Ik had al op een ander bericht van jou gereageerd.Luci schreef: ↑09 feb 2021 07:43Nou paar jaar later en daar ben ik weer.
Was in 2018 uiteindelijk langs Selms geweest. Die adviseerde echt nieuwe silicone er in te doen. Wilde dat toen wel graag, was bang dat het resultaat zo tegen zou vallen.
Uiteindelijk ben ik januari 2019 zwanger geraakt
Nu sinds vorige week gestopt met borstvoeding, dus de zoektocht gaat weer van start.
Ongelijkheid is nog erger geworden, echt wel 2 cupmaten. Dus ga wel kijken of ik daarvoor iets van vergoeding vanuit de verzekering kan krijgen.
Ik lees nu dat je al in 2018 bij van Selms bent geweest.
Stom dat hij je toen nieuwe adviseerde!!! Volgens mij is hij daar wel wat van af gestapt, als je met klachten door de siliconen aan klopt.
Ik zou het er toch nog eens op wagen bij hem. Ik las pas van 2 dames die via het Jan van Goyen heel vlot een internist konden zien en een vergoeding kregen.
Maar goed die dames hadden wel echt lichamelijke klachten. Ik weet niet of je naast het verschil van cupmaat nog meer klachten hebt. Heb je ze al lang? Misschien heb je wel lekkage? Dan is er altijd vergoeding van uit de basis verzekering en ook bij kapsel vorming baker 4/5
Nogmaals succes