Vandaag 1 week na explantatie, klachten

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jezzebellll

Ongelezen bericht 12 sep 2023 13:35

Hoi allemaal,

Vandaag alweer een week geleden, ervaar nu mega veel klachten als vermoeidheid en duizeligheid, slap voelen wie had dit ook? Pijn is bijna helemaal weg maar voel me zo niet fit…
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 sep 2023 19:15

Jezzebellll schreef:
12 sep 2023 13:35
Hoi allemaal,

Vandaag alweer een week geleden, ervaar nu mega veel klachten als vermoeidheid en duizeligheid, slap voelen wie had dit ook? Pijn is bijna helemaal weg maar voel me zo niet fit…
Hoi lieve schat,

Deze verergering komt vaker voor. En je klachten duiden erop dat je bloeddruk te snel zakt. Drink vooral veel bouillon of water met Himalayazout. Niet te heet douchen.

Het warme weer heeft de klachten bij jou ook nog eens erger gemaakt. Door de warmte verwijden de bloedvaten en worden de hersenen minder doorbloed bij staan en zitten. Dit veroorzaakt duizeligheid en moeheid. Typisch gevalletje orthostatische intolerantie veroorzaakt door dysautonomie. Dit verergert na explantatie en bij jou komt daar nog eens de warmte bij.

Bij duizeligheid direct gaan liggen, anders kun je flauwvallen. En dus vooral genoeg water en mineralen drinken.

Alles komt goed hoor! Houd vol!🙏

😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Melissa123

Ongelezen bericht 12 sep 2023 19:47

Lieve jezzebel
Hopelijk voel je je gauw wat beter
Liefs
MaRo

Ongelezen bericht 12 sep 2023 21:46

Hi jezzebel,

Oh dat herken ik zo van de eerste, maar ook de tweede week. En eerlijk zelfs nu nog aardig vermoeid maar minder dan de eerste weken.
Probeer echt veel te slapen, zoveel te rusten als je kan.
Beterschap!!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”