Ik lees al een flink tijdje mee en heb veel aan alle informatie op het forum!
Ik heb sinds 2011, 500cc eurosillicone. Ik had eigenlijk helemaal geen klachten tot ik 1 jaar geleden stopte met anticonceptie .
Ik heb sindsdien vrijwel dagelijks steken in mijn borsten en een soort klemmend gevoel.
De borsten zijn nog wel zacht, maar toch begon de twijfel of er iets mis is, waarna je er natuurlijk nog meer op gaat letten en vaak voelen en kijken
Vooral bij sporten lijkt het te steken.
Omdat ik eigenlijk geen klachten had en toch wel bij met het resultaat twijfel ik al erg lang wat te doen.
Ik heb uiteindelijk besloten een consult aan te vragen bij dr Kappel waar ik morgen al heen mag. Ik vind het erg spannend en vooral omdat ze telefonisch al aangaf dat zij eigenlijk niet direct een lipofilling doet!
Ik ben nu 34 en vind het niet erg als mijn borsten weer kleiner worden (nu cup 80F) ik denk dat kleiner ook wel beter bij mij past, maar ben wel erg bang dat ik niets over houd... voor zwangerschap had ik C en erna A.
Dus spannend en heel benieuwd wat er uit komt en of ze nog heel zijn.. hoe lang de wachttijd is en nog heel veel meer vragen, die hopelijk morgen beantwoord zijn