Voorstellen(Wendy)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Wendy1986

Ongelezen bericht 21 mei 2012 21:08

Hey Laurie,

Ja klopt ik heb vanmorgen gebeld! Wat grappig:).
Wat fijn dat je zo positief bent.
Heb je al een opnamedatum? Spannend allemaal he.
Ik vind het ook best dubbel. Zat zondag 'gewoon mooier' geloof ik te kijken en daar kreeg ook een vrouw een borstvergroting. Zo blij als zij was, was ik ook en moet je nu is kijken..
Maargoed we zijn nu in goede handen als ik deze verhalen allemaal lees!

Liefs Wendy
Laurie

Ongelezen bericht 21 mei 2012 21:28

We zijn zeker in goede handen :-). Ik heb Nadia gister gesproken en zij is een maand geleden geopereerd door dr. Kingma en was zeer te spreken over haar operatie en is allemaal goed verlopen. Ik was tot voor kort iedere dag blij met mijn borsten en iedere avond dacht ik van wat zijn ze mooi was er ook echt trots op. Nu ben ik er klaar voor om ze te laten verwijderen, best lastig maar het moet gewoon ik leef heel gezond eet biologisch en die borsten zijn echt het omgekeerde. Ik wil gewoon niet dat ik over 10 jaar denk had ik toen maar, ben nu nog jong heb ze 6 jaar en zal dan sneller herstellen en hoop dat de klachten afnemen. Ik heb echt een kinderwens maar door de vermoeidheid gaat dit nu nog niet. Ik heb nog geen datum, maar omdat ik enorme verhardingen en knobbeltjes heb onder mijn oksel moet ik morgen eerst nog naar de mama poli en daar gaan ze kijken of er siliconen in mijn lymfeklieren zitten en dan worden mijn lymfen ook verwijderd tijdens de operatie. Ffies afwachten nog. Pffff isnieleuk allemaal maar komt goed. Dus op naar 14 juni :-)
Wendy1986

Ongelezen bericht 21 mei 2012 21:40

Fijn om dat te horen, ik heb over Dr. Kingma alleen nog maar goede dingen gehoord!
Ik was ook zo blij met mn borsten.. Heb eigenlijk nu al dat ik er niet meer naar wil kijken omdat ik toch al weet dat ze er straks niet meer zijn.
Ik leef ook heel gezond, eet gezond en rook niet. Probeer elke dag bij mn dochtertje dr groente en fruit en al het gezonde binnen te krijgen.
Voel me ook schuldig tegenover haar, hoop niet dat zij er last van gaat krijgen.
Wat erg dat je ook knobbeltjes onder je oksels hebt, ik ben benieuwd morgen.
Sterkte en hou me op de hoogte!

Liefs Wendy
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2012 10:52

Hoi Wendy,
Een beetje laat, maar wilde je toch nog even Afbeeldingheten.
Wat goed dat je al een afspraak hebt staan! De rest komt vanzelf wel in orde. Als je maar snel van het gif wordt verlost dat nu nog in je lichaam zit.
Dagelijks denk ik aan al die vrouwen die rondlopen met siliconen en misschien niet eens weten hoe schadelijk het allemaal is. Ben heel blij dat het nu zo actueel is en dat veel vrouwen wakker worden geschud.
Veel succes met de weg die je aan het bewandelen bent.
Heb je je trouwens al gemeld bij Monique MKS? Doe dit door een vragenlijst in te vullen. Dat is heel belangrijk.

Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jun 2012 11:58

Hoi Wendy,
Weet je al meer? Heb je al een datum? laat het ons maar gauw weten.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jun 2012 12:57

Lieve Wendy, hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt gehad.
Ik zal je operatiedatum (12juli) bij ons lijstje doen.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Wendy1986

Ongelezen bericht 24 jun 2012 20:37

Bedankt Luna!
Ik heb zeker wat aan je antwoorden gehad!
Liefs Wendy
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”