even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
miranda1976

Ongelezen bericht 23 jan 2022 12:52

Hey hoi,

ik hoop ook voor jou dat je een arts gaat vinden bij wie je serieus genomen wordt. Iemand die naar je luistert en ernaar zal handelen. Heel veel sterkte met je vervolg stappen.

liefs Miranda

ku0487 schreef:
22 jan 2022 20:00
Hallo dames,

Ook ik heb op mijn 35ste implantaten van Allergan laten plaatsen. 19 jaar geleden! Ook nu heb ik sinds twee jaar al klachten: s’nachts wakker worden en dan lijkt het alsof mijn borsten branden. Overdag last van mijn gewrichten, ik kan smorgens niet eens normaal lopen, dus moet ik eerst op gang komen… mijn heup begint ook al. Ik wandel veel met mijn honden, dus dat blijf ik ook doen… mijn schouder lijkt alsof er altijd kiespijn in zit. Ik ben vorige week bij Bergman kliniek geweest en je voelt gewoon dat de arts niet geloofd of meer niet wil geloven dat implantaten slecht voor je zijn. Hij zei ook letterlijk: tuurlijk kan je siliconen in je lichaam krijgen, maar dat zit ook in tandpasta?! Ik ben eerst weer naar huis gegaan en ik zou ze laten vervangen… maar een paar dagen later begon ik te twijfelen… nu ben ik zover, eruit ermee! Wel ben ik bang hoe het er daarna uitziet! Dus ik zit ook over lippofilling na te denken… ik neem me de tijd en misschien ga ik zelfs naar een ander kliniek! Ik blijf jullie volgen.. ik zelf ben 54 jaar en heb 5 kinderen, ondanks die zwangerschappen heb ik nog een strak lijf, dus ik hoop ook dat mijn borsten er bij passen nadien… ook voor de operatie ben ik niet bang, ook niet zenuwachtig of zo… ik weet dat het gewoon moet gebeuren en ik dat gewoon moet ondergaan.., ik maak me pas zorgen als er echt iets mis is… hopelijk komt dat goed… groetjes Dien
Liekje

Ongelezen bericht 23 jan 2022 15:07

Hi Dien,
Ik ben afgelopen donderdag bij de Bergman kliniek geweest. Ik heb het syndroom van Poland en heb 1 implantaat die er al 30 jaar inzit. In het verleden meerdere operaties gehad helaas…. Ik ben nu 54 jaar oud en heb ook allerlei gezondheidsproblemen.
Ik zal mijn verhaal even weergeven;

Pfff het was heftiger dan ik had gedacht…Er kwam toch wel heel wat oud zeer naar boven wat ik blijkbaar ver had weggestopt merkte ik. De operaties ih verleden heb ik altijd ondergaan als zijnde dat het zo moest zijn, terwijl er achteraf best wel veel is gebeurd. Gek eigenlijk dat ik er toen zo onbevangen en nuchter in stond en er nu best emotioneel onder ben…..
Kortom er staat me een redelijk pittige operatie te wachten, de prothese wordt sowieso verwijderd en geen nieuwe teruggeplaatst. Ik kan dan wel voor lipofilling kiezen, vet wat dan vanuit buik en andere borst wordt weg gehaald. ( gelukkig heb ik daar iig genoeg van….dus be my guest🤣🥴)
Hoogstwaarschijnlijk ga ik voor de gehele operatie, want dan ben ik er maar vanaf!!!
Volgende week weer contact met de consulente om het eea door te spreken, voordat we verder gaan. De plastisch chirurg wil ook eerst een buikecho, zodat hij zeker weet dat er geen breukje zit of iets dergelijks. Dit wil hij uitsluiten, aangezien ik een asymmetrische buik heb….ook dat nog😩
Over m’n gezondheid kon hij op voorhand niets zeggen, dat is voor iedereen verschillend. Ik zet iig al mijn hoop erop dat ik me na de operatie beter zal gaan voelen…..
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”