ik hoop ook voor jou dat je een arts gaat vinden bij wie je serieus genomen wordt. Iemand die naar je luistert en ernaar zal handelen. Heel veel sterkte met je vervolg stappen.
liefs Miranda
ku0487 schreef: ↑22 jan 2022 20:00Hallo dames,
Ook ik heb op mijn 35ste implantaten van Allergan laten plaatsen. 19 jaar geleden! Ook nu heb ik sinds twee jaar al klachten: s’nachts wakker worden en dan lijkt het alsof mijn borsten branden. Overdag last van mijn gewrichten, ik kan smorgens niet eens normaal lopen, dus moet ik eerst op gang komen… mijn heup begint ook al. Ik wandel veel met mijn honden, dus dat blijf ik ook doen… mijn schouder lijkt alsof er altijd kiespijn in zit. Ik ben vorige week bij Bergman kliniek geweest en je voelt gewoon dat de arts niet geloofd of meer niet wil geloven dat implantaten slecht voor je zijn. Hij zei ook letterlijk: tuurlijk kan je siliconen in je lichaam krijgen, maar dat zit ook in tandpasta?! Ik ben eerst weer naar huis gegaan en ik zou ze laten vervangen… maar een paar dagen later begon ik te twijfelen… nu ben ik zover, eruit ermee! Wel ben ik bang hoe het er daarna uitziet! Dus ik zit ook over lippofilling na te denken… ik neem me de tijd en misschien ga ik zelfs naar een ander kliniek! Ik blijf jullie volgen.. ik zelf ben 54 jaar en heb 5 kinderen, ondanks die zwangerschappen heb ik nog een strak lijf, dus ik hoop ook dat mijn borsten er bij passen nadien… ook voor de operatie ben ik niet bang, ook niet zenuwachtig of zo… ik weet dat het gewoon moet gebeuren en ik dat gewoon moet ondergaan.., ik maak me pas zorgen als er echt iets mis is… hopelijk komt dat goed… groetjes Dien