Al een tijdje lees ik mee op het forum en sinds gister aangemeld omdat ik graag mijn verhaal wil delen.
Na 48 kilo te zijn afgevallen heb ik ongeveer 4 jaar geleden een borstvergroting laten doen. Als een soort cadeau voor mezelf zag ik dat toen. Had ik die keuze maar nooit gemaakt...
Ik heb Allergan protheses gekregen en na 1.5 jaar bleek de rechterkant helemaal gescheurd. Deze heb ik toen laten vervangen voor een Mentor prothese. Links zit de Allergan prothese nog. Op dit moment ervaar ik geen lichamelijke klachten, maar vooral heel veel angst. Wat heeft het met mijn lichaam gedaan dat de prothese lek is geweest? Hoe schadelijk is het dat ik nog een Allergan prothese heb? Enz. Enz. Ben er dagelijks mee bezig en dit levert me heel veel stress op. Sinds een half jaar ervaar ik daardoor ook vaak een soort van paniekaanvallen. Heb lang nagedacht of ik de prothese wil verwijderen omdat ik bang ben wat het resultaat zal zijn. Het ziet er nu gewoon wel erg mooi uit, maar met de wetenschap hoe schadelijk het kan zijn kan ik er geen rust in vinden.
Ben nu dus in een zoektocht om de protheses te laten verwijderen omdat het niet meer goed voelt. Ik had eindelijk de eerste stap gezet om een afspraak in te plannen bij dr. Niessen. Blijkt dat ik daar pas volgend jaar juli terecht kan voor een consult
Kortom veel angst, midden in een zoektocht en hoop op dit forum meer antwoorden te vinden.
Liefs