Even voorstellen - eerste stap richting verwijderen van

Protheses vanwege cosmetische reden.
CeeBeetje

Ongelezen bericht 13 sep 2021 09:06

Leeg.
Laatst gewijzigd door CeeBeetje op 22 jan 2022 07:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Kirsie86

Ongelezen bericht 13 sep 2021 09:51

Hoi CeeBeetje,

Allereerst wat ontzettend goed dat je al je consult hebt gepland!

Ik lees een stukje herkenning in je verhaal. Ook ik had vage klachten die ‘mogelijk’ andere oorzaken kan hebben en heb nooit een link gelegd dat het ‘ook’ van de protheses af kon komen.

Inmiddels ben ik 4dagen PO en merk toch al kleine verbeteringen ondanks dat bij mij de klachten nooit officieel zijn vastgelegd dat deze daadwerkelijk van de protheses af komen.
Ik heb ook wel met twijfel gezeten, maar ben echt blij dat ik de stap heb genomen. Over het resultaat ben ik ook zeker tevreden, het is wel even wennen maar dat hoort ook bij het proces.

Achteraf gezien denk ik soms ook wel, waar ben ik ooit aan begonnen. Maar de media en het ideaalbeeld heeft hier ook invloed op. Ik zie het nu als een ‘dure’ levensles die ik ook mijn dochter wil meegeven dat ze mooi is zoals ze is.

Ik begrijp je zorgen dat je bang bent voor het resultaat na explantatie. Wat mij heeft geholpen is foto’s te bekijken van andere vrouwen na de explantatie waarvan het resultaat vaak nog mooier is dan met implantaten. En wellicht heb je door de jaren heen wat vetweefsel bij je borsten ontwikkelt en valt het allemaal reuze mee en anders is lipofilling iets voor jou?

Ik wens je heel veel succes ❤️!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”