Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Cindy73

Ongelezen bericht 16 feb 2014 18:57

Hallo dames,
Wat een goed forum is dit.
Mijn naam is Iris en ik heb in 2005 protheses laten plaatsen. Na twee maal lang borstvoeding te hebben gegeven had ik slechts theezakjes over. Ik zat toen in een slecht huwelijk en was onzeker.
Nu sta ik er helemaal anders in en ik heb besloten dat de protheses er zo snel mogelijk uit moeten. Donderdag heb ik een afspraak bij Dr. Kappel. Het is er ver rijden, maar ik wil nu echt alleen nog maar iemand in mijn lichaam laten snijden die betrouwbaar is.
Ik heb niet echt klachten, maar sinds een paar maanden voel ik wel regelmatig steekjes of steken in mijn rechterborst. Ook is er al een paar keer bij het bevolkingsonderzoek een mammografie gemaakt. Ik lees nu dat dit absoluut niet mag. Waarom hebben ze dat dan toch gedaan?
In elk geval zal ik heel blij zijn dat die troep uit mijn lijf is, liever vandaag dan morgen.
Grts Iris
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 feb 2014 10:45

Lieve Iris FLOWER WELKOM! FLOWER

Ik ben blij te horen dat er nog een dame bevrijd zal worden van deze giftige levensvervoesters! Ben blij voor je dat je het ook laat doen nu je nog geen klachten hebt. Het is verschrikkelijk welke ravage ze kunnen aanrichten bij vrouwen. Bij mij zijn ze er al lang uit, maar nog ervaar ik de gevolgen en dat is soms moeilijk te accepteren. Gelukkig herstellen de meeste vrouwen heel erg goed en worden ze vaak ook helemaal beter.
Die steekejs zijn herkenbaar. Dat betekend dat ze nu meer lekken(zweten) dan voorheen.
Dat ze gewoon een mammo bij je hebben gedaan daar staan we niet van te kijken. Volgens de dames en heren van het RIVM kun je zelfs met PIP gewoon een mammo laten doen. Wij weten wel beterhttps://www.mks.meldpuntklachtensiliconen.com/h ... ammografie
Ben blij dat je naar dr. Kappel gaat! Bij haar ben je in hele goede handen.
Heel veel sterkte en succes de komende tij. Houd ons op de hoogte van je ervaringen ok?

Heel veel liefs, Luna -kiss-

Iris, zou je dit nog even willen lezen en misschien de vragenlijst willen opsturen? Dank je wel!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Cindy73

Ongelezen bericht 20 feb 2014 17:07

Vandaag ben ik bij Dr. Kappel geweest.
Ik vind haar een hele aardige arts en ze komt heel betrokken over. Ze weet echt wel waar ze het over heeft.
Ik ben blij dat de eerste stap gezet is.
Omdat ik behalve steken in mijn borsten en moehied geen echte klachten heb, komt de operatie niet voor vergoeding in aanmerking. Maar een gezond lijf is me wel wat waard.
Dr. Kappel zei dat mijn kapsel heel dun is waardoor het heel lastig is om net kapsel te verwijderen. Zij gaat het wel zoveel mogelijk proberen zeker op plaatsen waarvan zij ziet dat er iets mee is. Omdat ik nu nog geen echte klachten heb, zou het niet erg zijn dat er wat kaspel blijft zitten. Ik neem aan dat zij wel weet wat ze doet. Dus ik vertouw op haar.
Ik hoop dat ik snel terecht kan. Ik zal echt opgelucht zijn als de troep weg is.Iris
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2014 12:15

Je kunt sowieso een aanvraag indienen toch? Als ik jou was zou ik het gewoon proberen en als ze afwijzen een bezwaar aantekenen. Moeheid en steken zijn ook klachten!!!
Dr. Kappel weet wel wat ze doet en zal zich aan haar woord houden en haar best doen met het verwijderen van het kapsel.
Ben blij met je positieve ervaring!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Janneke

Ongelezen bericht 29 mar 2014 15:26

Heel veel suc6 de 2 April !! Knuff.Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 apr 2014 08:53

Morgen, morgen, mogen...

Afbeelding

We zijn allemaal bij je morgen!!!

Dikke X Luna _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”