@Luna: "waar gehakt wordt vallen spaanders": een foutje is zo gemaakt: dus absoluut geen probleem dat per abuis mijn bericht is verdwenen!
De term "siliconen-deposito's" heb ik letterlijk overgenomen uit mijn pathologisch rapport...
De klachtenlijst heb ik opgestuurd en ook de petitie-lijst is getekend.
Ik moet nog heel veel lezen hier zie ik wel, en bovendien nog uitzoeken welke implantaten ik had (1 heb er dus nog...) en wanneer ze precies geplaatst zijn: ik heb geen idee (meer) maar ik ga onmiddellijk mijn medische gegevens opvragen.
Al etend
Ik ben heel blij dat ik dit forum heb gevonden want ik wist werkelijk NIET dat het allemaal zo ernstig gesteld was: ik dacht dat zich alleen met de PIP-implantaten ernstige problemen voordeden, en dat alleen in geval van "pech" ook met andere implantaten problemen konden ontstaan.
Dankzij jullie weet ik nu wel beter, ik ben daar heel blij om.
Overigens heb ik ook chronische vermoeidheid, maar aangezien ik de zwaarste chemokuren heb gehad die er zijn en daarna erg zware radiotherapie kan dat ook daaraan te wijten zijn: dat komt namelijk heel vaak voor bij vrouwen die dezelfde chemo's en bestraling hebben gehad als ik.
En die extreme vermoeidheid is pas na de borstkankerbehandelingen ontstaan.
Vanzelfsprekend houd ik jullie op de hoogte!
lieve groet van Helena