ik weet niet of ik hier op de goede plek in het forum ben, maar wil ook even mijn verhaal doen.
Ik kan me namelijk helemaal aansluiten nu ik eindelijk een datum heb voor mijn operatie. In 2015 mijn borstvergroting gehad en sinds begin 2016 begonnen de klachten. Vooral moe en hele erge gewrichtsklachten. Dat laatste is het laatste half jaar alleen maar erger geworden. Ik ben 45 jaar, maar voel me soms een oude vrouw. Na lang zoeken en verdiepen, ben ik terecht gekomen bij dokter Beekman en zij heeft mij zo super fijn aangehoord en mij serieus genomen en mij voor de operatie verwezen naar dokter Krabbe in Drachten. Ik ben al sinds november bezig en nu is het dan eindelijk bijna zo ver.
Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig, maar ik voel me gewoon niet zoals ik me zou moeten voelen en wil weer gezond zijn! Ik heb hele goede hoop dat mijn klachten zullen verminderen. Sinds 2016 heb ik last van gewrichten, nek-en lage rugpijn, knieën, enkels, tenen, een jaar lang een tennis elleboog, duimpees ontsteking die niet over wil gaan, pijnlijke verdikkingen in de knokkels van mijn vingers en tenen, darmklachten met om de haverklap een bacteriële infectie, opgeblazen gevoel, mega droge mond en ogen..... etc. Eigenlijk niet op te noemen allemaal. Hoe vaak ik wel niet naar de HA ben gegaan.... schaamde me er gewoon voor want daar kom ik weer.... Gelukkig stond ze uiteindelijk achter mijn verzoek me door te laten sturen naar dr. Beekman, maar voornamelijk omdat ik dat wilde. Volgens mij had ze geen idee wat ASIA of BII is.
anyhow...
Ik vind het heel fijn dat dit forum bestaat. Ik voel me niet alleen staan en erg gesteund wetende dat er zoveel dappere dames zijn die me voorgegaan zijn of ook wachten op hun operatie datum. Bedankt daarvoor!1
Heel veel sterkte voor iedereen die deze reis doormaakt !
Lieve groet,
Marian