Voorstellen
Thnx Luna het is een rollercoaster van jaren...en er nu uitkomt...maakt je zo onzeker allemaal dat ik het soms niet meer weet,wat ik hier zo allemaal lees. Ga me er nog meer in verdiepen op het forum

In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam β
Op naar een gezond(er) lichaam β
Begrijp het lieverd, het is ook niet niks
In het infotopic over kapsels lees je veel. De infotopics hebben altijd een
Ik zal straks nog wat meer toevoegen aan topic lipo. Vond wat teksten van Amerikaanse artsen. Daarin lees je waarom jouw arts ze laat zitten.
β€β€β€
In het infotopic over kapsels lees je veel. De infotopics hebben altijd een
Ik zal straks nog wat meer toevoegen aan topic lipo. Vond wat teksten van Amerikaanse artsen. Daarin lees je waarom jouw arts ze laat zitten.
β€β€β€
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hierbij het stuk dat ik aan het vraag antwoord topic over lipo deed.
Dr. Niessen haalt alleen dikke delen weg, rest laat hij zitten. Wat anderen wel weg zouden halen. Alleen tegen betaling haalt hij ze echt helemaal weg (wat veilig verwijderd kan worden!). Maar dan is lipo lastiger... Het oppervlakte waar hij vet in kan spuiten daalt hierdoor drastisch. Vet in de open pocket spuiten is zinloos en na verwijdering van implantaten heb je altijd een open holte. Als dan ook nog kapsels worden verwijderd, komt er ook nog een wond en nog minder oppervlakte om vet in te spuiten. Er wordt immers wat weesfel verwijderd.
Dit stukje hieronder illustreert waarom dr. Niessen liever de kapsels laat zitten.
"There are also benefits to be gained from retaining the capsule, if it is thin and not itself diseased. For example the capsule provides a firm foundation upon which to graft fat if this method is chosen to provide a natural breast augmentation. The remaining thin capsule is then harmlessly absorbed by the body."
Let wel! Ze hebben het hier over gezond kapselweefsel (zonder alcl) voor zover kapselweefsel gezond genoemd kan worden aangezien kapselweefsel nooit gezond weefsel is, want het is weefsel waarin je immuunsysteem actief is.
Maar voor jullie geruststelling wijs ik jullie nogmaals op dit bericht: viewtopic.php?f=229&t=2823&start=15#p29288
Dr. Niessen haalt alleen dikke delen weg, rest laat hij zitten. Wat anderen wel weg zouden halen. Alleen tegen betaling haalt hij ze echt helemaal weg (wat veilig verwijderd kan worden!). Maar dan is lipo lastiger... Het oppervlakte waar hij vet in kan spuiten daalt hierdoor drastisch. Vet in de open pocket spuiten is zinloos en na verwijdering van implantaten heb je altijd een open holte. Als dan ook nog kapsels worden verwijderd, komt er ook nog een wond en nog minder oppervlakte om vet in te spuiten. Er wordt immers wat weesfel verwijderd.
Dit stukje hieronder illustreert waarom dr. Niessen liever de kapsels laat zitten.
"There are also benefits to be gained from retaining the capsule, if it is thin and not itself diseased. For example the capsule provides a firm foundation upon which to graft fat if this method is chosen to provide a natural breast augmentation. The remaining thin capsule is then harmlessly absorbed by the body."
Let wel! Ze hebben het hier over gezond kapselweefsel (zonder alcl) voor zover kapselweefsel gezond genoemd kan worden aangezien kapselweefsel nooit gezond weefsel is, want het is weefsel waarin je immuunsysteem actief is.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik had nog wat toegevoegd zie
bericht hierboven.
En nou ben ik klaar.

En nou ben ik klaar.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heb jij inmiddels al wat duidelijkheid of zelfs een datum?
Hopelijk ben je snel aan de beurt!
β’ Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten β’
β’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β’
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!
Hey Sabine
Ja ik ga lekker veilig bij Niessen. Zou de 31e van maart terecht kunnen, mits het hier thuis gefixt is. Mijn man zou de 26e aan een zware hernia geopereerd worden bij Bergman. Maar nee dat hebben ze even last minute afgezegd ivm met mijn man zn bloedziekte. Ik snap t echt, maar dat maakt t niet minder frustrerend! We hadden alles mooi netjes na elkaar gepland, maar nee.
Heb je het ene voor elkaar, komt t andere...wat is toch toch?
7 maart voor jou toch? Bij wie ga je eigenlijk?
XXX
Mami-m
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Nee sorry ik heb niets van dit gelezen, kreeg pas net een melding dat Sabine had gereageerd. Nu zie ik zoveel berichtenLuna schreef: β10 feb 2020 21:12Lieve Mami-m had je mijn berichten niet gelezen?
Implantaat en kapsel kan via tepelhof verwijderd worden schrijft Amerikaanse chirurg.
Misschien kun je op realself lid worden en vragen stellen.
Ik zou altijd zoveel mogelijk kapsel laten verwijderen...
Hij kan ook op andere plekken het vet inspuiten.
Maar ik snap wel je beslissingβ€
Ik ga ze morgen eens rustig doorlezen.
Dikke knuf en fijne nacht
MM
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Aaahhh jeetje wat balen zeg! Dus dan moet jij ook verzetten, of laat je het toch doorgaan?Mami-M schreef: β17 feb 2020 23:41
Hey Sabine
Ja ik ga lekker veilig bij Niessen. Zou de 31e van maart terecht kunnen, mits het hier thuis gefixt is. Mijn man zou de 26e aan een zware hernia geopereerd worden bij Bergman. Maar nee dat hebben ze even last minute afgezegd ivm met mijn man zn bloedziekte. Ik snap t echt, maar dat maakt t niet minder frustrerend! We hadden alles mooi netjes na elkaar gepland, maar nee.
XXX
Mami-m
Ik word geopereerd door dr. Kappel.
Hey Sabine,Sabine schreef: β18 feb 2020 06:06Aaahhh jeetje wat balen zeg! Dus dan moet jij ook verzetten, of laat je het toch doorgaan?Mami-M schreef: β17 feb 2020 23:41
Hey Sabine
XXX
Mami-m
Ik word geopereerd door dr. Kappel.![]()
Ik heb geen idee...ben zat van alles
Aah lieverd toch, het komt echt wel goed. Hou de datum gewoon lekker vast, zodat je iig iets hebt om naar uit te kijken. Dat geeft zoveel meer rust dan al die onzekerheid. Ze moeten er gewoon uit, dus laat de 31e maart jouw dag zijn.
Knufff Mami-m!!!!π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op