explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ava_92

Ongelezen bericht 25 jun 2021 09:31

Ohhh wat goed zeg! Fijn dat het zo snel kan. Laat je weten hoe het is gegaan?
Anita

Ongelezen bericht 25 jun 2021 10:38

Ja fijn he๐Ÿค— ik laat het je zeker weten๐ŸŒบ
Anita

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:28

Hoi Ava,

Heb jij al de uitslag van de internist? En van de MRI? Ik ben zo benieuwd๐Ÿค—Ik las wel dat meerdere vrouwen die door dr Selms zijn doorgestuurd naar internist Verhagen van het JVG kliniek zelf het ook vergoed hebben gekregen van de verzekering door de brief van internist Verhagen. Jij wordt toch ook geholpen in JVG kliniek? Hadden ze geen plek bij de internist? Ik ga vandaag naar dr Beekman en meteen erachteraan om 16.00 uur de mri. Spannend. IK hoor het graag van je.๐ŸŒบ
Ava_92

Ongelezen bericht 01 jul 2021 10:37

Hi Anita,

Ik heb een berichtje getypt in mijn eigen topic, daarin lees je de updates. Heel veel succes vanmiddag, komt vast helemaal goed! Dr. Beekman is echgt heel aardig en betrokken. Ik heb trouwens voor haar gekozen omdat ik zo snel mogelijk een afspraak wilde regelen nog voordat ik bij de pc in JvG geweest was. Ik hoorde dat zij goed was en korte wachttijden, dus vandaar dat ik hiervoor gekozen heb.
Anita

Ongelezen bericht 22 jul 2021 09:46

Hoi Luna,

Ik ben zo benieuwd of er vrouwen zijn die last hebben van slappe armen en benen. Vaak ook een gevoel alsof ze slapen. Maar het gekke is wel..ik heb altijd al wat moeite met als ik eet dat mijn eten een beetje blijft hangen met slikken.. maar dat is nu ook erger geworden. Ben zo benieuwd of meer vrouwen daar last van hebben en ook of dat over gaat als de protheses eruit zijn. Ik heb heb ook een mail gehad over de allergan protheses en die heb ik ook. Dat je dat weet is dat dan voldoende? Ik ben zolang uit het werken met computers dat ik niet weet hoe ik dat verder moet aangeven. Ik kon zelf ook niet vinden hoe ik een nieuw bericht moest plaatsen..sorry.

Liefs, Anita๐ŸŒบ
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jul 2021 11:04

Anita schreef: โ†‘
22 jul 2021 09:46
Hoi Luna,

Ik ben zo benieuwd of er vrouwen zijn die last hebben van slappe armen en benen. Vaak ook een gevoel alsof ze slapen. Maar het gekke is wel..ik heb altijd al wat moeite met als ik eet dat mijn eten een beetje blijft hangen met slikken.. maar dat is nu ook erger geworden. Ben zo benieuwd of meer vrouwen daar last van hebben en ook of dat over gaat als de protheses eruit zijn. Ik heb heb ook een mail gehad over de allergan protheses en die heb ik ook. Dat je dat weet is dat dan voldoende? Ik ben zolang uit het werken met computers dat ik niet weet hoe ik dat verder moet aangeven. Ik kon zelf ook niet vinden hoe ik een nieuw bericht moest plaatsen..sorry.

Liefs, Anita๐ŸŒบ
Hoi Anita, inderdaad hebben vele vrouwen daar last van. Vaak ook het gevoel alsof er een strak bandje om de polsen heen zit. Problemen met slikken hebben ook heel veel vrouwen.
Ik heb deze problemen ook gehad en helaas nog steeds. Hoewel de slikproblemen wel veel minder zijn geworden, want ik had het echt heel vaak en vaak gevoel van brok in de keel. Maar ik had ook maag en slodarm ontstekingen en een maagzweer, dus dat maakte alles erger.

Heb je je wel aangemeld bij Clara Wichmann?
Wel doen hoor! Dat kan hier: https://clara-wichmann.nl/vooraanmeldin ... plantaten/
Helemaal naar beneden scrollen.

Sterkte en houd moed!๐Ÿ™

โค
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jul 2021 11:14

Anita, je bent wel gescreend door de internist toch? Wel belangrijk hoor!

Houd vol, er is altijd een kans op verbetering van klachten! ๐Ÿ™โค
Anita

Ongelezen bericht 22 jul 2021 23:33

Hoi Luna,
Ja ik blijf erop vertrouwen dat ik ook opknap als de explantatie eenmaal geweest is. En ik moet me inderdaad nog aanmelden bij Clara Wichmann..ga ik snel doen.
Ja De internist zei wel dat de klachten aan borsten en borst streek zeker weggaan..maar de andere klachten weet ze niet zeker omdat ik ze al 20 jaar heb. Maar ik vertrouw erop dat het goedkomt.
Liefs, Anita๐Ÿ˜˜๐Ÿ’–๐Ÿ™
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2021 10:40

22 jul 2021 23:33
Hoi Luna,
Ja ik blijf erop vertrouwen dat ik ook opknap als de explantatie eenmaal geweest is. En ik moet me inderdaad nog aanmelden bij Clara Wichmann..ga ik snel doen.
Ja De internist zei wel dat de klachten aan borsten en borst streek zeker weggaan..maar de andere klachten weet ze niet zeker omdat ik ze al 20 jaar heb. Maar ik vertrouw erop dat het goedkomt.
Liefs, Anita๐Ÿ˜˜๐Ÿ’–๐Ÿ™
Ik hoop het ook voor je lieverd!!!

Zou je je wel willen aanmelden bij Clara Wichmann, er moeten genoeg aanmeldingen zijn om dit door te kunnen laten gaan.

KUSSS!
Anita

Ongelezen bericht 15 aug 2021 20:27

Goedeavond,

Ik ben gezien door internist dr Beekman en zij adviseerde eruit halen en dat verslag heeft ze doorgestuurd naar het jvg naar dr Selms. Ik ben 4 augustus bij hem geweest. Wat een fijne man. Hij zei ook meteen..eruit halen. Heeft alles netjes uitgelegd en dat stelde me heel erg gerust. Ze hebben een aanvraag voor vergoeding ingediend bij mijn verzekering en de bevestiging voor vergoeding lag afgelopen vrijdag op de mat. Het enige wat ik na moet vragen, is dat er staat..vergoeding voor explantatie of verwijderen van kapsels. Denk dat ze het niet helemaal goed begrepen hebben of ze hebben het niet goed in de brief gezet. Dus dat moet ik nog even uitzoeken. Als het goed is, word ik eind oktober of november geopereerd. Dus na 5 weken vakantie..terug maar de sportschool en mijn gezonde eetpatroon weer snel oppakken.๐Ÿค—๐Ÿค— iemand nog tips wat ik kan doen om me goed voor te bereiden op de operatie??
Essi

Ongelezen bericht 16 aug 2021 21:13

Fijn Anita dat je al weer verder bent in je proces.van Selms is idd een fijne man.
Ik verwacht dat er moet staan " vergoeding voor explantatie en verwijderen kapsels" maar als je er even over gaat bellen weet je zeker dat het goed komt.
Geef je me nog de exacte datum door als je hem hebt, dan zet ik je op de lijst voor komende operaties.
Liefs essi
Anita

Ongelezen bericht 17 aug 2021 09:15

Hoi Essi,

Dank voor je bericht. Ja heel erg fijn. Ik heb wel een mail gekregen van het jvg met de bevestiging voor explantatatie en kapsel verwijderen. Ik hoop fat het goed gaat en dat zij er noet overheen gelezen hebben :roll: ik check het nog even. Ik ben ook benieuwd wat jullie vinden van het toestemmingsformulier. Daarop staat voorgenomen ingreep...niet ingevuld. De naam van de arts wel ingevuld. Dan een verhaal met de risico's waar ik hun niet aansprakelijk voor kan stellen en daaronder toestemming vragen zoals gebruik voor de wetenschap foto's..medische gegevens en operatie materiaal. En voor commerciรซle doeleinden en presentatie artsen scholingsmogelijkheden doeleinden en deelname aan wetenschappelijk onderzoek aangaande mijn medische behandeling. Weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik hoor het graag. Zodra ik de datum weet..geef ik het door. Liefs Anita๐ŸŒบ
Jessy

Ongelezen bericht 17 aug 2021 09:24

Luna MKS schreef: โ†‘
22 jul 2021 11:04
22 jul 2021 09:46
Hoi Luna,

Liefs, Anita๐ŸŒบ
Hoi Anita, inderdaad hebben vele vrouwen daar last van. Vaak ook het gevoel alsof er een strak bandje om de polsen heen zit. Problemen met slikken hebben ook heel veel vrouwen.
Ik heb deze problemen ook gehad en helaas nog steeds. Hoewel de slikproblemen wel veel minder zijn geworden, want ik had het echt heel vaak en vaak gevoel van brok in de keel. Maar ik had ook maag en slodarm ontstekingen en een maagzweer, dus dat maakte alles erger.

Heb je je wel aangemeld bij Clara Wichmann?
Wel doen hoor! Dat kan hier: https://clara-wichmann.nl/vooraanmeldin ... plantaten/
Helemaal naar beneden scrollen.

Sterkte en houd moed!๐Ÿ™

โค
Dag Luna,

Enorm bedankt voor deze reactie. Ik heb al maanden last van zo'n "strak bandje rond mijn pols" en ik dacht dat dit door mijn smartwatch kwam. Ik was er zelfs al voor naar de dokter gegaan en die zei dat het niets was. Dus daarom draag ik mijn smartwatch nu altijd rechts en niet links want anders heb ik weer 2 tot 4 weken dat irritante gevoel.
Wat een opluchting is dit, om te weten dat dat ook een symptoom is want die ben ik nog nergens anders online tegen gekomen. Ik had natuurlijk liever gehad dat het helemaal niet bestond, maar ik ben blij om na bijna een jaar daar een antwoord op te hebben.

En veel sterkte/beterschap ivm de symptomen die je nu nog hebt. Ik hoop met heel mijn hart dat je er toch nog vanaf komt want ik wens je echt het aller beste toe!

Groetjes Jessy.
Jessy

Ongelezen bericht 17 aug 2021 09:30

17 aug 2021 09:15
Hoi Essi,

Dank voor je bericht. Ja heel erg fijn. Ik heb wel een mail gekregen van het jvg met de bevestiging voor explantatatie en kapsel verwijderen. Ik hoop fat het goed gaat en dat zij er noet overheen gelezen hebben :roll: ik check het nog even. Ik ben ook benieuwd wat jullie vinden van het toestemmingsformulier. Daarop staat voorgenomen ingreep...niet ingevuld. De naam van de arts wel ingevuld. Dan een verhaal met de risico's waar ik hun niet aansprakelijk voor kan stellen en daaronder toestemming vragen zoals gebruik voor de wetenschap foto's..medische gegevens en operatie materiaal. En voor commerciรซle doeleinden en presentatie artsen scholingsmogelijkheden doeleinden en deelname aan wetenschappelijk onderzoek aangaande mijn medische behandeling. Weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik hoor het graag. Zodra ik de datum weet..geef ik het door. Liefs Anita๐ŸŒบ
Dag Anita,

Alvast veel succes met je explantatie. Ik hoop dat het je veel goeds zal doen.
Ik zou haast denken dat ze gewoon snel snel dat formulier hebben ingevuld en ik zou zelf de naam van de ingreep er met potlood opschrijven of anders gewoon eventjes naar hun bellen.
Op al de rest zou ik zeggen: volg je hart. Waar zou jij je fijn bij voelen? Toen ik mijn implantaten liet zetten vond ik het niet erg om de foto's te delen, maar nu vind ik het toch geen fijn idee als ze gedeeld worden. Ik zou mogelijk wel wat informatie willen delen voor de wetenschap, in de hoop dat er veel strengere regels komen omtrent plastische chirurgie en de klinieken/artsen minder liegen over de echte situatie. (Tegen mijn werd gezegd dat ze voor altijd goed bleven en dat deze "de beste" waren. Blijkt het dat ze 3 maanden later afgekeurd waren omdat het de ruwe waren die dus nog meer siliconen in je lichaam pompen... En na de operatie zeiden ze pas dat ze hoogstwaarschijnlijk vervangen moesten worden als ik een keer zwanger zou worden. Als ik dat wist had ik het nooit gedaan. Dus o.a. daarvoor zou ik de gegevens wel willen delen en om andere vrouwen te helpen, om symptomen etc in kaart te brengen.) Maar als jij je daar niet fijn bij voelt, dan hoeft dat niet.

Groetjes Jessy
Anita

Ongelezen bericht 17 aug 2021 09:59

Hoi Jessy,

Dank voor je bericht.
Ik ga ze gewoon nog even bellen. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan. En ik begrijp je helemaal. Ik heb de afgekeurde allergan protheses en die zitten er al in sinds 2012. Toen ik in 2019 naar de pc ging met de melding..moeten ze er niet uit..ze zijn afgekeurd. En daar dat hij lacherig over..nee maak je geen zorgen. Je komt nog eerder onder een bus dan dat je ziek wordt van de protheses. Zo ben ik weer naar huis gegaan. Maar dit keer vastberaden en ze gaan eruit. Het gekke is ook dat ik mega rommel met mijn gewicht. Mijn benen zijn vooral erg dik..maar niet echt vocht. Ik ben niet meer gaan eten..het is vakantie..dus wel regelmatig ongezondere keuzes..maar gek genoeg veel minder op de dag gegeten. En die darmen..pfff. Nou we zullen het allemaal zien. Ik blijf positief dat alles weer goedkomt๐Ÿ™Jij hebt het dus allemaal achter de rug? Hoe voel jij je? Liefs, Anita๐ŸŒบ
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€