Hoi
Ik zit al een tijdje op dit forum . Eigenlijk de laatste weken dagelijks.
Ik heb sinds 2001 de mghan implantaten. Ik ben nu 45 jaar...en heb ze dus al heel erg lang. In de tijd vd PIP implantaten heb ik contact met de chirurg gehad of mijn implantaten echt veilig waren. Ja zei hij...ze kunnen gewoon altijd blijven zitten . Ik had toen al wel hardere borsten en ook wel vage klachten. Maar dat laatse plaatste ik niet bij de implantaten. De chirurg zei kapselvorming is normaal ,dan voelen ze harder. Maar kan verder geen kwaad. Zo heb ik jaren door gelopen.
Toch echt pijnlijke borsten, hard, knobbels.
Huidklachten, maagklachten, zenuwpijn, vermoeidheid,slaapproblemen, depressies, paniekaanvallen, gewrichtspijn,spierpijn Allerlei onderzoeken hiervoor gehad,maar nooit echt iets uitgekomen .
Deze vakantie heb ik mij meer verdiept in de mghan implantaten. En toen kwam ik dingen tegen waardoor alles nu op zijn plek valt.
De mghan zijn dus allang verboden. De kliniek waar ik toen geopereerd ben,vertelde mij dat de chirurg mij in 2018 op de hoogte had moet brengen hiervan .( hij is niet meer werkzaam hier) en zo kwam ik op dit forum ook steeds meer dingen tegen.
Besloten om echt voor explantatie te gaan. 19 sept staat nu mijn Operatie gepland.
Chirurg kon gelijk zien en voelen dat ik de ergste vorm kapselvorming heb. Het moet er dus echt uit nu.
Ik had hoop op lipofilling daarna, maar de huid zit zo strak om de prothese, veel vetweefsel is er niet in de borst. En dat heb je wel nodig om lipofilling te laten slagen. Dus dat raad ze af.
Nieuwe monobloc prothese zou kunnen, en ik moet zeggen dat ik wel dacht dan dat maar. Gewoon omdat ik bang ben voor het eind resultaat nu.
Maar uiteindelijk kies ik voor explantatie. Geen nieuwe protheses. Lipofilling lijkt in toekomst niet mogelijk, maar ik heb van luna twee artsen gekregen waar ik dat in de toekomst toch nog na kan vragen.
Geen idee hoe het straks er uit komt te zien.
Ik hoop echt op een kleine a cup.
Wie van jullie heeft deze ervaring dat er maar heel weinig vetweefsel was....hoe is het nu?
Ik heb er slapeloze nachten van over hoe het er uit ziet...durf ik weer in bikini , schaam ik me weer net zoals vroeger en al die onzekerheid.
Ik weet m'n gezondheid gaat voor....maar toch is dat psychische stukje ook erg aanwezig.
En kun je met een kleine a cup nog iets met een push up bh/ en bikini?
Liefs melissa
Explantatie zonder lipofilling
Alleen even mijn liefs
sturen en je laten weten dat ik je een kanjer vind! Het is niet niks wat je gaat doen, maar je kunt dit!
Ik hoop dat er nog wat meiden reageren.
Heel veel liefs en fijne avond!
Ik hoop dat er nog wat meiden reageren.
Heel veel liefs en fijne avond!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
-
Melissa123
Dankjewel luna...dit forum en alle verhalen helpen echt
Hoi Melissa,
Wat een ellende heb je al gehad zeg, hopelijk knap je gauw opknapt als ze eruit zijn.
Ik heb ook explantatie zonder lipofilling gedaan en ik moet je zeggen, ik vind mijn kleine borsten helemaal prima. Mocht je foto's willen zien, ik heb ze in een eerder bericht geplaatst.
En ze worden steeds beter merk ik, dus heb vertrouwen in je eigen lichaam. Je bent zoals je bent en ook een a cup is heel mooi!!
Wat een ellende heb je al gehad zeg, hopelijk knap je gauw opknapt als ze eruit zijn.
Ik heb ook explantatie zonder lipofilling gedaan en ik moet je zeggen, ik vind mijn kleine borsten helemaal prima. Mocht je foto's willen zien, ik heb ze in een eerder bericht geplaatst.
En ze worden steeds beter merk ik, dus heb vertrouwen in je eigen lichaam. Je bent zoals je bent en ook een a cup is heel mooi!!