Even voorstellen Cathy

Protheses vanwege cosmetische reden.
cathy

Ongelezen bericht 17 jun 2022 10:07

Hallo allen , ik ben hier nieuw en wil graag mijn sitatieuitleggen en mss tips kunnen krijgen .
Ik heb sinds 11 jaar borstimplantaten. Nu ben ik de laatste 5 jaar op de sukkel met mijn gezondheid. Ik was steeds een sportieve vrouw, opgewekt en vrolijk en bijna nooit ziek ! De laatste 5 jaar heb ik echter veel problemen met mijn gezondheid , spierpijn , mistighoofd , vergeetachtig ,en het laatste jaar een frozenshoulder ( linkerkant ) Mijn rechterborst als ik zijlings lig , word steeds inelkaar geperst,dit is niet pijnijk , maar heel vervelend .
Heel graag wil ik mijn plantaten eruit , ik voel mij ook opgezwollen ( steeds opgezwollen ogen ook )
Zou ik in aanmerking kunnen komen voor een terugbetaling van de operatie en weten jullie een goede dr in Antwerpen aub .
Alvast bedankt
Wil graag mijn oude leven terug :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2022 10:18

cathy schreef:
17 jun 2022 10:07
Hallo allen , ik ben hier nieuw en wil graag mijn sitatieuitleggen en mss tips kunnen krijgen .
Ik heb sinds 11 jaar borstimplantaten. Nu ben ik de laatste 5 jaar op de sukkel met mijn gezondheid. Ik was steeds een sportieve vrouw, opgewekt en vrolijk en bijna nooit ziek ! De laatste 5 jaar heb ik echter veel problemen met mijn gezondheid , spierpijn , mistighoofd , vergeetachtig ,en het laatste jaar een frozenshoulder ( linkerkant ) Mijn rechterborst als ik zijlings lig , word steeds inelkaar geperst,dit is niet pijnijk , maar heel vervelend .
Heel graag wil ik mijn plantaten eruit , ik voel mij ook opgezwollen ( steeds opgezwollen ogen ook )
Zou ik in aanmerking kunnen komen voor een terugbetaling van de operatie en weten jullie een goede dr in Antwerpen aub .
Alvast bedankt
Wil graag mijn oude leven terug :(
Lieve Cathy,

Wat naar dat ook jij zoveel klachten hebt gekregen :(
De klachten die je beschrijft passen allemaal bij ASIA. Ook zeker het gezwollen zijn en vocht vasthouden.
Ik zou niet weten hoe het zit met de voorwaarden in België. Ik neem aan dat bij scheur en kapsel baker 4 sowieso wordt vergoed. Of ze daar net als in NL ook bij ASIA vergoeden, weet ik niet. En heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgezocht. Zal ik dus wel doen voor jou en de vrouwen na jou.
Welke goede arts in Antwerpen weet ik ook niet. Ik ken in ieder geval 1 hele goede arts in België die je echt met alles kan helpen en ook doorsturen naar internist (voor eventuele vergoeding) en dat is José Budo. Een schat van een man!❤

Ik zal kijken of ik voor je kan uitvinden hoe het met de regels in België zit. Alleen moet dat wel later op de dag. Ik heb nog veel andere dingen te doen, helaas. En je kunt sowieso even contact opnemen met José Budo en een afspraak maken. Vraag dan gelijk hoe het allemaal zit met vergoedingen e.d. Hij zal je met alle liefde helpen.

Ik wens je heel veel succes en sterkte lieverd!🍀🙏

Kusjes, Luna😘💕💞
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
cathy

Ongelezen bericht 19 jun 2022 17:20

Dank u voor uw snelle reactie ,
ik ga direct even kijken voor een afspraak
Dikke merci al
xx
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2022 20:30

cathy schreef:
19 jun 2022 17:20
Dank u voor uw snelle reactie ,
ik ga direct even kijken voor een afspraak
Dikke merci al
xx
Ja, zou ik doen.
Graag gedaan lieverd! En succes!🍀

Had trouwens even gezocht, maar niet echt veel gevonden. Eerlijk gezegd alleen op de tel, nog niet uitgebreid. Maar José Budo kan je sowieso uitgebreid informeren.

Houd ons op de hoogte!

Heel veel liefs en tot snel op het forum❤🥰😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”