Nieuw hier; ga protheses laten verwijderen
Goedemiddag allemaal, liever was ik hier niet terecht gekomen, maar wat fijn dat er een verzamel plek is waar ervaringen gedeeld kunnen worden. Een jaar of 7 geleden heb ik een borstvergroting laten doen met 500cc Euro siliconen door dr Nio. Heel blij met resultaat. Echter nu na bevalling en poging tot borstvoeding al een aantal maanden pijnklachten aan linkerborst. Op een echo niets afwijkends te zien. Ook bij mij werd een mammografie opgedrongen, heb het door jullie info niet gedaan. Toch vermoed ik echt dat de prothese de boosdoener is. Na alle bekend geworden risico’s heb ik daarom besloten dat m’n protheses eruit moeten.
Omdat ik eerder bij Nio ben geweest ben ik welkom voor de explantatie. Ik overweeg lipofilling. En ben heel bang hoe ik eruit zie als de protheses eruit zijn… had weinig borst van mezelf en de huid is behoorlijk opgerekt door m’n grote protheses.
Zijn er dames die een soortgelijke situatie hebben en advies en ervaring met mij willen delen? Zijn er mogelijk foto’s zodat ik een weloverwogen keuze kan maken.?
Alvast hartelijk dank dames!! Groet Judith
Omdat ik eerder bij Nio ben geweest ben ik welkom voor de explantatie. Ik overweeg lipofilling. En ben heel bang hoe ik eruit zie als de protheses eruit zijn… had weinig borst van mezelf en de huid is behoorlijk opgerekt door m’n grote protheses.
Zijn er dames die een soortgelijke situatie hebben en advies en ervaring met mij willen delen? Zijn er mogelijk foto’s zodat ik een weloverwogen keuze kan maken.?
Alvast hartelijk dank dames!! Groet Judith
Hoi Judith, welkom hier. Ik zit hier ook nog niet zo lang en ben nog in de verkennende fase (ik moet ook nog een voorstelbericht maken). Maar ik heb ook 7 jaar geleden implantaten genomen en ik was ook bij dr. Nio. Ik overweeg ook om ze eruit te laten halen, maar ik was dan juist niet van plan om naar dr. Nio terug te gaan, waarom doe jij dat wel? Diep van binnen weet ik dat ze eruit moeten. Maar ik hik een beetje aan tegen de enorme kosten. Mijn volledige spaarrekening zal eraan opgaan, het bedrag van explantatie + lipofilling zou een stuk hoger zijn dan destijds de implantaten en dat vond ik al heel duur. Je gezondheid is onbetaalbaar, ik weet het, maar toch is dit wel een drempel voor mij. Maar ik ga me heel goed inlezen en het zou mooi zijn als er op een gegeven moment wat vergoed zou gaan worden, nu het zo in de media is. Al kan dat ook nog wel een poos duren en wil je daar dan op wachten. Lastig.. Ik heb op dit moment weinig klachten, of misschien is het zo dat ik er dermate aan gewend ben dat het acceptabel is. Maar normaal is het allemaal niet, en sinds een poosje verdenk ik de protheses er ook van. Heel veel succes met alles uitzoeken. Ik kan je er nog niet mee helpen, zit zelf ook in die fase. Maar ik lees graag mee :-)
Hi Susan, dank voor je reactie. Ik heb ook een lijst aan onzekerheden, twijfels en zorgen, maar voor mij staat vast dat ze eruit moeten. Ook al vind ik het doodeng, duur, bang voor het eind resultaat en mentale dreun.
Ik heb Nio ervaren als een zeer ervaren chirurg die prachtige borsten maakt. Ik heb in februari een consult met hem en ga eens uitzoeken of ik bij hem aan het juiste adres ben voor de explantatie. Zijn er meer dames die bij hem zijn geweest voor explantatie??
Ik heb Nio ervaren als een zeer ervaren chirurg die prachtige borsten maakt. Ik heb in februari een consult met hem en ga eens uitzoeken of ik bij hem aan het juiste adres ben voor de explantatie. Zijn er meer dames die bij hem zijn geweest voor explantatie??
Ik vond het ook een zeer aardige man, en mijn borsten waren (en zijn) nog steeds prachtig. Wel heb ik het idee dat ze kleiner zijn geworden, maar dat komt misschien door het zweten. Ik ben heel benieuwd wat dr. Nio zegt over de explantatie plannen.
Hi allemaal,
Ondertussen heb ik gekeken waar ik vlotter terecht kon bij een ervaren chirurg, dit is dokter Florisson van Jan Van Goyen kliniek geworden. Consult gehad, internist geweest en m’n ingreep wordt vergoed. Op 24/2 worden m’n 500cc eurosiliconen protheses verwijderd. Vind het spannend en ben doodsbang voor wat er overblijft.
Weet iemand of ik een bh moet meenemen of dat ik deze ga krijgen? Tips en adviezen?
Ondertussen heb ik gekeken waar ik vlotter terecht kon bij een ervaren chirurg, dit is dokter Florisson van Jan Van Goyen kliniek geworden. Consult gehad, internist geweest en m’n ingreep wordt vergoed. Op 24/2 worden m’n 500cc eurosiliconen protheses verwijderd. Vind het spannend en ben doodsbang voor wat er overblijft.
Weet iemand of ik een bh moet meenemen of dat ik deze ga krijgen? Tips en adviezen?
Lieve Judith,
Wat fijn dat er al een datum is en jouw operatie vergoed wordt. Hoe super is dat!
Ik had jouw topic niet gezien overigens. Maar goed van je datje zelf op onderzoek uit bent gegaan op het forum en de website, want er staat genoeg informatie. Vind het wel altijd fijn om vrouwen welkom te heten, maar ik kan helaas ook niet altijd iedere dag alles lezen.
Bij welke internist was je? Dokter Verhagen van de JvG?
Heel veel liefs, Luna

@ Susan, hoe is het met jou? Misschien is het een idee om een eigen voorsteltopic te maken?
Wat fijn dat er al een datum is en jouw operatie vergoed wordt. Hoe super is dat!

Ik had jouw topic niet gezien overigens. Maar goed van je datje zelf op onderzoek uit bent gegaan op het forum en de website, want er staat genoeg informatie. Vind het wel altijd fijn om vrouwen welkom te heten, maar ik kan helaas ook niet altijd iedere dag alles lezen.
Bij welke internist was je? Dokter Verhagen van de JvG?
Heel veel liefs, Luna
@ Susan, hoe is het met jou? Misschien is het een idee om een eigen voorsteltopic te maken?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Hoi judith.Judith84 schreef: ↑02 jan 2022 12:08Hi allemaal,
Ik ben onlangs geopereerd door drs van der meer in het Jan van goyen.
Je krijgt een bh van hun deze hoef je niet mee te nemen.
Wat ik als jammer heb ervaren is dat mijn partner niet met mij mee naar binnen mocht.
Wat nu begrijpelijk is in deze gekke tijd.
Fijn dat je nu kan aftellen ,wens je alvast een goed herstel
Liefs ♡
Laatst gewijzigd door Angela1990 op 02 jan 2022 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer

22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer
Ohh judith!Judith84 schreef: ↑02 jan 2022 12:08Hi allemaal,
Ik ga binnenkort bij florrison op consult. Ben jij ook via haar bij de internist geweest??
Ik ben super benieuwd hoe flot dat bij jou is gegaan?
Top!Judith84 schreef: ↑02 jan 2022 12:08Hi allemaal,
Ik heb je op de lijst voor 2022 gezet.
Liefs essi
Dank voor jullie lieve reacties!
Ben idd bij internist van Jan v Goyen kliniek geweest, mw Louw. Je krijgt een gesprek waarin je het hebt over je klachten. Er wordt bloed afgenomen. De internist besluit dan of de klachten gelinkt kunnen worden aan ASIA en schrijft haar bevindingen aan de plastisch chirurg. PC maakt een brief aan de zorgverzekeraar en dan is het wachten op een besluit. Ik ben dolblij!
Fijn even te horen dat er goede ervaringen zijn bij deze kliniek en dat de bh wordt geleverd door de kliniek.
Ben idd bij internist van Jan v Goyen kliniek geweest, mw Louw. Je krijgt een gesprek waarin je het hebt over je klachten. Er wordt bloed afgenomen. De internist besluit dan of de klachten gelinkt kunnen worden aan ASIA en schrijft haar bevindingen aan de plastisch chirurg. PC maakt een brief aan de zorgverzekeraar en dan is het wachten op een besluit. Ik ben dolblij!
Fijn even te horen dat er goede ervaringen zijn bij deze kliniek en dat de bh wordt geleverd door de kliniek.
Ik was zelf ook heel tevreden over het Jan van Gooyen.Judith84 schreef: ↑05 jan 2022 19:51Dank voor jullie lieve reacties!
Ook het o.k team is super lief daar.
Fijn voor je hoor.
Liefs essi
Hi Judith,Judith84 schreef: ↑05 jan 2022 19:51Dank voor jullie lieve reacties!
Ik ben afgelopen 8 december geopereerd door Dr Roossink van het JVG en ook eerst bij Dr. Lau de internist geweest. Ik ben meer dan tevreden over alles. En mijn borsten nu daar ben ik zo blij mee. De artsen binnen het JVG zijn zeer ervaren met explanteren ,lipofilling of liften en daarom koos ik voor hun en dat was de beste keuze die ik kon maken! ;-)
Liefs,
Monica
Hai Judith,
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat? en hoe de operatie expantie en lipofilling is bevallen?
Ik wil mijn borstprothesen uit hebben, omdat ik auto immuunziekte heb gekregen en veel klachten heb. Maar ik heb grote borsten van mezelf. Erg bang. Want als ze eruit zijn, dan is alleen vel en hele grote tepel over.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Liefs,
Sanne
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat? en hoe de operatie expantie en lipofilling is bevallen?
Ik wil mijn borstprothesen uit hebben, omdat ik auto immuunziekte heb gekregen en veel klachten heb. Maar ik heb grote borsten van mezelf. Erg bang. Want als ze eruit zijn, dan is alleen vel en hele grote tepel over.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Liefs,
Sanne