Voorstellen Loekie, explantatie en lipofilling binnenkort

Protheses vanwege cosmetische reden.
loekie

Ongelezen bericht 22 jul 2022 12:07

Hallo allemaal,
De afgelopen paar weken heb ik veel gelezen op dit forum en ben enorm blij met al deze informatie!
Ik heb ca. 22 jaar geleden een borstvergroting gehad in Belgie bij Linea Esthetica. Ik heb geprobeerd ze te benaderen maar ik heb geen telefoonnummer kunnen vinden die nog actief was helaas.......
Inmiddels ben ik 53 jaar en heb nooit kinderen gehad.
Geen idee wat voor merk en ik dacht rond de 220-250 cc per borst. Ik ben gegaan van een leeg A cupje met hangborstjes naar een
C cup. Ik heb een omgekeerde triangelvorm van lichaam, zogenaamd V. Mijn schouders zijn breed en ik heb nagenoeg geen
heupen. Inmiddels ben ik met een lengte van 170 cm van 63 kg naar 54 kg gegaan en heb dit gewicht al 5 jaar en voel
me goed bij dit gewicht (ook omdat ik door een paar gebroken ruggenwervels snel last heb van mijn rug).
Een jaar geleden begon ik steeds meer te twijfelen over de implantaten. Aan de ene kant ben ik er blij mee
omdat ik eindelijk een beetje ¨vrouwenvormen¨ kreeg, maar ik leef erg gezond en eigenlijk wilde ik ze niet meer omdat ze
niet natuurlijk zijn en natuurlijk omdat er zoveel informatie nu is wat ze doen met je gezondheid.
Ik ben bij Velthuis kliniek geweest op consult maar daar wilden ze eigenlijk alleen maar de implantaten vervangen voor nieuwe
die altijd groter moeten omdat de pocket opgevuld moet worden. Om eerlijk te zijn vond ik de chirurg erg dwingend. Ze vertelde
me dat ik geen eigen vet heb en mijn borsten zullen erg lelijk zijn zonder. Ze gebruikte niet letterlijk het woord lelijk maar
daar kwam het op neer. Ik heb een maat 36 aan de bovenzijde en onder maat 34 en soms zelfs kleiner.
Ik heb ook een consult gehad bij Boerhaave in Amsterdam bij dokter Schuringa. Deze man kwam mij een stuk sympatieker over.
Uiteindelijk heb ik voor hem gekozen. Hij stelde eerst voor om alleen een explantatie te doen en na een half jaar te kijken wat ik
wilde, maar ik wil toch graag direct de lipofilling.
Hij denkt 200ccc per borst in te kunnen spuiten waar ik erg blij mee ben maar ¨prijs aan de finish¨ denk ik altijd maar 😄
Het vet zal van mijn flanken komen en eventueel mijn binnenkant bovenbenen en binnenzijde bovenarmen maar ik wil eigenlijk
vragen of hij mijn rug niet kan doen (boven mijn flanken) als mijn flanken niet genoeg hebben. Ik zal ws geen vet hebben voor een 2e lipo.
Ik heb de chirurg gevraagd of hij eerder iemand met een bmi gelijk aan mij gedaan en hij zei van wel maar maar 1x zo slank als ik ben.
Ik heb vertrouwen in zijn kunde en vind het eerlijk en sympatiek overkomen.
Beide pc´s gaven aan dat de prothese wel wat zichtbaar is (wellicht door mijn gewichtsverlies), maar verder lijken ze in goede staat en ze dachten beiden dat kapselvorming minimaal is.

Ik woon in het buitenland (Canarische Eilanden) dus voor mij is het allemaal iets meer geregel. Ik ga eind september naar Nederland en
wordt dan geholpen en blijf 3 weken in Nederland voordat ik weer terugvlieg.

Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om te bedanken voor dit geweldige forum. Het is zo´n opluchting om zoveel echte informatie en ervaringen
te kunnen lezen! Enorm bedankt allemaal!!!!

Tips en informatie hartelijk welkom en iedereen een fijne dag gewenst!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jul 2022 20:43

Lieve Loekie, Welkom!🌸

Helaas ben ik nu zo moe, dat ik informatie niet meer goed opneem.
Ik lees morgen jouw topic.
In ieder geval wens ik je een goede nachtrust😴

Heel veel liefs, Luna♥️
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”