Bang voor resultaat 450cc terug naar AA

Protheses vanwege cosmetische reden.
Myrthe_

Ongelezen bericht 24 nov 2024 10:39

Bibib schreef: ↑
24 nov 2024 08:37
Hi Myrthe

Ik snap je angst en je onzekerheid hierover.
Ik heb zelf 560 cc van Allergan.Ik ben ook ontzettend bang voor hoe het eruit komt te zien.
Ik ga dit doen in combinatie met een borstlift.
Gelukkig heb jij nog een elastische huid.Dat scheelt volgens mij al een hele hoop.Dit heb ik helaas niet mijn huid is zo dun en heb nog een heel klein beetje eigen borst weefsel.Ik ga volgens de Pc ong 4 maten
Achteruit ik heb daar niet echt heel veel problemen mee,idd wat jij zegt van die lege gerimpelde zakken was en is mijn grootste angst,Ik zie hier ook vrouwen op het forum die het zonder lift of lipo hebben gedaan en waarvan het echt prachtig is geworden maar die hebben niet zoveel cc als mij dus ik durf dat niet aan.Ik heb ook akkoord gekregen van de verzekering ivm Asia en ruptuur alleen de borstlift komt voor eigen rekening helaas.Ik hoop dat ik aankomende week iets hoor over mij operatie datum.Weet jij al wanneer je geopereerd gaat worden? Ik wil je heel veel sterkte wensen want ik snap je helemaal ❀️
Hoi Bibi,
Dank je voor je reactie!
Wat een pech dat je implantaten hebt van Allergan!
Ondertussen heb ik ook de mooie resultaten gezien op dit forum en dat heeft me zeker gerust gesteld. Daarnaast ben ik nu ook meer aan het idee gewend, gelukkig. En uiteindelijk doe ik het ook vooral voor mijn gezondheid. En dat is echt ontzettend nodig.
Het grappige is dat ik er ook achter ben gekomen dat ik kleine borsten eigenlijk best mooi vind? Met mijn AA-cup wilde ik gewoon altijd borsten, maar ik heb er nooit bij stil gestaan of ik het ook mooi vond. Maar goed, ik was toen ook nog maar 19 jaar oud.
Wat spannend dat je komende week al je operatiedatum hoort! Ik heb pas half december mijn consult, maar ik begreep dat het daarna best snel kan gaan. Daar ben ik blij mee, want ik zou het graag achter de rug hebben en de die dingen eruit willen hebben (ook al gaat dat daarna vast moeilijk zijn)
Hopelijk heb jij ook snel je explantie achter de rug!
In ieder geval aardig van je dat je de tijd nam om me sterkte te wensen. Ik wil jou ook ontzettend veel sterkte wensen! Hopelijk levert de operatie je de vooruitgang in je gezondheid op waar je op hooptπŸ’œ
Bibib

Ongelezen bericht 25 nov 2024 08:57

Hi myrthe,

Dank je voor je berichtje,
Precies wat jij zegt heb ik ook vindt kleine borsten nu ook heel mooi,dit is wat ik ook zei tegen mijn PC ik vindt alles best als het er maar een beetje fatsoenlijk uit komt te zien daarna de maat maakt mij ook niet zoveel uit.Ik wordt geopeeerd in het ziekenhuis ivm longproblemen wat ik heb begrepen is dat het wel even kan duren voordat ik aan de beurt ben blijkt ontzettend druk te zijn.Maar 1 ding is zeker in 2025 zijn we beide van vrij van onze implantaten πŸ₯°
Hou je ons een beetje op die hoogte hier als je meer weet? Liefs πŸ’‹
Myrthe_

Ongelezen bericht 25 nov 2024 10:18

25 nov 2024 08:57
Hi myrthe,

Dank je voor je berichtje,
Precies wat jij zegt heb ik ook vindt kleine borsten nu ook heel mooi,dit is wat ik ook zei tegen mijn PC ik vindt alles best als het er maar een beetje fatsoenlijk uit komt te zien daarna de maat maakt mij ook niet zoveel uit.Ik wordt geopeeerd in het ziekenhuis ivm longproblemen wat ik heb begrepen is dat het wel even kan duren voordat ik aan de beurt ben blijkt ontzettend druk te zijn.Maar 1 ding is zeker in 2025 zijn we beide van vrij van onze implantaten πŸ₯°
Hou je ons een beetje op die hoogte hier als je meer weet? Liefs πŸ’‹
Hi Bibi,
Haha, ik heb precies hetzelfde! Ik ben zo blij dat ik er toch anders tegenaan ben gaan kijken, al denk ik dat het altijd nog moeilijk gaat zijn. Maar het scheelt toch c:
Wat rot dat je longproblemen hebt! Ik hoop heel erg voor je dat het wachten op de operatie uiteindelijk toch niet te lang duurt.
En inderdaad, ik kijk ook er uit naar 2025!
Ik zal het laten weten als ik meer weet, doe jij dat ook?
Fijne maandag πŸ’œ
Bibib

Ongelezen bericht 25 nov 2024 14:52

Hi Myrthe,

Ja me longproblemen het is wat het is helaas.
Ik lees dat jij ook veel gezondheidsproblemen heb.
Vreselijk voor je! Hopenlijk knap je iets op als je protheses zijn verwijderd πŸ€.
Ik hou je zeker op hoogte,heel fijn om iemand te spreken die ook nog aan het begin van het proces staat.Geeft toch een beetje houvast aan elkaar.
Jij ook een hele fijne maandag ❀️
Myrthe_

Ongelezen bericht 26 nov 2024 10:33

25 nov 2024 14:52
Hi Myrthe,

Ja me longproblemen het is wat het is helaas.
Ik lees dat jij ook veel gezondheidsproblemen heb.
Vreselijk voor je! Hopenlijk knap je iets op als je protheses zijn verwijderd πŸ€.
Ik hou je zeker op hoogte,heel fijn om iemand te spreken die ook nog aan het begin van het proces staat.Geeft toch een beetje houvast aan elkaar.
Jij ook een hele fijne maandag ❀️
Hoi Bibi,
Ik hoop het ook zo, want ik ben al jaren heel ziek en blijf maar achteruitgaan. Het zou zo fijn zijn als ik weer eens mijn huis uit zou kunnen komen.
En inderdaad, dat is zeker fijn! Heel veel sterkte πŸ’œ
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 nov 2024 09:25

Myrthe_ schreef: ↑
23 nov 2024 10:11

Hoi Luna,
Ik wilde je even op de hoogte brengen en laten weten dat ik ondertussen bij dr. Beekman bij Acibadem ben geweest. Wat een prettige internist is dat! Zij had mij doorverwezen naar dr. van Loenen in MC Bloemendaal, maar nu blijkt dat zij dat soort operaties helemaal niet meer doet. Ze staat wel op de lijst, dus misschien is dit handig om te weten.
Ik heb nu voor dr. Ishaque bij Acibadem gekozen.
En ontzettend goed nieuws: ik krijg het vergoed!
Ik wilde je dit even laten weten omdat je me geholpen had. En misschien is het ook goed om van dr. van Loenen te weten.
Ik hoop dat het een beetje met je gaat!

Groetjes! Myrthe

(Ik had dit als berichtje naar je gestuurd, maar dat is mis gegaan. Daarom reageer ik nu maar hier.)
Dankjewel voor het doorgeven! Blij voor je dat alles nu loopt!πŸ‘πŸ˜ƒπŸ˜˜
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”