Chica is er weer
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hola.Had nog steeds geen reactie van het Zilveren Kruis en dr.Kingma.Mag even duren allemaal dus contact gezocht met dr.Kingma.Zij heeft 1 a 2 weken geleden aanvullende informatie verstuurd naar ZK waar ze om gevraagd hadden.Het blijft afwachten dus ,maar omdat het allemaal zolang duurt bij het ZK heb ik toch hoop dat het goed komt.Hoop doet leven

Morgen weer een dag!
Hoi Chica,
Wat fijn om te horen dat er is nog hoop!! Ik duim voor je
Wat fijn om te horen dat er is nog hoop!! Ik duim voor je
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hola allemaal.
Afgelopen vrijdag maar weer eens contact gezocht met dr.Kingma i.v.m.de aanvraag bij het Zilveren Kruis.
Nog steeds niets bekend.Vandaag zelf maar eens gaan bellen met het ZK.Wat blijkt,de aanvraag is in september al goed gekeurd(heeft 5 maanden geduurd) was eerst afgewezen zoals nu blijkt.Ik vroeg waarom dat bij zowel dr.Kingma en bij mij niet bekend is,daar kon ze geen antwoord op geven.Iets verkeerd gegaan.
Dus gemengde gevoelens.Boos omdat er weer een fout is gemaakt(1 vd.vele) en zoooooo blij dat ik toestemming heb.Er komt een einde aan de lijdensweg.Nu even wachten op bericht van dr.Kingma.Heb haar geΓ―nformeerd over de gang van zaken dus hoop op een antwoord van haar.
Ik ben zoooooooo blij.Het heeft ruim 7 jr.geduurd
Afgelopen vrijdag maar weer eens contact gezocht met dr.Kingma i.v.m.de aanvraag bij het Zilveren Kruis.
Nog steeds niets bekend.Vandaag zelf maar eens gaan bellen met het ZK.Wat blijkt,de aanvraag is in september al goed gekeurd(heeft 5 maanden geduurd) was eerst afgewezen zoals nu blijkt.Ik vroeg waarom dat bij zowel dr.Kingma en bij mij niet bekend is,daar kon ze geen antwoord op geven.Iets verkeerd gegaan.
Dus gemengde gevoelens.Boos omdat er weer een fout is gemaakt(1 vd.vele) en zoooooo blij dat ik toestemming heb.Er komt een einde aan de lijdensweg.Nu even wachten op bericht van dr.Kingma.Heb haar geΓ―nformeerd over de gang van zaken dus hoop op een antwoord van haar.
Ik ben zoooooooo blij.Het heeft ruim 7 jr.geduurd
Morgen weer een dag!
Wat fijn dat je eindelijk toestemming heb gekregen van de verzekering!
Vreselijk dat het zolang heeft meten duren.
Vreselijk dat het zolang heeft meten duren.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Tja zoals gezegd,in september al en doordat ik maar weer eens ben gaan bellen dit te horen gekregen.Had al gebeurt kunnen zijn.Maar ja.Het feit is dat mijn man nu op de wachtlijst staat om geopereerd te worden.Zijn rechter nier moet eruit vanwege kanker en zijn galblaas.Dus kan nu geen datum prikken om zelf geopereerd te worden totdat ik weet wanneer hij geopereerd word.Hopelijk nu snel want wachten al 8 weken
.
Misschien dat iemand weet hoe het werkt en mij kan informeren.Krijg je na de explantatie een speciale bh van het ziekenhuis of moet ik zelf iets van een sport nu mee nemen?Ik lees dat sommige dat van de kliniek krijgen maar ik word in het Spaarnegasthuis geopereerd door dr.Kingma.Iemand nog advies of informatie voor mij?
Misschien dat iemand weet hoe het werkt en mij kan informeren.Krijg je na de explantatie een speciale bh van het ziekenhuis of moet ik zelf iets van een sport nu mee nemen?Ik lees dat sommige dat van de kliniek krijgen maar ik word in het Spaarnegasthuis geopereerd door dr.Kingma.Iemand nog advies of informatie voor mij?
Morgen weer een dag!
Hola Guapa! Wat een ellendeChica schreef: β26 nov 2019 16:20Tja zoals gezegd,in september al en doordat ik maar weer eens ben gaan bellen dit te horen gekregen.Had al gebeurt kunnen zijn.Maar ja.Het feit is dat mijn man nu op de wachtlijst staat om geopereerd te worden.Zijn rechter nier moet eruit vanwege kanker en zijn galblaas.Dus kan nu geen datum prikken om zelf geopereerd te worden totdat ik weet wanneer hij geopereerd word.Hopelijk nu snel want wachten al 8 weken.
Misschien dat iemand weet hoe het werkt en mij kan informeren.Krijg je na de explantatie een speciale bh van het ziekenhuis of moet ik zelf iets van een sport nu mee nemen?Ik lees dat sommige dat van de kliniek krijgen maar ik word in het Spaarnegasthuis geopereerd door dr.Kingma.Iemand nog advies of informatie voor mij?![]()
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Dank jullie allemaal voor al die jaren van mee leven.Ook voor alle informatie en bemoedigende woorden.Ik ben blij dat ik verlost word want in totaal heb ik nu 30 jr.die rotzooi in mijn lichaam en zΓ³veel klachten.Nog even door zetten en positief blijven

Morgen weer een dag!
Vandaag bericht gekregen van dr.Kingma dat ze eind januari stopt in het Spaarnegasthuis en dat ze alles van mij kwijt is.Moet maar een afspraak maken met dr.Christiano of een andere in het Spaarnegasthuis en maar verder zien.Heb gebeld en gevraagd of ik in januari dan nog door haar geopereerd kan worden.De assistenten kunnen mij niet helpen.Ze weten het zelf pas 2 dagen.Kunnen ook geen afspraak geven voor andere pc s in het Spaarnegasthuis. Ze weten ook niet waar dr.Kingma gaat werken en kan geen telefonisch contact met haar krijgen.Het ZK heeft de machtiging afgegeven voor het SGH en dus mag alleen daar geopereerd worden.Ik weet het niet meer hoor.Kan geen afspraak maken voor consult en oriΓ«nterend gesprek met dr.Christiano,weet niet hoe hij erin staat t.a.v.ecplantatie inclusief kapselverwijdering.Ze heeft wel de goedkeuring gevonden van september maar niet mijn dossier.Moet ik nu weer opnieuw beginnen?
Wat moet ik doen?Van vreugde naar verdriet.

Wat moet ik doen?Van vreugde naar verdriet.
Morgen weer een dag!
Lieve Chica, Ik ben wegens omstandigheden zo min mogelijk actief op dit moment, maar ik wilde wel op jou reageren. Het is gewoon bizar hoe alles zo tegen zit!
Ik vind dat je even contact met dr. Kingma moet opnemen. Dat ze een telefonisch consult regelen en dat je dan laat weten dat ze alles aan die andere arts in het Spaarne moet overdragen. Laat duidelijk weten dat je niet ook weer bij hem op consult kan komen omdat je onmogelijk die hele reis weer kunt maken en dus pas komt voor de operatie. Hij moet de bevindingen en het plan van Kingma gewoon overnemen. Dat kan hij wel, dus maak je niet te druk. Maar zorg wel dat er een goede overdacht is. Of mailen kan ook nog. Je hebt haar emailadres, dus ik zou er zo snel mogelijk werk van maken!
Alles komt goed hoor maar neem zelf het touw in handen en onderneem vandaag nog actie.
Succes en sterkte lieverd!!!
X Luna
Ik vind dat je even contact met dr. Kingma moet opnemen. Dat ze een telefonisch consult regelen en dat je dan laat weten dat ze alles aan die andere arts in het Spaarne moet overdragen. Laat duidelijk weten dat je niet ook weer bij hem op consult kan komen omdat je onmogelijk die hele reis weer kunt maken en dus pas komt voor de operatie. Hij moet de bevindingen en het plan van Kingma gewoon overnemen. Dat kan hij wel, dus maak je niet te druk. Maar zorg wel dat er een goede overdacht is. Of mailen kan ook nog. Je hebt haar emailadres, dus ik zou er zo snel mogelijk werk van maken!
Alles komt goed hoor maar neem zelf het touw in handen en onderneem vandaag nog actie.
Succes en sterkte lieverd!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hola Luna,heb dat alles al gedaan wat je zegt.Het antwoord van dr.Kingma is dat zei er verder niks aan kan doen.Volgens haar 'proberen 'in januari een afspraak te regelen voor consult en anesthesist en dan weer terug komen voor operatie. Heb haar uitgelegd dat dat voor mij heel moeilijk is maar het is niet anders zegt ze.Heb ook gevraagd waarom zei mij niet gewoon.op de operatie lijst kan zetten en dan een paar dagen van tevoren bij de anesthesist, maar ook niet mogelijk.Zoals ze zegt heeft ze ook nog geen nieuwe werkplek.Ik weet het niet meer.Zoveel tegenwerking en ik kan geen ijzer met handen breken.Mag van ZK wel naar ander ziekenhuis maar dan moet er een nieuwe aanvraag ingediend worden.Volgens ZK wordt die niet afgewezen maar kost tijd om om te zetten plus dat ik dan weer van nul af aan moet beginnen.Ben en word er DOODZIEK van.
Morgen weer een dag!
Vreselijk! Kun je niet even om het emailadres van die andere arts vragen? Dan kun je ook nog met hem overleggen. Ik zou dat wel doen zodat je niet weer voor niks naar NL komt.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Een e-mail adres van een andere arts wordt niet gestrekt.Dr.Kingma zegt dat zij het niet mag geven.Ze vindt dat zij genoeg tijd in mij gestoken heeft en vindt dat ik te lang gewacht heb om contact met het ZK op te nemen.Over het feit dat zij de toestemming al heeft sinds september zegt zei dat het niet op de gebruikelijke manier bij haar is binnen gekomen dus daar geen schuld aan heeft.Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik op haar vertrouwde i.v.m. de aanvraag en vaak contact met haar heb gehad over deze maar altijd de response kreeg dat het nog niet binnen was.
Hopeloze zaak want ze trekt haar handen terug en kan mij.niet verder helpen.Moet in januari maar bellen voor een afspraak voor een consult bij andere chirurg.Ben er kapot van.Mijn wereld ligt weer in duigen.
Hopeloze zaak want ze trekt haar handen terug en kan mij.niet verder helpen.Moet in januari maar bellen voor een afspraak voor een consult bij andere chirurg.Ben er kapot van.Mijn wereld ligt weer in duigen.
Morgen weer een dag!
Nou Chica...wat ellende allemaal!!!
Ik stuur je een dikke knuffel en veel positieve energie

Ik stuur je een dikke knuffel en veel positieve energie
Explantatie + borstlift 2 september 2019