Al bijna! Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sunny1983

Ongelezen bericht 10 aug 2022 22:14

Dag dames,

Al enige tijd ben ik een trouwe meelezer en hik nu al twee jaar aan naar het maken van een afspraak. Afgelopen maandag dan toch eindelijk gebeld voor een afspraak en vanmiddag zat ik al bij van Selms! (Had verwacht dat ik maanden zou moeten wachten) en nu komt het; donderdag de 18de ben ik al aan de beurt voor een explantatie. Ik was heel duidelijk ze moeten eruit, geen erge klachten wel allerlei vage dingen. Dus maandag krijg ik nog een echo. Dinsdag bellen met anesthesist en dan is het al bijna zover. Ik vond mezelf heel stoer maar nu is het wel ineens echt en heel snel al. Volgens van Selms gaat alleen het volume weg, krijg ik geen hangborsten. Ben heel benieuwd en wellicht ga ik ooit nog voor de lippo maar eerst maar is die dingen eruit. Ze zitten er sinds 2013 in. Bedankt voor het meelezen ik heb heel veel aan jullie ervaringen!
Christine64

Ongelezen bericht 10 aug 2022 23:12

Topper
Ik heb 2 weken geleden mijn explantatie gehad en o was ik bang maar de operatie valt echt mee hoor borst vergroting vond ik veel heftiger en pijnlijker.

Trots op je

Liefs Christine
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 aug 2022 07:51

Sunny1983 schreef: ↑
10 aug 2022 22:14
Dag dames,

Al enige tijd ben ik een trouwe meelezer en hik nu al twee jaar aan naar het maken van een afspraak. Afgelopen maandag dan toch eindelijk gebeld voor een afspraak en vanmiddag zat ik al bij van Selms! (Had verwacht dat ik maanden zou moeten wachten) en nu komt het; donderdag de 18de ben ik al aan de beurt voor een explantatie. Ik was heel duidelijk ze moeten eruit, geen erge klachten wel allerlei vage dingen. Dus maandag krijg ik nog een echo. Dinsdag bellen met anesthesist en dan is het al bijna zover. Ik vond mezelf heel stoer maar nu is het wel ineens echt en heel snel al. Volgens van Selms gaat alleen het volume weg, krijg ik geen hangborsten. Ben heel benieuwd en wellicht ga ik ooit nog voor de lippo maar eerst maar is die dingen eruit. Ze zitten er sinds 2013 in. Bedankt voor het meelezen ik heb heel veel aan jullie ervaringen!
Lieve Sunny, Welkom!πŸ¦‹

Super dat je al snel wordt verlost!πŸ₯³
Heb je op de lijst gezetπŸ‘

Heel veel liefs, LunaπŸ’žπŸ’—πŸ’•
Sunny1983

Ongelezen bericht 12 aug 2022 18:46

Bedankt dames! Vanochtend werd ik gebeld dat ik maandag terecht kan! Nog sneller. Dus dat gaan we doen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2022 10:17

Sunny1983 schreef: ↑
12 aug 2022 18:46
Bedankt dames! Vanochtend werd ik gebeld dat ik maandag terecht kan! Nog sneller. Dus dat gaan we doen.
Wat fijn voor je!πŸ₯³
Ik pas het aan!πŸ‘
Susana

Ongelezen bericht 05 sep 2022 17:07

Lieve Sunny,
Hoe is het gegaan?
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Plaats reactie