog een explantatie ondergaan, deze zomer het liefst. En dan vermoed ik dat er niks meer te liften valt....

Succes met je oriëntatie, misschien hebben andere dames advies.

Liefs
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2019 10:24

Lieve schat, welkom terug!
Ik zeg alleen even gedag.
Wat fijn dat je je stukken beter voelt. Het kan zijn dat de pijnen na verloop van jaren ook minder worden hoor. Geef die moed niet op hoor! Het kan echt jaren duren!
Ik wens je verder veel sterkte, ook met de rest. Komt goed hoor!
💋🌻💜
AmbervdV

Ongelezen bericht 01 jun 2019 00:14

Net jouw topic gelezen. Ik zou eerst een borstlift krijgen, maar mijn nieuwe pc vindt het zonde. Hij wil liever de lift niet doen omdat ik genoeg overhoud volgend hem. Ik vind het heel spannend omdat ik bang ben voor hetzelfde effect als bij jou.
Ik lees dus met je mee
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Lena38

Ongelezen bericht 04 jun 2019 09:15

Bedankt voor jullie lieve reacties dames.

Ik twijfel ook de ene dag meer dan de andere.
Het moet voor mij echt een zekerheid zijn dat ik het wil.

@ Amber. Ik denk dat je even moet afwachten, wie weet heeft hij wel gelijk. Daarna kun je altijd nog overwegen om een lift te doen. Ik hoop dat jij er ook snel uit komt. Liefs lena

@ Luna, bedankt lieve Luna. Het gaat in ieder geval een stuk beter en daar ben ik echt heel blij mee. Ik kan niet wachten tot die spierpijn verminderd. Ben al wel bezig met het opbouwen van hardlopen, valt vies tegen al zeg ik t zelf. Liefs ;)

@ loiza. Bedankt voor je reactie, ik wacht het nog even af. Zal ondertussen hier en daar wat meer info verzamelen. Hopenlijk is de explantatie deze zomer voor jou achter de rug. Liefs, lena
Patriciapatricia

Ongelezen bericht 04 jun 2019 12:50

Ik heb 28 september 2018 een vergroting gehad en ze zijn 2 november weer verwijderd, wat was ik ziek ervan en kreeg spontaan paniekaanvallen. Ben zo blij dat ze eruit zijn. Operatie was een eitje, geen pijn, niks. Nu geen borst over maar ben er zo gelukkig mee. De littekens worden met de week nog mooier en alles voelt steeds natuurlijker. Wat heb ik mezelf aan gedaan denk ik nog steeds wel eens
Lena38

Ongelezen bericht 04 jun 2019 15:18

Hoi Patricia,

Kan me goed voorstellen dat je je zo heb gevoelt. Was ook zo blij dat ze eruit waren. Gelukkig heeft t bij jou niet lang in je lichaam gezeten. Denk dat de kans groot is dat je klachten snel verminderen. Althans zo gelezen van de ervaringen van anderen. Bij mij hebben ze 16 jaar in mijn lichaam gezeten. En ik ben zo blij dat het nu al een stuk beter gaat. Hopenlijk voel je je snel veel beter. Die aanvallen zijn ook echt geen pretje. Succes verder met je herstel. Liefs, lena
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”