Nachtelijke pijn

Protheses vanwege cosmetische reden.
Gemmie

Ongelezen bericht 31 dec 2013 21:54

Implantaten: PIP

Ik zal mij eerst even voorstellen,mijn naam is Gemmie Gieling.
Toen ik 28 jaar werd heb ik borstimplantaten gekregen,op medisch indicatie.
Die heb ik tot mijn 44 jaar in mijn lichaam gehad.Ze moesten er uit omdat ze kapot waren.Achteraf weet ik dat ik toen de pip implantaten heb gekregen.In 2007 moesten de pips er weer worden uitgehaald omdat ik een knobbel in mijn oksel had en het zat door mijn lichaam verspreid.
Vanaf die tijd heb ik pijn in mijn borst en rug, en niet zo´n klein beetje.
In de eerste instantie wist ik niet waar de pijn vandaan kwam natuurlijk.
Van de pijnpoly naar de cardioloog naar de neuroloog naar de longarts weer naar de pijn poly,neurololoog,plastisch chirurg enz enz.in een tijdsbestek van zeven jaar naar het zoeken waar die pijn in mijn rug en borst vandaan komt,kreeg ik vandaag de uitslag van de mri-scan dat ik weer een ciliconen knobbel in mijn oksel heb. Ik heb dag en nacht pijn in mijn lichaam,kan geen enkele nacht doorslapen doordat het drukt ,brand en alles doet pijn.
De plastisch chirurg kan mij niet beloven dat ,als de implantaten eruit worden gehaald,de pijn weg zal zijn.Wie herkent dit?Groetjes Gemmie.
Pia

Ongelezen bericht 31 dec 2013 23:34

hoi, ik heb vanaf 2001 implantaten gehad, vorig jaar zijn ze eruit gehaald.
Ik heb ook voornamelijk nachtelijke pijnen sindskort. Kan er slecht van slapen. Heel vervelend. Overdag begin ik nu ook iets meer pijntjes te voelen.
Baal zo erg dat ik me hier ooit mee heb ingelaten.

Maar jij hebt het veel erger. Dus na de pips heb je nieuwe gehad?
Ik zou zo snel mogelijk explanteren.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jan 2014 14:45

Lieve Gemmie FLOWER WELKOM! FLOWER

Ik had ontiegelijk veel pijn in mijn borsten voordat ze eruit gingen. Het was net alsof ik 2 vuurballen in mijn borsten had zitten. Ook mijn rug, schouders en bovenarmen deden zeer en had ik hitteaanvallen. Na de explantatie was de hevigste brandende pijn METEEN weg! De vuurballen waren er uit. Ik merkte het meteen hoor. Ook bij anderen was dit zo, dus die pc van jou heeft het helemaal verkeerd! Je pijn zal zeker wel afnemen als ze er uit gaan!!! Of je volledig hersteld kan alleen de tijd zeggen, maar je zult zeker wel verbetering krijgen geloof me. Laat ze er zo snel mogelijk uit halen! Zoek gewoon een goede pc op die er wel in geloofd. Bijvoorbeeld dr. Kappel of een van deze artsen.

Lees dit stuk ook maar even om je verder wegwijs te maken op het forum: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... -t326.html

Je hebt met een medische indicatie implantaten gekregen laat je dus goed informeren over de alternatieven en laat je zeker niet wijsmaken dat er nieuwere, beter implantaten zijn, want die zijn er niet!! Het is allemaal 1 pot nat en als je klachten hebt zit er maar 1 ding op en dat is verwijderen.
Ik weet niet of je dit onderzoek kent?
Artikel (17-12-2013)
Women with silicone breast implants and unexplained systemic symptoms: a descriptive cohort study
Print het uit en laat die ongelovige pc van je dat maar lezen!! Raar dat die er niets van af weet.

Sterkte met alles lieve Gemmie

We denken aan je!

Heel veel liefs,Luna _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jan 2014 14:49

Lieve Gemmie,

Hoop dat je al een beslissing hebt genomen en dat er afspraken lopen om die troep eruit te halen. Ik zou je willen vragen om dit nog even door te nemen en deze vragenlijst in te invullen? Alvast bedank!

*LOVE* Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”