Toch maar even voorstellen
Hallo dames,
Ik lees al enige tijd mee hier op het forum en per bericht schrik ik meer van wat ik lees en herken. Nu dan toch even voorstellen, want ik vermoed dat ik nog wel vaker op dit forum te vinden ga zijn de komende tijd.
Al een jaar geleden hoorde ik over de gevaren van silliconen en nu staan dan toch eindelijk de eerste twee consulten bij verschillende artsen gepland voor informatie over verwijdering.
Maar man man, wat komt er veel op je af! En wat valt er veel op zijn plek m.b.t. klachten die ik al lang heb.
Ik wil ze er dan nu ook eigenlijk liever gisteren dan vandaag uit. Ik voel me ziek, extreem moe en klaar om die dingen eruit te jassen.
Maar ik schaam me ook wel. Is dat herkenbaar? 10 jaar geleden dacht ik een goede, weloverwogen en veilige keuze te maken qua borstvergroting en nu loop ik dadelijk met verminkte theezakjes rond, omdat ik toen zo nodig vond dat het groter moest. Wat voel ik me een sukkel. Was ik toen maar blij met wat ik had.
Qua voorstellen verder: 31 jarige thuisblijfmoeder hier, van 2 kleintjes die niet doorslapen en die nog veel getild worden. Ben dus ook zeer benieuwd naar het herstel mocht de explantatie uiteindelijk gepland gaan worden. Benieuwd naar al jullie tips en ervaringen!
Liefs,
Robin
Ik lees al enige tijd mee hier op het forum en per bericht schrik ik meer van wat ik lees en herken. Nu dan toch even voorstellen, want ik vermoed dat ik nog wel vaker op dit forum te vinden ga zijn de komende tijd.
Al een jaar geleden hoorde ik over de gevaren van silliconen en nu staan dan toch eindelijk de eerste twee consulten bij verschillende artsen gepland voor informatie over verwijdering.
Maar man man, wat komt er veel op je af! En wat valt er veel op zijn plek m.b.t. klachten die ik al lang heb.
Ik wil ze er dan nu ook eigenlijk liever gisteren dan vandaag uit. Ik voel me ziek, extreem moe en klaar om die dingen eruit te jassen.
Maar ik schaam me ook wel. Is dat herkenbaar? 10 jaar geleden dacht ik een goede, weloverwogen en veilige keuze te maken qua borstvergroting en nu loop ik dadelijk met verminkte theezakjes rond, omdat ik toen zo nodig vond dat het groter moest. Wat voel ik me een sukkel. Was ik toen maar blij met wat ik had.
Qua voorstellen verder: 31 jarige thuisblijfmoeder hier, van 2 kleintjes die niet doorslapen en die nog veel getild worden. Ben dus ook zeer benieuwd naar het herstel mocht de explantatie uiteindelijk gepland gaan worden. Benieuwd naar al jullie tips en ervaringen!
Liefs,
Robin
Hoi BobbyMoo,
Welkom! Zou je het Welkomsbericht willen lezen en je klachten bij de overheid willen melden? viewtopic.php?f=208&t=2033
Dank je!
De andere meiden zullen vast nog reageren. Bij het deel 'Na de operatie' lees je trouwens meer over het herstel.
Ik wens je heel veel succes liefs en sterkte! Alles komt goed!
Luna <3
Welkom! Zou je het Welkomsbericht willen lezen en je klachten bij de overheid willen melden? viewtopic.php?f=208&t=2033
Dank je!
De andere meiden zullen vast nog reageren. Bij het deel 'Na de operatie' lees je trouwens meer over het herstel.
Luna <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Welkom BobbyMoo!
Herkenbaar de schaamte!! Ik wilde dat niemand wist over de prothese....ik dacht: Ik ben een slimme vrouw, hoe kan mezelf dit aan doen!! 12 jaar lang rond gelopen met de gifbomen
Zelf aan mijn kinderen niet verteld de dag van de explantatie ( toen ze er in kwam , waren ze te klein , dus ze kunnen dat niet herinneren), toen ik terug kwam van kliniek, heb ik pas verteld...en toen heb ik moed verzamelen uit mijn innerlijke kracht en de hele wereld verteld...dan was de schaamte weg...
Hier kun je een stuk van mijn verhaal lezen en op deze forum heb ik ook gedaan, dus blijf met ons delen, wat het helpt enorm: https://www.inbalanstotaal.nl/mijn-natu ... n-borsten/
Liefs,
Susana
Herkenbaar de schaamte!! Ik wilde dat niemand wist over de prothese....ik dacht: Ik ben een slimme vrouw, hoe kan mezelf dit aan doen!! 12 jaar lang rond gelopen met de gifbomen
Hier kun je een stuk van mijn verhaal lezen en op deze forum heb ik ook gedaan, dus blijf met ons delen, wat het helpt enorm: https://www.inbalanstotaal.nl/mijn-natu ... n-borsten/
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Check, klachten gemeld bij het meldpunt. Al weet ik natuurlijk nog niet 100% zeker of het door de silliconen komt.. Twijfel nu om ook een afspraak te maken bij een internist, ook ivm eventuele vergoeding. Maar dat zal alles nog langer laten duren vrees ik, met al die wachttijden..Luna MKS schreef: ↑28 jun 2021 10:24Hoi BobbyMoo,
Dank je!
Luna <3
Ik ga je verhaal lezen, dankjewel voor je reactie!Susana schreef: ↑30 jun 2021 07:25Welkom BobbyMoo!
Herkenbaar de schaamte!! Ik wilde dat niemand wist over de prothese....ik dacht: Ik ben een slimme vrouw, hoe kan mezelf dit aan doen!! 12 jaar lang rond gelopen met de gifbomenZelf aan mijn kinderen niet verteld de dag van de explantatie ( toen ze er in kwam , waren ze te klein , dus ze kunnen dat niet herinneren), toen ik terug kwam van kliniek, heb ik pas verteld...en toen heb ik moed verzamelen uit mijn innerlijke kracht en de hele wereld verteld...dan was de schaamte weg...
Liefs,
Susana
Ik voel ook schaamte omdat, wanneer ik het zou gaan delen, mensen ná de explantatie wellicht erg veel op mijn weer flink geslonken voorgevel(tje) gaan letten en er dan dus de schijnwerpers op staan. Terwijl het al zo moeilijk zal gaan zijn om dat zelf weer te kunnen accepteren..
Als je het vergoed wilt krijgen, dan is een afspraak bij een internist noodzakelijk. Tenzij je een scheur of kapsel baker 4 hebt. Maar ik zou dus echt ook een afspraak bij 1 van de 2, waar je nu best snel terecht kunt, een afspraak inplannen. viewtopic.php?f=95&t=1038BobbyMoo schreef: ↑30 jun 2021 09:03Check, klachten gemeld bij het meldpunt. Al weet ik natuurlijk nog niet 100% zeker of het door de silliconen komt.. Twijfel nu om ook een afspraak te maken bij een internist, ook ivm eventuele vergoeding. Maar dat zal alles nog langer laten duren vrees ik, met al die wachttijden..Luna MKS schreef: ↑28 jun 2021 10:24Hoi BobbyMoo,
Dank je!
Luna <3
Succes en liefs!<3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op