voorstellen (Liane)

Protheses vanwege cosmetische reden.
PiPi

Ongelezen bericht 29 mei 2012 15:11

G' middag
Liane 50 jr beroep huismuis reeds 4 maal geholpen aan de boobies, vrijdag j.l. zijn bij mij de siliconen verwijderd, vlgs week de hechtingen en dan eens kijken of er ergens valt te claimen

dank voor jullie platform en herkenbare verhalen , klachten, tips hoe te handelen en positieve vibes

wrd vervolg met meer texst en hopelijk inhoud,ik zou graag een bijdrage leveren hiermee en geen klaagzang

mooi dag gewenst
Liefs Moi
Pia

Ongelezen bericht 29 mei 2012 15:14

Welkom en happy recovery!

Gelukkig ben je nu siliconenvrij.

We lezen graag meer over je.

Je kunt als je wil je explantverhaal plaatsen : http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... en-f4.html

Wens je een fijn en vlot herstel toe.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2012 10:55

AfbeeldingLiane
Goed dat je het forum gevonden hebt! En superfijn dat je bent verlost van het gif!! Weer eentje minder!! Word altijd blij om te horen als vrouwen ze hebben verwijderd.
Schrijf zoveel wat je maar wilt. Bij ons mag je klagen, huilen, lachen, boos worden, schreeuwen en weet ik veel meer. Gooi alles er maar uit. Dat doen wij ook namelijk.
Heel veel sterkte met je verdere herstel.
Heb je deze pagina al gelezen en je aangemeld bij Monique? Zou je dat willen doen?
Alvast bedankt!
Heel veel liefs, Luna

Ps. Welk merk implantaten had je?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”