even voorstellen (Lisa)

Protheses vanwege cosmetische reden.
lisa

Ongelezen bericht 14 jun 2012 17:33

Implantaten : Mentor

Hai, ook ik ga onder het mes volgende week. Na 21 jaar gaan ze eruit. De prothesen zijn onder de spier geplaatst en dr Loenen weet nog niet of ze de prothesen er heel uit gaat krijgen. Ze zegt dat het best 'bikken' kan worden, waar ik me niet erg op verheug. Wel blij dat ze er uit gaan en geeft het klachtenverlichting. Ik had de link niet gelegd, maar door deze site ben ik actie gekomen en was de beslissing snel genomen. Overigens ook op aanraden van de chirurgen die ik gesproken heb. In juli ga ik langs op het spreekuur in het VU. Goed dat dat spreekuur, speciaal voor vrouwen met siliconen prothesen er is gekomen.
Dank voor alle info en jullie inzet!

Lies, 41 jaar
Sheltje

Ongelezen bericht 14 jun 2012 18:22

Hoi Lisa,
Wat goed dat je in actie bent gekomen. Volgende week al explantatie? Of ga je voor een wissel?
Ik zal voor je duimen dat ze er heel uit komen en dat het allemaal mee valt voor je!
Heb je veel klachten?
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
lisa

Ongelezen bericht 14 jun 2012 19:24

Er komt niets voor terug, Heb veel informatie verzameld en gelezen o.a. op dit forum wb kies voor 'puur natuur' . Volgens de pc is er toch wat borstvorming ontstaan in de loop der jaren...laat ik het hopen.
Flink aantal klachten gekregen, klachten die ik op de site wel voorbij zie komen (gewrichten, moeheid, maag/darm, oog/oor en evenwicht. Niet eerder gelinkt, of willen linken aan de siliconen. Geen arts die er mee kwam, inclusief eerder bezochte pc voor controles.
Meestal naar huis gestuurd met, daar moet u mee leren leven of 'heeft u last van stress' ?
Ben blij dat de operatie in zicht is, hoewel ik het ook spannend vind.
Sabrah

Ongelezen bericht 14 jun 2012 21:24

Hoi Lisa,

Welkom hier, ook al had ik liever gezien dat je hier niks te zoeken had :wink: Wat knap dat je nu voor puur natuur gaat!! Ik ben er nog niet uit. Ik durg eerlijk gezegd niet zonder. Ik had voor de operatie een AA cup en zit er echt niet op te wachten om weer daar naar terug te vallen. Ik heb eind volgende week een afspraak bij de PC Kingma in het Slotervaart en ik wacht even af met beslissen tot ik haar gesproken heb.
Ik ben er wel een beetje jaloers op dat je ze volgende week al uit je lijf hebt. Bij mij schiet het niet op. Ben een hoop tijd verloren omdat ik in eerste instantie weer terug was gegaan naar de kliniek waar ik ze er toen had laten plaatsen. Ik voel me zo beroerd. Het lijkt wel per week erger te worden. De laatste weken heb ik vooral veel last van duizelingen en vergeet echt alles. Heb dan van die visioenen dat het in mijn hoofd zit. Nu zal dat best meevallen maar ik wil ze er echt gewoon nu uit. Vind het een vreselijk idee dat ze nog elke dag die troep doorlekken in mijn lijf.....
Mitch

Ongelezen bericht 14 jun 2012 21:28

Hoi Lisa, Wat ben je al snel aan de beurt zeg. Sterkte met afwachten en we duimen voor een positieve afloop natuurlijk.
Ik ben zelf ook door Dr.v.Loenen geholpen en ze had bij mij goed ingeschat wat ik aan eigen weefsel over zou houden. Hopelijk geeft dat je een beetje vertrouwen. Dapper van je!
lisa

Ongelezen bericht 14 jun 2012 21:42

Die duizelingen herken ik, inmiddels is het een evenwichtstoornis geworden...en iets met de zenuwen rondom de zintuigen.
Ik kon inderdaad heel snel terecht. Alles is snel gegaan, van afspraak tot verzekering afhandeling tot operatiedatum, 6 weken max...ben in het operatieschema gepropt deze maand. Heel fijn, ook het contact met dr van Loenen.
Heb al beetje afscheid vd boobies genomen, heb er geen prettig gevoel meer over. Ook ik had niets en was reuze blij met mn nieuwe borsten, passend bij mn kleine postuur. Ze zien er nog mooi uit, voelen nog zacht en toch moeten ze eruit. Als het ook maar beetje verlichting oplevert aan klachten, knijp ik mn handjes dicht. Anders heb ik in elk geval erger voorkomen.
Ik probeer jullie te laten weten hoe het is gegaan, misschien helpt het vrouwen die nog twijfelen.
Monique256

Ongelezen bericht 15 jun 2012 08:31

Wat fijn voor je Lisa. dat ook jij het forum hebt gevonden. Zelf ik ging ik steeds verder achteruit en heb het idee na ruim zes weken ontgiften, het wat beter gaat. Ben weer iets actiever, sport en slaap weer! Ik vond het forum ook na veel onverklaarbare klachten en niet serieus genomen te worden. Ben ook heel blij dat het meldpunt is opgepakt door een aantal actieve dames. Ik wens jouw heel veel sterkte en geluk in de komende periode. Ik moet zeggen het ik ben wel flink wat platter, maar goed leven zonder die siliconen. Heb het inmiddels voor een groot deel verwerkt!

Liefs Monique256
Laatst gewijzigd door Monique256 op 15 jun 2012 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
karlijn

Ongelezen bericht 15 jun 2012 11:50

Hallo Lisa,
welkom hier!
Ook ik ga volgende week onder het mes (het is nu nog even stilte voor de storm...). Bij mij ook onder de spier dus ben erg benieuwd hoeveel er weg genomen kan worden, hoop natuurlijk dat er ZOVEEL MOGELIJK van die rommel weg kan!!
Ik wens je alvast veel sterkte en ben benieuwd naar je verhaal,

groetjes,
Karlijn
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jun 2012 11:55

Lieve Lies,
Afbeelding
Wat ben ik blij dat ook jij zoveel hebt gehad aan ons forum!! Het doet me zoveel goed om te zien dat we allemaal een steentje bijdragen. Het is fijn om zoveel voor andere te kunnen betekenen, want dat maakt ons eigen leed dragelijker. Zo is het niet voor niets geweest.
Ik vind het erg dapper van je dat je voor puur natuur gaat. Hartstikke goed! Je zult er geen spijt van hebben. Ik weet het zeker.
Begin na explantatie meteen met de behandeling. Is erg belangrijk!!! De chlorella is heel erg belangrijk! http://klachtensilicon.forum2go.nl/over ... -t103.html
Ik hoop dat anderen dit ook lezen. Een andere dame die tegelijk met mij werd geexplanteerd, slikte niet de volle dosis chlorella en we merkten het verschil tussen haar en mij qua klachten. Dus allemaal: houd je netjes aan de voorschriften!!! De chlorella als kuur nemen en niet alleen als onderhoudsdosering!!!

Lieve lies, had je je al bij Monique MKS gemeld? Zo niet, zou je dat dan willen doen door deze vragenlijst in te vullen? http://klachtensilicon.forum2go.nl/vrag ... n-t98.html

Alvast bedankt!

Op welke dag ga je onder het mes??

Lees dit stuk ook nog even als je dat nog niet had gedaan: http://klachtensilicon.forum2go.nl/ik-h ... -t197.html
http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... t-t326.htm

Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
lisa

Ongelezen bericht 15 jun 2012 12:22

Ik zal aan je denken Karlijn. Ik heb ook begrepen dat onder de spier wat lastiger weghalen is, ook vanwege de verklevingen en dat ze alsnog kapot kunnen gaan als ze het probeert los te krijgen.
De vragenlijst is ingevuld, Luna en de chlorella is in huis!
Op naar een gezonder leven.
lisa

Ongelezen bericht 15 jun 2012 12:23

En Mitch, dank je dat geeft inderdaad wat vertrouwen!
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jun 2012 12:31

Lies, Ik had ze ook onder de spier alleen niet zo lang als jij. Ik had ze 8 jaar en 9 maanden toen ze er uit gingen. Voor Karlijn is dat wel een goede vergelijking denk ik. Voor jou weet ik niet.
Dr. van Loenen heeft niet alles weg kunnen halen, maar wel het grootste gedeelte. Minder dan een kwart van het kapsel bleef er achter, dus wie weet wat ze voor jou kan doen.

Welk merk implantaten heb je trouwens? De PIP?

Op welke dag ga je onder het mes en wanneer is je afspraak bij het VU? We houden een kalender bij met belangrijke afspraken. Zo kunnen we elkaar steunen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
lisa

Ongelezen bericht 15 jun 2012 17:47

Mentor is volgens mij het merk/leverancier. Mijn dossier is vernietigd, dus helemaal zeker ben ik niet.
Als ik de operatie gehad heb, dan laat ik even weten hoe het gegaan is, voor diegenen die meeleven en voor diegenen die de informatie kunnen gebruiken voor het maken van een beslissing omtrent explantatie.
Pia

Ongelezen bericht 15 jun 2012 18:22

Wow Lisa, na 21 jaar gaan ze er uit.
Wat een besluit zeg. Chapeau. Ik hoop dat samen met de protheses ook je klachten verdwijnen.

Succes volgende week!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jul 2012 09:43

Lieve Lies,
Ik heb je vraag hier http://klachtensilicon.forum2go.nl/advi ... -t454.html geplaatst. Zo zal het sneller gezien worden.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”