Ik kan me voorstellen de frustratie over het Spaarne Gasthuis.Chica schreef: ↑04 mar 2020 10:30Hola.Natuurlijk komt het goed,daar ben ik van overtuigd.Na bv en 2 wissels in 30 jaar wel wat gewend,maar de manier waarop alles is gegaan en gaat in het Spaarne gasthuisUiteindelijk ben ik daar terecht gekomen vanwege dr.Kingma omdat ik al bij haar geweest ben in 2012.Ik denk dat zij daar het niet naar haar zin had ofzo waar ik de dupe van ben geworden.Zij had de toestemming van het ZK al in september en ik heb daar meerdere malen contact met haar over gehad want ze had het in mei aangevraagd.In november zelf maar contact opgenomen met het ZK en toen bleek dat ze het in september al had.Nadat ze het gevonden had kreeg ik de mededeling dat ze weg ging en dat ik maar weer voor een eerste consult naar dr.Christiano moest.Niet te vergeten dat ik in Spanje woon en dus weer heen en weer moest vliegen
Dan krijg je te horen dat je pas 5 dagen later bij de anesthesist terecht kan,waar je een lijst in vult en 10 minuten later weer buiten staat?En dan als klap op de vuurpijl krijg je te horen dat Christiano mij pas maanden later kan opereren,misschien voor september maar de toestemming is geldig tot 1 september,dus dr.Jairath wordt het anders moet je maar wachten.Tevens vond Christiano het allemaal onzin en ik kon hem na de operatie niet aanspreken op het resultaat want dat zou zeker niet mooi worden.Dr.Jairath niet te spreken gekregen voor de operatie,zou wel gebeuren,wel na de operatie samen met Christiano
Geen opvolging van gemaakte bel afspraak en niet mogelijk om hem te spreken.Nadat ik vertelde aan de assistente dat ik weer een klacht ging aandienen,heeft zij 10 min.daarna mijn voicemail ingesproken dat ik donderdag kon bellen.In mijn klacht had ik al vermeld dat ik niet weer zou bellen daar ik 5x 10 minuten in de wacht heb gestaan en uiteindelijk niets.Schetst mijn verbazing dat ik een email krijg dat ik donderdag gebeld ga worden,geen tijd vermeld.Ben zo klaar met het Spaarne gasthuis.Maar goed,ze zijn eruit ik heb ze hier,en voel me bevrijd en op naar herstel.
Probeer dit los te laten , je bent er eindelijk van verlost en hopelijk brengt het jou veel beterschap maar die mensen die je zo behandelen , verander je niet.
Probeer bij jezelf te blijven, dien gewoon nog een klacht in en lekker herstellen
Ik ben bang dat het jou onnodig veel energie gaat kosten.
Relax