Even voorstellen, LaLuna

Protheses vanwege cosmetische reden.
LaLuna11

Ongelezen bericht 14 nov 2021 16:13

Hoi allemaal ik Ben Luna ik ben 48 jaar en heb al 20 jaar siliconen borsten,de laatste 5 jaar begong ik spierpijnin me rug schouderbladen heupen te krijgen, koude voeten vreselijke koude borsten waarvan de rechter kant zo hard als een steen is,ook ben ik heel moe,soms,ik kom soms ook niet uit mijn woorden,ik heb ook erge spierpijn in mijn onder benen aan de voorkant!Ik ben bij een arts geweest daar zijn fotos en een echo gemaakt, nu blijkt dat mijn linker silicoon een scheur is zit en er veel vocht om heen zit,ook zit er erg veel inkapseling!Na een jaar lang nagedacht te hebben en veel gelezen ben ik er over uit dat ik vermoed dat mijn klachten door de siliconen komen! Dus heb ik de keuze gemaakt en 30 november gaan ze eruit, ik ben best wel zenuwachtig en hoop nog meer mensen te ontmoeten wie binnenkort ook hun siliconen uit hun borsten laten halen! Vriendelijke groet Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 nov 2021 17:59

Lieve LaLuna,

Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt.
Wat vervelend dat je een scheur hebt! Blij dat al snel geopereerd wordt en die troep eruit gaat.
Wens je heel heel veel succes met de laatste loodjes!

Heel veel liefs, Luna😘💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
LaLuna11

Ongelezen bericht 02 dec 2021 19:27

Hallo allemaal ik ben 2 dagen geleden geopereerd en mijn siliconen zijn eruit! En ik moet je zeggen mijn lichaam voelt al gelijk beter doe alles weer behalve tillen en sporten werken! Mijn jarenlang spierpijnen voel ik weg gaan ook al is het nog maar kort geleden, ik voel me zo gelukkig en supper goed,heb geen pijn en was binnen uurtje klaar.25 jaar in mijn lichaam gezeten ik ben zo blij dat ze er uit zijn!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 dec 2021 19:32

Wat fijn dat het achter de rug is LaLuna!🥳
Rust goed uit!😴

😘💕💕💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”