Tassie76 schreef: โ28 jul 2024 14:22
Hoi, even voorstellen Natasja.
17 jaar geleden prothesewissel gedaan Allergan. In mijn jeugd ernstige vorm van tubereuze mamma ontwikkeld, totaal geen borstgroei. Toen 2 operatie gehad, prothese en tepelcorrectie ( beide alles vergoed )17 jaar geleden prothesewissel met de Allergan

. En nu sinds kort weet ik dat mijn rechterborst ernstige kapselvorming heeft en heb toestemming verzekering voor verwijderen. Komende donderdag gesprek met chirurg over verwijderen en hopelijk mogelijk borstfilling.
Omdat ik totaal geen eigen borstweefsel hebt. Ik hoop dat ik een ( gedeeltelijke ) vergoeding kan krijgen van mijn zorgverzekering gezien totaal geen borstgroei vanwege jeugd tubereuze en anders las ik hier op de site over eventueel via belasting teruggave kan krijgen. De eeuwige strijd over vergoeding. Flashback jeugd voor de tafel staan , ontbloot lijf en verzekering artsen kijken of de situatie wel ernstig genoeg was. In mijn geval toen โ gelukโ maar had liever een kleine zelf cup gehad en dat ik na 30 jaar weer voor โ die tafelโ moet gaan staan.
Heel fijn deze forum en nu aftellen voor donderdag
Hoi lieve meid,
Ik heb even een topic voor je aangemaakt met de tekst uit de chat. Het chat gedeelte is voor kortere berichtjes, niet voor de voorsteltopics. Na verloop van tijd verdwijnen de berichten in de chat en het is zonde als we jouw ervaringen niet kunnen bewaren voor de vrouwen na jou.
Vind het heel erg dat je hier allemaal doorheen moet. Hoe je dat beschrijft uit je jeugd en de angst dat het straks weer moet.

Ik kan me voorstellen dat het veel met je doet. Pijn uit het verleden kunnen we lang bij ons dragen. En sommige wonden helen nooit...
Ik zag dat je je al had aangemeld voor de rechtszaak tegen Allergan. Heel goed!
Je had ook gemaild over de Belastingdienst. Hierbij een
document met wat informatie bij elkaar. We hebben daar ook
een topic over op het forum.
Laat maar even weten of is gelukt met de verzekeraar, want je kunt ook nog in bezwaar. Het kan zijn dat we in jouw geval wel een ingang kunnen vinden voor de vergoeding. Niet te snel opgeven. Je kunt me bereiken via het
contactformulier dan kan ik kijken wat er nog mogelijk is. Mocht het niet lukken, dan inderdaad via de belastingteruggave. Ook daar kan ik mee helpen als je er zelf niet uitkomt. Maar lees om te beginnen alle informatie goed door.
Ik wens je heel veel succes aankomende donderdag!

Laat maar weten wat de dokter zei.
Heel veel liefs,
Luna