Ik dacht dat ik gek was....

Protheses vanwege cosmetische reden.
Deropep

Ongelezen bericht 28 dec 2022 20:54

Ik kreeg mijn “mooie" borsten nov 2017

En toen!!!

Maart 2018
Het begon met een soort knetter in mijn hoofd, hierna voel ik me dronken en kan bijna niets waarnemen en praten voelt raar. Na een paar minuten is dit over en begin ik te gapen. Ik ga met deze klachten naar de dokter, ik ben dan 46 jaar. Ik vertel dat ik ook moe ben en sombere gedachtes heb. Ik wil niet meer met vrienden afspreken en ben mezelf kwijt. Ik wordt verwezen naar een overgangs kliniek. Ik krijg daar na het vertellen van mijn verhaal een hormoonpil. Deze werkt erg heftig en de hormonen gieren inderdaad door mijn lichaam. Ik stop hier dus mee en pak de manier van leven aan. Ik stop met alcohol drinken en roken. Dit helpt me nauwelijks en ik krijg er een aantal ontstekingen bij. In mijn heup, mijn schouders, en ellebogen. Ik laat me doorsturen voor injecties om deze tegen te gaan omdat ik mijn werk als kapster niet meer kan doen. Ik moet een collega aannemen om mijn kapsalon open te houden. Ik wordt stram en ik krijg ook lichaamspijn ik kan het anders niet omschrijven.
In maart 2018 klop ik toch weer aan bij de dokter, zelf heb ik niet kunnen vinden wat er aan de hand is. De dokter hoort mijn verhaal aan en stuurt me door naar een internist en een cardioloog. Na grondige onderzoeken blijk ik een gezonde jonge vrouw en wordt me verteld dat het waarschijnlijk psychisch is. Ik laat me behandelen door een osteopaat, dryneedling ik bezoek alternatieve geneeskundige, niets helpt

Ik bedenk dat ik misschien meer moet sporten maar nadat ik lid werd van een sportschool werd het erger. Ik dacht wellicht sport ik verkeerd dus heb een personal trainer genomen. Het heeft niets geholpen. Ik heb elke week massages genomen om de spierpijnen te laten verdwijnen. In de tussentijd ben ik verhuist en is er corona. Ik kan niets doen nu en ben dus ik ben ook niet bang dat ik wat mis en neem dus makkelijker rust en de tijd om te werken aan mezelf. Ik laat me coachen in een gezonde levensstijl omdat ik niet weet wat ik anders nog kan doen. Dit is gebaseerd op voeding maar ook gericht op rust regelmaat en zelfliefde. Ook bewegen en slapen komen hierbij aan het bod. Het helpt me weinig maar ik word wel weer gemotiveerd om te gaan sporten. Ik ontmoet hier een fysio die me wel wilt begeleiden en zo kom ik weer in een traject terecht met sporten en fysio, na 30 behandelingen heeft ze me verteld me niet te kunnen helpen. Ik heb pijntjes die onverklaarbaar komen en gaan.
De thermen als artrose, fibromylagie , reuma komen voorbij maar ik kan me hier niet in vinden.
Inmiddels is de lijst met klachten erg lang. Ik wordt thuis niet meer gehoord als iets pijn doet, ik roep dit namelijk al 4 jaar. Ik voel me daardoor iemand die “lastig” is en vind erg lastig. Ik durf dus ook niet tot nauwelijks te vertellen hoeveel pijn ik heb en waar. Werken in de kapsalon lukt me nog steeds niet. Lang in de zelfde houding zitten en dus ook auto rijden is daardoor pijnlijk. Inmiddels is het dus ook met corona en personeel een onhoudbare situatie en ben ik genoodzaakt mijn kapsalon te verkopen. Mijn karakter is dat ik altijd wel een oplossing zoek, het is zakelijk dus wel oké maar de onrecht van wat me overkomt maakt me verdrietig. Omdat mijn lichaam pijnlijk is ben ik toch weer begonnen mijn lifestyle aan te pakken en ben door de dokter verwezen naar een GLI project ik denk te moeten afvallen om mijn lichaam te ontzien.

Lijst met klachten:
Hersen mist
Pijnlijke spieren
Pijnlijke gewrichten
Hartkloppingen
Hoofdpijn
Paniek aanvallen
Slapeloosheid
Ontstekingen
Stram
Geen conditie
Geen concentratie
Vergeetachtig
Oorsuizen
Koude handen, voeten en neus

Augustus ben ik naar een arts geweest om te vragen wat er met mijn rechter borst aan de hand is. Deze lijkt te zijn leeg gelopen. Hij heeft aangevraagd bij de verzekering deze te mogen verwijderen maar dat werd afgewezen. Ik ben naar mijn arts gegaan voor informatie en deze heeft me verwezen naar het ziekenhuis voor een echo of MRI. Ik ben toen rond gaan bellen want alle
regulieren artsen wilde een mammografie maken. Hier was mijn gevoel niet goed bij omdat ik bang ben dat de silicone al door mijn lichaam zitten.
Ik ben met iemand in contact gekomen die mijn verhaal herkende en vertelde dat ze na het verwijderen van haar prothese van al haar klachten af was . Ze noemde het breast inplanten illness. Ik herkende het direct! Uiteindelijk ben ik bij mijn Plastisch chirurg terecht gekomen. Zij heeft mij al drie keer geholpen omdat mijn borst nog nooit goed is geweest. Ik heb haar gevraagd welke protheses ik draag en het zijn dus de Allengan N-trm375. Deze staan helaas ook op de lijst van afgekeurde implantaten en ben ik hoopvol dat al mijn klachten na verwijdering zullen verdwijnen. Ik ben zo enorm opgelucht dat ik hier precies kan vinden wat ik heb, dat ik niet gek ben!!
Muchacha-p

Ongelezen bericht 28 dec 2022 23:26

Oooh wat een heftig verhaal! En wat heb jij veel moeten doorstaan😨 ik hoop dat je binnenkort weet waar je aan toe bent❤️
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 dec 2022 13:10

Blij dat het nog was gelukt met inloggen!👍

Ik lees later je verhaal oke? Zag aan het lijstje dat je mij stuurde dat je behoorlijk wat voor de kiezen hebt gehad.
Sterkte lieve meid!😢🙏💖😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 dec 2022 14:07

Wat een verhaal zeg. De zoveelste....😢
Triest dat vrouwen, naast de beperkingen door alle klachten en de drastisch verminderde levenskwaliteit, ook nog eens zoveel onrecht en onbegrip over zich heen krijgen. Waar hebben vrouwen dit in hemelsnaam aan verdiend?
Ik ben heel erg blij dat je je hebt aangemeld. Heb je je ook bij Bureau Clara Wichmann aangemeld voor de rechtszaak tegen Allergan?
En ben je al bij de internist geweest? Jouw explantatie moet vergoed worden en laat je niets anders wijsmaken! Mocht je tegen problemen aanlopen, laat het mij weten, ok?

Wens je alle sterkte en kracht toe voor de weg die je gaat bewandelen🙏💪💖

Ik denk aan je!💗💗💗
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 dec 2022 14:09

Bewaar alle bewijzen die je hebt. Ook het verlies van je zaak door ziekte. Maak een lijst met alle financiële schade. Allergan moet jou compenseren!
Margreet

Ongelezen bericht 30 dec 2022 11:23

Wat een verschrikkelijk verhaal weer.
Wij hier weten allemaal hoe het wel zit en wat de waarheid is. Maar zolang je die niet kent, voel je je zo verloren en niet gehoord en inderdaad denk je dan dat je gek bent.
De reacties, de blikken, de niet uitgesproken woorden, vernederend.

Ik hoop dat het nu ingezette traject goed voor je gaat uitpakken en dat je uit de rechtszaak ooit financieel gecompenseerd zult worden.

Margreet ❤️🍀💪
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Deropep

Ongelezen bericht 30 dec 2022 14:23

Ik weet niet hoe ik een directe reactie kan plaatsen. Ik doe het even hier.
Na de plaatsing van mijn protheses ben ik nog 2 keer geopereerd omdat mijn borsten met een dubbele bobbel waren en uiteindelijk grote hang borsten waren en dus toch nog weer een keer gelift moesten worden. Dit heeft mijn pc vergoed beide. Na de tweede keer is mijn linker prothese weer gezakt en heeft ze dit vast gezet aan mijn borstspier. Dit was erg heftig en enorm pijnlijk. Dit heeft overigens niets geholpen. In januari 2022 ben ik terug gegaan en zou in maart weer geopereerd worden om het weer te liften en weer die dubbel bubbel weg te halen maar ik ben naar oekraine gegaan om te helpen en heb de operatie verzet. Wat me zo enorm tegen staat is dat ze waarschijnlijk wisten dat de Allergan kanker verwekkend was maar ze alle drie die operaties niets heeft gezegd zodat ik kon beslissen om ze te verwijderen. Nu ben ik al voor ik dit wist terug geweest om ze haar te vertellen dat ik al die operaties zo zat was en dat borsten mij nog geen minuut een goed gevoel gegeven hebben. Ik wilde ze er dus uit. Ze heeft hier direct mee ingestemd en de afspraak staat nu voor in Januari. Toen ik vorige maand een klant had die mij vertelde hoe ze aan haar haarprobleem kwam (ik ben haarwerker en verzorg pruiken en haarstukken voor mensen die een haarprobleem hebben) BII herkende ik haar verhaal dirct en kwam ik in de malle molen. Zelfde avond kwam radar, en viel alles op zijn plek. Ik ben dus nu zoveel mogelijk bewijs aan het verzamelen want ben boos.... enorm boos!! Het heeft mij mijn prille relatie behoorlijk op zijn kop zet omdat ik me altijd rot en rottiger voelde.. En ik ben mijn kapsalon kwijt.. ben onbegrepen.. en het heeft me 5 mooie jaren gekost.. Maar hier vind ik steun en begrip, vind hier enorm veel herkenning en voel me niet alleen en heeel erg begrepen. Bedankt daarvoor! Ik hou jullie op de hoogte
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2022 19:55

Deropep schreef:
30 dec 2022 14:23
Na de plaatsing van mijn protheses ben ik nog 2 keer geopereerd omdat mijn borsten met een dubbele bobbel waren en uiteindelijk grote hang borsten waren en dus toch nog weer een keer gelift moesten worden. Dit heeft mijn pc vergoed beide. Na de tweede keer is mijn linker prothese weer gezakt en heeft ze dit vast gezet aan mijn borstspier. Dit was erg heftig en enorm pijnlijk. Dit heeft overigens niets geholpen. In januari 2022 ben ik terug gegaan en zou in maart weer geopereerd worden om het weer te liften en weer die dubbel bubbel weg te halen maar ik ben naar oekraine gegaan om te helpen en heb de operatie verzet. Wat me zo enorm tegen staat is dat ze waarschijnlijk wisten dat de Allergan kanker verwekkend was maar ze alle drie die operaties niets heeft gezegd zodat ik kon beslissen om ze te verwijderen. Nu ben ik al voor ik dit wist terug geweest om ze haar te vertellen dat ik al die operaties zo zat was en dat borsten mij nog geen minuut een goed gevoel gegeven hebben. Ik wilde ze er dus uit. Ze heeft hier direct mee ingestemd en de afspraak staat nu voor in Januari. Toen ik vorige maand een klant had die mij vertelde hoe ze aan haar haarprobleem kwam (ik ben haarwerker en verzorg pruiken en haarstukken voor mensen die een haarprobleem hebben) BII herkende ik haar verhaal dirct en kwam ik in de malle molen. Zelfde avond kwam radar, en viel alles op zijn plek. Ik ben dus nu zoveel mogelijk bewijs aan het verzamelen want ben boos.... enorm boos!! Het heeft mij mijn prille relatie behoorlijk op zijn kop zet omdat ik me altijd rot en rottiger voelde.. En ik ben mijn kapsalon kwijt.. ben onbegrepen.. en het heeft me 5 mooie jaren gekost.. Maar hier vind ik steun en begrip, vind hier enorm veel herkenning en voel me niet alleen en heeel erg begrepen. Bedankt daarvoor! Ik hou jullie op de hoogte
Wat ontzettend mooi dat je naar Oekraïne bent gegaan om te helpen! 💕En dan zoveel te verduren krijgen als mooie ziel😢 Helaas is dat de realiteit van vele mooie zielen op deze vreselijke wereld...

Even een vraagje. Heeft de pc steeds dezelfde implantaten teruggeplaatst? Zo te lezen wel... Dit mag niet en we willen de overheid hiermee confronteren.

Blij dat je iets aan het forum hebt. Hier ben je inderdaad echt niet alleen👭💗👭

Hoop dat je een goede nachtrust hebt. Dikke kus en al mijn liefde,

Luna🧡💙💜

Ik zal je berichtje naar het deel 'Stel jezelf voor' verplaatsen
Deropep

Ongelezen bericht 08 jan 2023 15:51

Muchacha-p schreef:
28 dec 2022 23:26
Oooh wat een heftig verhaal! En wat heb jij veel moeten doorstaan😨 ik hoop dat je binnenkort weet waar je aan toe bent❤️
Ik heb een oproep gehad, 18 jan gaan ze er uit.
Ik ben dan alleen nog niet bij dr beekman geweest maar zou dat alsnog graag willen doen. Morgen maar eens bellen of ik mijn afspraak van 10 feb kan vervroegen
Deropep

Ongelezen bericht 08 jan 2023 15:54

Margreet schreef:
30 dec 2022 11:23
Wat een verschrikkelijk verhaal weer.
Wij hier weten allemaal hoe het wel zit en wat de waarheid is. Maar zolang je die niet kent, voel je je zo verloren en niet gehoord en inderdaad denk je dan dat je gek bent.
De reacties, de blikken, de niet uitgesproken woorden, vernederend.

Ik hoop dat het nu ingezette traject goed voor je gaat uitpakken en dat je uit de rechtszaak ooit financieel gecompenseerd zult worden.

Margreet ❤️🍀💪
Je hebt het helemaal juist, het gevoel dat niemand kan vertellen wat je hebt en het dus maar tussen je oren zit dat is voor mij zo zwaar geweest.
Zelfs thuis gaan ze over op die mening. bah.
18 januari ga ik onder het mes en verheug me op een leven zonder pijn.
Ik hoop dat het met jou inmiddels al zover is.
De rechtszaak ga ik aan, maar het geluk zal hem zitten in een pijnvrij lichaam.
Dankjewel voor jouw steun, dat ik gehoord wordt hier doet me goed

Brenda
Deropep

Ongelezen bericht 08 jan 2023 16:01

Luna MKS schreef:
30 dec 2022 19:55
Deropep schreef:
30 dec 2022 14:23
Wat ontzettend mooi dat je naar Oekraïne bent gegaan om te helpen! 💕En dan zoveel te verduren krijgen als mooie ziel😢 Helaas is dat de realiteit van vele mooie zielen op deze vreselijke wereld...

Even een vraagje. Heeft de pc steeds dezelfde implantaten teruggeplaatst? Zo te lezen wel... Dit mag niet en we willen de overheid hiermee confronteren.

Blij dat je iets aan het forum hebt. Hier ben je inderdaad echt niet alleen👭💗👭

Hoop dat je een goede nachtrust hebt. Dikke kus en al mijn liefde,

Luna🧡💙💜

Ik zal je berichtje naar het deel 'Stel jezelf voor' verplaatsen

Helpen in Ukraine heeft me zelf rijker gemaakt zeg ik altijd, het voelt goed om goed te doen. De pc heeft tijdens alle operaties de protheses laten zitten en alleen de lift uitgevoerd. Ze heeft de laatste keer mij verteld dat ze de prothese ging vastnaaien aan mijn borstspier. Ik wilde liever niet onder narcose maar ze vertelde dat dit een "venijnige" operatie was dus dat dit absoluut niet kon. Ik begrijp nu dat vele hier nog nooit van gehoord hebben.
Bij mij worden ze nu 18 jan verwijderd en krijg ik nogmaals een lift.
Ik ga voor die tijd nog een keer op consult want ben nu zoveel wijzer. Ik ga eisen dat ze het hele kapsel verwijdert en dat ik de protheses mee wil. Ik wil ook graag wat info over lipofilling.

Ik verheug me enorm op een pijn vrij lichaam.. zal het nooit meer vanzelfsprekend nemen

Brenda <3
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2023 09:55

Deropep schreef:
08 jan 2023 16:01
Helpen in Ukraine heeft me zelf rijker gemaakt zeg ik altijd, het voelt goed om goed te doen. De pc heeft tijdens alle operaties de protheses laten zitten en alleen de lift uitgevoerd. Ze heeft de laatste keer mij verteld dat ze de prothese ging vastnaaien aan mijn borstspier. Ik wilde liever niet onder narcose maar ze vertelde dat dit een "venijnige" operatie was dus dat dit absoluut niet kon. Ik begrijp nu dat vele hier nog nooit van gehoord hebben.
Bij mij worden ze nu 18 jan verwijderd en krijg ik nogmaals een lift.
Ik ga voor die tijd nog een keer op consult want ben nu zoveel wijzer. Ik ga eisen dat ze het hele kapsel verwijdert en dat ik de protheses mee wil. Ik wil ook graag wat info over lipofilling.

Ik verheug me enorm op een pijn vrij lichaam.. zal het nooit meer vanzelfsprekend nemen

Brenda <3
Lieve Deropep,

We horen wel vaker dat dit gedaan wordt om te voorkomen dat de prothese zakt. Probleem is dat deze arts waarschijnlijk wel jouw prothese eruit heeft gehaald, ontsmet en vervolgens weer terug heeft geplaatst. En dit mag dus niet. De overheid laat dit toe, maar dit is tegen de voorschriften van de fabrikant en brengt risico's voor de veiligheid. Wij zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat dit niet langer gedaan wordt in Nederland.

Ik ben blij dat je bijna wordt verlost van die rommel! 🥳

Dikke kusss Luna😘

"In Serving One Another, We Become Free"
Vind ik 1 van de allermooiste quotes die er zijn, dus ik begrijp je!💕💕💕

Helaas deelt niet iedereen in deze wereld deze moraal en kun je het meest duistere verwachten. Helaas heeft het overgrote deel van deze wereld en de mens nog veel te leren en te groeien in het bewustzijn van Liefde en Compassie. En de mensen zoals jij en ik lijden daar onder. Het is heel erg zwaar, maar we blijven geven. Liefde is ons enige wapen! 💝

Ik ben zó trots op jou!!!!! En je ontroert mij😢

De meeste meiden hier zijn mooi en goed. Juist heel gevoelige, bewuste vrouwen krijgen klachten door siliconen. Dit heeft te maken met de trilling van je wezen. Siliconen hebben een lage trillingsfrequentie en vervuilen jullie mooie hoge trilling.

Hahahaha zweverig verhaal. Er is een arts die soortgelijke zienswijze deelt. Dat is dokter Niessen. Vrouwen die hooggevoelig zijn, zouden eerder met klachten reageren.
Ik vind dit een mooie visie, maar dat wil niet zeggen dat de schuld niet bij die troep ligt. Want vanuit een puur wetenschappelijke (dus tastbare, meetbare) visie zijn siliconen nog steeds rommel!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”