Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Angela1990

Ongelezen bericht 06 okt 2021 19:38

Renny70 schreef:
06 okt 2021 16:02
Ik ben onlangs bij Boerhaave geweest, bij dr Anganloo. Ik heb er gemengde gevoelens over. Ik moest mijn bovenkleding uitdoen, maar vervolgens was hij nog niet klaar met zijn vragenlijst en stond ik daar halfnaakt tegen de muur, terwijl hij dingen aan het opzoeken was op het internet. Was niet echt een gemakkelijke situatie. Ik wil graag explantatie met lipofilling en dat was bij hen een hele dure grap. 8400 euro. Dat komt wrs omdat ze het zien als twee aparte ingrepen in één operatie. Maar goed. Aanstaande maandag zit ik bij Jan van Goyen. Heb mijn afspraak met van Selms gewisseld met vd Kar. Ben benieuwd.
Spannend renny!

8400 is echt enorm veel zeg, bij Frans van straten was het 1000 minder, maar ook nog steeds ontzettend veel geld.
Hou je me op de hoogte hoe het gesprek is gegaan ?
Ik kan 5 november bij de internist terrecht. Kan niet meer wachten..
Ben benieuwd wat er daarna gaat komen.
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer🙏🍀
Renny70

Ongelezen bericht 06 okt 2021 20:28

Ja ik laat je zeker wat weten!! 5 nov bij de internist das al heel snel!!

Ik heb het gevoel dat Jan van Goyen een wat ‘warmere’ sfeer heeft als ik de verhalen zo lees. Dus ik ben benieuwd as maandag. Ik hou je op de hoogte!
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2021 07:15

muszika schreef:
24 sep 2021 08:58
Hallo Renny,

Alle fabrikanten garanderen op hun implantaten 10 jaar MAXIMUM. ! Ik vind dat de plastische chirurgen een pootje er van maken, ze vertellen dus dat geen kwaad kan als je geen klachten hebt, en je moet terug komen pas als je klachten krijgt.
Lieve Muszika, pc's en fabrikanten zijn, door onze harde inspanningen, pas sinds kort gestopt met het vertellen van het sprookje dat implantaten een leven lang meegaan. Dat is nu verboden, maar het heeft SVS MKS heel veel tijd en moeite gekost. Vergeet niet dat SVS al sinds 1992 hierom vraagt!

Lieve meiden wegens tijdgebrek kan ik niet alles uitgebreid lezen, maar wil jullie zeggen dat ik trots op jullie ben dat jullie voor jezelf kiezen.

Ik ga dit bericht verplaatsen naar het 'Stel jezelf voor' deel, want hij staat verkeerd.

Heel veel liefs, Luna <3
Angela1990

Ongelezen bericht 13 nov 2021 20:44

Luna MKS schreef:
13 nov 2021 07:15
muszika schreef:
24 sep 2021 08:58
Hallo Renny,

Alle fabrikanten garanderen op hun implantaten 10 jaar MAXIMUM. ! Ik vind dat de plastische chirurgen een pootje er van maken, ze vertellen dus dat geen kwaad kan als je geen klachten hebt, en je moet terug komen pas als je klachten krijgt.
Lieve Muszika, pc's en fabrikanten zijn, door onze harde inspanningen, pas sinds kort gestopt met het vertellen van het sprookje dat implantaten een leven lang meegaan. Dat is nu verboden, maar het heeft SVS MKS heel veel tijd en moeite gekost. Vergeet niet dat SVS al sinds 1992 hierom vraagt!

Lieve meiden wegens tijdgebrek kan ik niet alles uitgebreid lezen, maar wil jullie zeggen dat ik trots op jullie ben dat jullie voor jezelf kiezen.

Ik ga dit bericht verplaatsen naar het 'Stel jezelf voor' deel, want hij staat verkeerd.

Heel veel liefs, Luna <3
Dat dacht ik al. Dank je wel lieve luna ♡
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer🙏🍀
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”