Babs1 stelt zich voor
Lieve mensen, Ik lees al een tijdje mee. Zelf heb ik in 1990 implantaten gekregen waarvan linkerborst de binnenste vulling geklapt was in 1992. Ben toen teruggegaan naar pc en die verzekerde mij dat dit geen kwaad kon zolang de buitenste laag intact was. In 2007 heb ik een implantaatwissel gekregen. Laatste jaren veel gewrichtspijnen, ontstekingen aan gewrichten gekregen, onverklaarbare verslechterde nierfunctie, pijn tussen de schouderbladen, regelmatig verkramping slokdarm, sinds twee jaar hevige hooikoortsaanvallen (nooit hooikoorts gehad voorheen? Om de haverklap flink ziek en savonds doodmoe. Jullie berichten hebben mij toch laten inzien dat het meest waarschijnlijke oorzaak door mijn implantaten zijn. Ik heb overleg gehad met mijn pc Borg Bravis zkh. Gelukkig kon hij mijn besluit steunen. Week later MRI scan gehad en liet zien dat de implantaten heel zijn. Gezien mijn klachten vermoed mijn pc dat zorgverzekeraar het gaat vergoeden. Over een week verwacht hij goed/afkeuring vergoeding te hebben. Ik heb verteld dat al is er geen vergoeding dat ik het dan zelf betaal. Ik loop al zolang met deze klachten dat kost wat kost die dingen eruit moeten. Ik kan niet wachten dat ik geopereerd ben! Afhankelijk hoe plat ik zal zijn wil ik tzt wel nadenken voor evt een lipofilling. 25 november gesprek met anaethesist en hopelijk word ik in december geopereerd. Verder wil ik iedereen bedanken die zo eerlijk en openhartig zijn. Jullie lieve berichtjes zijn voor mij een grote steun.
Hoi Babs,
Welkom op het forum meid!
Ik heb van je reactie in een ander topic even een voorsteltopic gemaakt
Wat ontzettend vervelend dat ook jij zoveel klachten heb van je protheses. Ondanks dat vele vrouwen klachten hebben vind ik iedereen ontzettend dapper die het besluit neemt om voor een explantatie te gaan. Fijn om te horen dat we hier een steun kunnen zijn voor je.
Heel veel succes met alles.
Welkom op het forum meid!
Ik heb van je reactie in een ander topic even een voorsteltopic gemaakt
Wat ontzettend vervelend dat ook jij zoveel klachten heb van je protheses. Ondanks dat vele vrouwen klachten hebben vind ik iedereen ontzettend dapper die het besluit neemt om voor een explantatie te gaan. Fijn om te horen dat we hier een steun kunnen zijn voor je.
Heel veel succes met alles.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Welkom Babs 
Dat zijn allemaal vervelende klachten!!
Ik had al hooikoorts voor de prothese en was al allergisch voor andere dingen, maar met de prothese, het werd alleen maar erger. Mijn huid werd ook onrustiger. Nu 6 weken na de operatie, is mijn huid heel rustig en egaal.
Ik hoop dat je snel geholpen wordt. Ik wens je veel succes met deze traject

Dat zijn allemaal vervelende klachten!!
Ik had al hooikoorts voor de prothese en was al allergisch voor andere dingen, maar met de prothese, het werd alleen maar erger. Mijn huid werd ook onrustiger. Nu 6 weken na de operatie, is mijn huid heel rustig en egaal.
Ik hoop dat je snel geholpen wordt. Ik wens je veel succes met deze traject
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Lieve Babs, zeer herkenbare klachten. Die verkramping in de slokdarm ken ik ook zo goed. Hierdoor had ik moeite met slikken. Naar is dat en zeer gevaarlijk, want er bestaat altijd een kans op verslikking. Ik hoop dat je snel van die troep wordt verlost!
Misschien weet je dit niet, maar je operatie kan ook bij deze klachten vergoed worden. Wel is er een voorwaarde dat een internist of immunoloog de diagnose geeft. Je kunt ook naar een andere internist dan Nanayakkara. Lees hier meer: viewtopic.php?f=95&t=1038
viewtopic.php?f=95&t=2423
Zou je alsjeblieft een melding willen doen bij het RIVM: viewtopic.php?f=142&t=1689
Sterkte en ik volg je mee op afstand.
Al mijn liefs,
Luna ❤

Misschien weet je dit niet, maar je operatie kan ook bij deze klachten vergoed worden. Wel is er een voorwaarde dat een internist of immunoloog de diagnose geeft. Je kunt ook naar een andere internist dan Nanayakkara. Lees hier meer: viewtopic.php?f=95&t=1038
viewtopic.php?f=95&t=2423
Zou je alsjeblieft een melding willen doen bij het RIVM: viewtopic.php?f=142&t=1689
Sterkte en ik volg je mee op afstand.
Al mijn liefs,
Luna ❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"