Vreselijk!Twijfelaartje schreef: ↑24 feb 2022 19:47Pfff.. Even een mentale inzinking.. waar ik bang voor was is waar...
De uitslag van de echo:
Status na mamma augmentatie.
In de mammaprothese rechts multipele foldings zichtbaar met beeld van intracapsulair gelegen sneeuwstorm artefacten. Geen bijzonderheden van de mammaprothese links. Conclusie: Status na mamma-augmentatie beiderzijds. Beeld van intracapsulaire lekkage.
Ik kan wel huilen..Hoe lang loop ik hier al mee.. Ik ben bang.. Wat betekent sneeuwstorm artefacten?![]()
En wat een WAARDELOZE chirurg van Bergman Clinic dat hij durfde te zeggen dat ze niet lek zijn door alleen te voelen!! Bah..
Dit verklaart de vervorming rechts.
En dat links pijn doet...; ik geloof er zeker in dat m'n lichaam zelf aangeeft dat het er uit moet.
Het maakt me nog bozer dan ik al was! Zo ongelofelijk boos op die pc!
Lieve schat, ik zou die pc mailen en laten weten dat jij en je huisarts en anderen die hiervan weten, niet te spreken zijn over zijn werkwijze. En dat je dus een scheur hebt en hij dat niet kan uitsluiten door voelen en kijken. Hij kan niet op deze manier te werk gaan, want hij schaadt vrouwen!
Je kunt er ook voor kiezen een officiele klacht in te dienen bij de kliniek en/of het Landelijk Meldpunt Zorg. Maar ik zou wel eerst zelf met de pc mailen en dan kijken hoe hij reageert. Maar doe vooral wat goed voelt voor jou oké?
Een melding is wel belangrijk. Je kunt dan zeggen dat het om een pc bij een bepaalde kliniek gaat zonder namen te noemen. Dan weet de inspectie dat ze bij die kliniek beter moeten opletten als er meer misstanden worden gemeld.
Ik heb hier een topic over dit onderwerp: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2998
Het sneeuwstorm beeld bij een echo laat zien dat er sprake is van vrije siliconen. Je hebt een scheur binnen het kapsel.
Gelukkig word je door van Selms geopereerd. Hij zal de protheses proberen enbloc eruit te halen, zodat er geen siliconen in je borstholte lekken.
Neem de beelden van de echo mee, oké?
Alles komt uiteindelijk goed hoor lieverd!
❤❤❤LOVE❤❤❤ Luna