Voorsteltopic Ava_92

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jun 2021 11:18

Ava_92 schreef: ↑
24 jun 2021 11:10
Hee Luna,

Bedankt voor je lieve reactie! Ik heb inmiddels besloten om de overeenkomst wel te tekenen. Dit omdat ik anders vast zit aan allerlei reintegratieverplichtingen waar ik nu geen energie voor heb. Ik krijg nu doorbetaald tot september en per september heb ik een parttime nieuwe baan voor 20 uur, dit kan ik deels vanuit huis doen. Blij met deze wending.

Je schreef eerder naar Antje dat het even niet zo lekker ging/gaat, heb je last van restklachten na de siliconen? :(
Hoi lieve Ava, blij voor je!πŸ˜ƒπŸ‘

Helaas is er een groep vrouwen die niet beter wordt. Maar explantatie heeft er wel voor gezorgd dat klachten niet nog erger werden. Ze waren extreem.
Het is vaak wel te voorspellen wie beter wordt en wie niet. De meeste voelen zich bijna 80% en soms zelf 100% weer de oude.

Ik ben verder terughoudend met veel over mezelf plaatsen. Hoop dat je dit begrijpt.

Alles komt goed hoor!❀
Ava_92

Ongelezen bericht 24 jun 2021 16:39

Hee Luna,

Ik begrijp het, goed dat je het aangeeft! Heel erg dat niet iedereen volledig de oude wordt, dat is echt wel moeilijk om te accepteren als dat speelt :( Voor nu denk ik er niet teveel aan en ga ik er vanuit dat mijn klachten zullen afnemen na de explantatie :D
Antje

Ongelezen bericht 30 jun 2021 08:49

Luna MKS schreef: ↑
24 jun 2021 10:57
Antje schreef: ↑
15 jun 2021 18:22
11 jun 2021 20:03

Hoi Monique,
Dat had ik al gedaan. Zie hieronder. Maar daar kwamen geen reacties op. Of heb ik iets verkeerd gedaan? :oops:

Wel/geen klachten
Wijzig Verwijder bericht Meld dit bericht Citeer
Bericht 08 jun 2021 12:59

Hallo allemaal,
Ik heb vage klachten zoals vermoeidheid, neerslachtig en kan er nog wel wat opnoemen. Twijfel al een poosje of ik ze er niet uit moet halen. Ze zitten er al in sinds 2006. Na het zien van de docu van dionne Slagter denk ik dat ik ze eruit wil hebben. Misschien komen de klachten hier niet van, maar stel dat ik echt ziek wordt in de toekomst van de siliconen?
Heeft iemand van jullie ervaringen met chirurgen in het noorden? Heb onder voorbehoud een intake bij dr kappel maar dat is wel uit de richting. Ik heb goede verhalen over haar gelezen maar de secretaresse drong zich een beetje op. Ze zei dat ze nog een intake plekje in juli had. Ik zei dat ik erop terug kwam waarna zei zij ja maar dan heb ik las plek in september. Dus ik kan juli ook alvast erin zetten. Ik vroeg of ze het adres kon mailen want ik zat in de auto maar dat kon niet ik moest het zelf maar even opschrijven. Dat voelde een beetje vervelend aan.

Aan de ene kant wil ik graag naar dr kappel omdat ze erg goed schijnt te zijn , maar ook duur. Krijg het denk ik niet vergoed. En ik wil ze nu ook eigenlijk zsm eruit.

Dilemma!
Hoi Monique mks
Ik had al eerder aangegeven dat ik al een voorsteltopic gemaakt had. Maar volgens mij had ik in mijn reactie jouw naam niet goed gezet. Misschien dat je het daarom nog niet gezien hebt?
Ik weet niet zo goed of ik iets fout heb gedaan?
Hoi Antje, geen probleem hoor.

Monique viel tijdelijk voor mij in, dus vanaf nu zal ze geen berichten meer lezen.
Ik probeer alles rustig in te halen, maar ben helaas nog niet helemaal hersteld. En ik kan echt niet meer doen wat ik al 10 jaar doe... Het is to much geworden.

We willen inderdaad graag dat vrouwen een eigen topic maken anders loopt alles door elkaar heen.

Veel liefs, sterkte en succes in je weg!❀
O vandaar. Wat vervelend dat het teveel wordt.

Maar wat ik probeer aan te geven is dat ik al een voorsteltopic gemaakt had. Of heb ik het voorsteltopic niet goed gedaan, want er komen ook geen reacties op. Ben nog niet helemaal goed in dit soort dingen

Jij ook veel sterkte
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jun 2021 09:41

30 jun 2021 08:49

O vandaar. Wat vervelend dat het teveel wordt.

Maar wat ik probeer aan te geven is dat ik al een voorsteltopic gemaakt had. Of heb ik het voorsteltopic niet goed gedaan, want er komen ook geen reacties op. Ben nog niet helemaal goed in dit soort dingen

Jij ook veel sterkte
Gereageerd ;)
viewtopic.php?f=227&t=3664

Het wordt ons vaker teveel ja, maar we vechten door voor jullie!
Assie66

Ongelezen bericht 01 jul 2021 00:22

17 jun 2021 12:50
Ik heb een operatiedatum! Ik word 1 juli al geopereerd. Superfijn! Zal het ook even in het operatietopic zetten.

Maandag internist en dan aanvraag verzekering. Ik heb het zelf betaald en als de verzekering akkoord is dan storten ze het bedrag terug.
Sterkte Ava!
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2021 09:10

Succes Ava!πŸ€
Of ben je nou op de 15e aan de beurt?
Beetje in de warπŸ₯΄
Ava_92

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:32

Hi Luna,
Ja snap ik haha, ik zelf ook, want: het is namelijk weer verplaatst, maar nu echt voor de laatste keer! Mijn vriend is namelijk 4 dagen weg na mijn operatie. Dus ik heb het verplaatst naar 20 juli. Lichamelijk valt het vast mee vergeleken met de borstvergroting zelf, maar psychisch vind ik zijn steun wel heel fijn, die ga ik wel nodig hebben!
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:33

01 jul 2021 10:32
Hi Luna,
Ja snap ik haha, ik zelf ook, want: het is namelijk weer verplaatst, maar nu echt voor de laatste keer! Mijn vriend is namelijk 4 dagen weg na mijn operatie. Dus ik heb het verplaatst naar 20 juli. Lichamelijk valt het vast mee vergeleken met de borstvergroting zelf, maar psychisch vind ik zijn steun wel heel fijn, die ga ik wel nodig hebben!
Snap ik!
Ik pas het gelijk ons lijstje aanπŸ‘
Ava_92

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:35

Gisteren belde dr. Beekman mij. De MRI liet verder geen bijzonderheden zien. Ze heeft mij besproken in het MDO en ze denken dat mijn klachten inderdaad van de siliconen komen. Ze gaat een brief maken voor JvG zodat zij de aanvraag voor de verzekering kunnen doen. In 2019 is er voor het laatst bloed geprikt, voor de zekerheid laat ik dit morgen nogmaals prikken, mocht de verzekering hier nog om vragen. Dan staat het maar vast klaar.

Dr. Beekman vroeg mij of ik mee wilde doen aan wetenschappelijk onderzoek, dat ga ik zeker doen. Ik word dan over een tijdje opgeroepen voor een afspraak met een dermatoloog in het AMC. Ze doen dan iets met siliconen op je huid en d.m.v. van deze huidtest kan gekeken worden of je allergisch bent. Ze hopen hiermee mogelijk in de toekomst een diagnose te kunnen stellen. Ik reageer ook allergisch op siliconen glijmiddel, dus wie weet.
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:56

01 jul 2021 10:35

Dr. Beekman vroeg mij of ik mee wilde doen aan wetenschappelijk onderzoek, dat ga ik zeker doen. Ik word dan over een tijdje opgeroepen voor een afspraak met een dermatoloog in het AMC. Ze doen dan iets met siliconen op je huid en d.m.v. van deze huidtest kan gekeken worden of je allergisch bent. Ze hopen hiermee mogelijk in de toekomst een diagnose te kunnen stellen. Ik reageer ook allergisch op siliconen glijmiddel, dus wie weet.
Wat mooi Ava!
We zullen dokter Beekman wel even contacten, want we willen altijd op de hoogte blijven over deze zaken.

Succes!πŸ€
Antje

Ongelezen bericht 01 jul 2021 15:02

Gisteren belde dr. Beekman mij. De MRI liet verder geen bijzonderheden zien. Ze heeft mij besproken in het MDO en ze denken dat mijn klachten inderdaad van de siliconen komen. Ze gaat een brief maken voor JvG zodat zij de aanvraag voor de verzekering kunnen doen. In 2019 is er voor het laatst bloed geprikt, voor de zekerheid laat ik dit morgen nogmaals prikken, mocht de verzekering hier nog om vragen. Dan staat het maar vast klaar.

Wat fijn dat je bijna aan de beurt bent en het misschien toch vergoed wordt. Ik duim voor je
Anita

Ongelezen bericht 01 jul 2021 22:04

Hai Ava,

Wat fijn dat je al de uitslag van de MRI hebt gekregen. Slim dat je ook nog bloed laat prikken. Dan heb je fijn alle info al voor de aanvraag bij de verzekering. Ik hoop zo dat je het vergoed krijgt πŸ™
En wauw..super dat je meedoet met het onderzoek. 20 juli is het zover voor jou..super fijn!

Dr Beekman is een heel lieve vrouw. Ze gaat alles opvragen bij mijn huisarts en woensdag moet ik naar de cardioloog. Ze wil alles voor de zekerheid checken. Ze belt me volgende week betreft de uitslag van de MRI en ik denk ook over wat eruit komt bij de cardioloog. Ze wilde eventueel nog bloed laten prikken en een echo. Nou fijn dat je ons op de hoogte hebt gebracht. Nu weet je ook weer hoe het er bij mij voorstaat. Succes verder!! Liefs, Anita🌺
Ava_92

Ongelezen bericht 02 jul 2021 13:41

Ja daarom, vanmorgen bloed laten prikken en heb gehoord van JvG dat ze vanmorgen de aanvraag voor de verzekering gedaan hebben, heel fijn. Hoop ook dat ik het vergoed krijg! Vind het nog wel even spannend, omdat er bij de voorwaarden van mijn verzekering staat dat het niet vergoed wordt bij systemische klachten..

Heb je hartklachten dat je ook doorverwezen wordt naar de cardioloog? Fijn dat je een goed gesprek had, het komt bij jou ook vast allemaal goed!! Heb je eigenlijk al een pc op het oog waar je je door wilt laten opereren?
Ava_92

Ongelezen bericht 02 jul 2021 13:42

Luna MKS schreef: ↑
01 jul 2021 10:56

Wat mooi Ava!
We zullen dokter Beekman wel even contacten, want we willen altijd op de hoogte blijven over deze zaken.

Succes!πŸ€
Wat super dat jullie contact met haar hebben! Fijn als dat meer bekend wordt ook onder ons.
Anita

Ongelezen bericht 02 jul 2021 22:10

Hai Ava,

Wat spannend! Ik hoop echt dat ze het toch voor je gaan vergoeden. Ook even je bloed onderzoek afwachten. Ik ben benieuwd!
Ze wil zeker weten dat de druk op mijn borst en zweten en misselijkheid niet van mijn hart afkomt. Ik denk dat het gewoon Hyperventilatie is dat het nu allemaal zo dichtbij komt. We houden elkaar op de hoogte😊

En als dokter Beekmam alles goed afrondt.. Dan is dat voor het forum ook goed dit door te geven. Ze werkt nauw samen met het VUMC..dus dat is gunstig
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”