Hee, ik ben Eva
Wat een dapper en zeer wijs besluit! Een kind is het mooiste geschenk dat je kunt krijgen en jouw kindje verdient het om te groeien in een lichaam dat zoveel mogelijk vrij is van giftige rommel. En het verdient ook een mama die zo gezond mogelijk is. Ik ben trots op je!
Graag vraag ik je het Welkomsbericht te lezen. Dit is belangrijk, zodat je weet hoe alles werkt en waar de belangrijkste onderwerpen staan.
Ik wens je heel veel sterkte en succes in de stappen die je gaat nemen!
Het is niet makkelijk, maar je kunt dit!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Liz,
Hoe was jouw ervaring bij Boerhaave? Ik word daar maandag verlost van mijn gifbommen. Welke arts had jij en is al (zoveel mogelijk) jouw kapsel verwijderd?

Bij mij zijn de zenuwen flink aanwezig.
Alvast bedankt!
Hi Nadia,
Ik had dr Kingma. Ben daar echt heel goed geholpen. het onder narcose gaan vond ik best eng weer dus ze deden echt hun best om me op mβn gemak te stellen. Ik heb mβn implantaten verwijderd zonder echt erge klachten te hebben. Ze waren niet stuk. Het kapsel heeft ze zoals besproken laten zitten. Ik vond de horror verhalen over het verwijderen ervan enger. Hoor as vrijdag hoe dik het was. (Volgens mij niet zo dik, had geen last van kapsel aan de buitenkant , ik bedoel ik voelde het niet) ze liepen wel een half uurtje uit maar dat werd me netjes verteld. Nazorg ook heel fijn. Gisteren thuis gebeld met de vraag of alles goed ging. Dat gaat het
heel veel succes maandag! Ik vind het een heerlijk gevoel!!! Liefs liz
Ik had dr Kingma. Ben daar echt heel goed geholpen. het onder narcose gaan vond ik best eng weer dus ze deden echt hun best om me op mβn gemak te stellen. Ik heb mβn implantaten verwijderd zonder echt erge klachten te hebben. Ze waren niet stuk. Het kapsel heeft ze zoals besproken laten zitten. Ik vond de horror verhalen over het verwijderen ervan enger. Hoor as vrijdag hoe dik het was. (Volgens mij niet zo dik, had geen last van kapsel aan de buitenkant , ik bedoel ik voelde het niet) ze liepen wel een half uurtje uit maar dat werd me netjes verteld. Nazorg ook heel fijn. Gisteren thuis gebeld met de vraag of alles goed ging. Dat gaat het

Wat goed!
Succes met je gesprek en als je een operatie datum hebt mag je dat aan me door geven en dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Hoi Eva, hier waar je aan kunt denken en wat je kunt meenemen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... f=238&t=88
Succes!

Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja, vervelend zeg voor je!
Vergeet alsjeblieft niet het formulier mee te nemen met de vragen die de internist moet beantwoorden voor de brief naar de verzekering toe.
Deze dus: https://drive.google.com/file/d/1XpfmFW ... xfrb7/view
Xjes
Vergeet alsjeblieft niet het formulier mee te nemen met de vragen die de internist moet beantwoorden voor de brief naar de verzekering toe.
Deze dus: https://drive.google.com/file/d/1XpfmFW ... xfrb7/view
Xjes
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dat is goed nieuws!
Top voor je. Goed dat je nog niet over bent gestapt naar een andere verzekeraar en dat ze bij het Jan van Gooyen met je mee gedacht hebben. Als je een operatie datum bij van Selms hebt zet ik je op de lijst voor 2021.
Liefs essi
Top voor je. Goed dat je nog niet over bent gestapt naar een andere verzekeraar en dat ze bij het Jan van Gooyen met je mee gedacht hebben. Als je een operatie datum bij van Selms hebt zet ik je op de lijst voor 2021.
Liefs essi
Wat super!!!π₯³ Ik had dit nog niet gelezen
Lieverd, zet je datum in dat topic, anders moet Essi alles uit de persoonlijke topics halen. Dat is teveel voor haar. En ook voor mij. We kunnen soms niet alles lezen...
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 3&start=15
Lieverd, zet je datum in dat topic, anders moet Essi alles uit de persoonlijke topics halen. Dat is teveel voor haar. En ook voor mij. We kunnen soms niet alles lezen...
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 3&start=15
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~