Hallo, ik ben Chantal

Protheses vanwege cosmetische reden.
chantal2133

Ongelezen bericht 03 sep 2019 21:09

Eerdere voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=1147

Ok.. nu ben ik er klaar mee in 2 jaar tijd 2de gedeeltelijke klaplong eerst rechts en nu links.. alles in mijn lichaam roept die borsten moeten eruit het komt daardoor..

Dr kappel haar onderzoek gelezen en plaatsen waar het allemaal zit in een lichaam bevestigt nog meer mijn vermoeden.

Ik woon bij Rotterdam in de buurt en dr kappel is zo ver weg.. en wil het ook niet bij de eerste de beste laten weghalen.. vergoedingen boeien me niet gezondheid en goede begeleiding gaat voor.. mensen nog tips bergman kliniek bijv..

Vind het zo eng toen ik het liet doen 20 jaar geleden was ik alleen nu heb ik wel 2 kids en een man..

Jong en naïef raadt het iedereen af wees blij met wie je bent..
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2019 07:24

Hoi Chantal, welkom terug!

Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt, omdat je in het topic van Charlie schreef.
Dr. Kappel heeft haar consulten in Zwolle, maar de operaties in Utrecht en dat is niet zo heel erg ver van Rotterdam.
Ik zou snel een afspraak maken.

Sterke lieverd!!!

X Luna
Susana

Ongelezen bericht 04 sep 2019 07:51

Hoi Chantal,
Welkom!! Ik heb mijn explantatie plus lift gedaan bij kliniek Velhoven, Dr. Schiettecatte, afgelopen maandag. Ik ben super tevreden mee, super goede team en klantvriendelijk vanaf het begin. Vandaag is mijn derde dag, ik heb me gedoucht en ben heel blij met wat ik zag...hij heeft goede werk gedaan! Ik kan deze arts en kliniek echt aanraden! Hij werkt ook bij de CosMed Kliniek.
Als je vragen over hebt, hoor ik ze graag.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
djr1985

Ongelezen bericht 04 sep 2019 11:01

Hai Chantal,
Las net je eerdere voorsteltopic uit 2014. is het toen toch allemaal niet doorgegaan en heb je het nog even uitgesteld of mis ik iets?
Ik woon in het midden vh land, een uur rijden van Jan van Goyen in Amsterdam maar nav wat ik online kan vinden heb ik vooralsnog het beste gevoel bij dr. Van Selms en heb daar 21 oktober (pas...) een consult gepland.
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
chantal2133

Ongelezen bericht 04 sep 2019 12:42

Ja klopt 4 jaar geleden mri gehad blijkt dat mijn volledige borst prothese is en geen of weinig eigen borstweefsel heb. Inmiddels 2 zwangerschappen verder dus mijn borsten zijn nu meer natuurlijk dan voor de zwangerschappen.. de chirurg zei moet je helemaal niet doen nog alles ziet er goed uit op de MRI. Dus ging ik weer twijfelen..

Ik heb 2 jaar geleden een gedeeltelijke klaplong gehad en afgelopen week weer.. toen ik de studie van dr kappel las over dat die siliconen overal kunnen gaan zitten dacht ik ineens misschien komt het wel daardoor..

Bedankt Luna Utrecht is inderdaad niet zo ver..

Aan de ene kant ben ik niet zo bang meer voor wat er over blijft.. maar meer het feit dat je weer onder zeil moet met je hele gezin achter je... daar denk je niet over na als je 19 ben en je neemt dit besluit wat ik toen ook al wel overwogen gedaan had..
Dorie

Ongelezen bericht 04 sep 2019 12:57

Succes in je zoektocht! Wat naar dat je gezondheidsklachten hebt.
En inderdaad je staat op je 19 toch minder stil bij de gevolgen op langer termijn. Vijftien jaar verder in tijd, dat leek eeuwen. En toch de tijd vliegt zo ineens voorbij....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
AnnemiekedeJ

Ongelezen bericht 04 sep 2019 13:34

Hoi Chantal,
Ik ben bij dr. Kappel op consult in Zwolle geweest, maar wordt a.s. zaterdag geopereerd in Amsterdam. Dat scheelt voor jou ook. De nacontrole is wel weer in Zwolle. Ik ben wel heel blij dat ik naar haar toe ben gegaan. Ze nam mijn klachten meteen serieus.
Sterkte met keuzes maken.
D-borah

Ongelezen bericht 04 sep 2019 13:51

chantal2133 schreef:
04 sep 2019 12:42
[...]

Aan de ene kant ben ik niet zo bang meer voor wat er over blijft.. maar meer het feit dat je weer onder zeil moet met je hele gezin achter je... daar denk je niet over na als je 19 ben en je neemt dit besluit wat ik toen ook al wel overwogen gedaan had..
Die angst is heel normaal Chantal, je geeft je toch over aan vreemden. Toen ik 18 was was ik voor de duvel nergens bang voor en dacht ik niet aan wat er zou kunnen gebeuren. Nu was ik ook doodsbenauwd voor de narcose, wilde zelfs afscheidsbrieven schrijven aan iedereen die me lief is! En toch zit ook ik hier weer gewoon mee te lezen :D Al je lichaamsfuncties worden bewaakt als jij lekker onder zeil bent, ze zorgen echt goed voor je... en daarna ben je zoooo opgelucht en trots dat je het gewoon maar hebt gedaan!
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2019 14:17

AnnemiekedeJ schreef:
04 sep 2019 13:34
Hoi Chantal,
Ik ben bij dr. Kappel op consult in Zwolle geweest, maar wordt a.s. zaterdag geopereerd in Amsterdam. Dat scheelt voor jou ook. De nacontrole is wel weer in Zwolle. Ik ben wel heel blij dat ik naar haar toe ben gegaan. Ze nam mijn klachten meteen serieus.
Sterkte met keuzes maken.
Ok, ze opeert weer in Amsterdam, zal het weer aanpassen. Dank je voor het doorgeven Annemieke!!
Ze was tijdelijk terug naar Utrecht waar ze voorheen de operaties deed, nu dus weer Amsterdam.
Ik heb wel eens contact met, haar maar heb daar niet meer naar gevraagd.
Goede keuze dr. Kappel!!!!👍 van Selms ook!👍
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2019 14:33

Ooh had het al staan..Mijn hoofd is ook niet helemaal goed meer😂
chantal2133

Ongelezen bericht 04 sep 2019 17:32

Oh dan maakt het niet meer uit zit te twijfelen tussen niessen en kappel..beiden Amsterdam.

Heb hele lieve mail gehad van het instituut waar niessen werkt met het advies nog langs een internist te gaan met mijn klachten.

Nog adviezen daarin .. moet ik dat doen is vooral voor eventuele vergoeding denk ik.
Essi

Ongelezen bericht 04 sep 2019 17:34

chantal2133 schreef:
04 sep 2019 12:42
Ja klopt 4 jaar geleden mri gehad blijkt dat mijn volledige borst prothese is en geen of weinig eigen borstweefsel heb. Inmiddels 2 zwangerschappen verder dus mijn borsten zijn nu meer natuurlijk dan voor de zwangerschappen.. de chirurg zei moet je helemaal niet doen nog alles ziet er goed uit op de MRI. Dus ging ik weer twijfelen..

Ik heb 2 jaar geleden een gedeeltelijke klaplong gehad en afgelopen week weer.. toen ik de studie van dr kappel las over dat die siliconen overal kunnen gaan zitten dacht ik ineens misschien komt het wel daardoor..

Bedankt Luna Utrecht is inderdaad niet zo ver..

Herkenbaar herkenbaar herkenbaar!
Ik dacht net als D-borah, dat ik ook zeker de operatie niet zou overleven. Maar het is toch helemaal goed gekomen hoor😜
Ik heb al heel wat verhalen voorbij zien komen van artsen die toch wel wat angst in proberen te boezemen als het gaat over het eind resultaat. Mag ik vragen bij welke arts je toen bent geweest en hoe lang je je implantaten nu hebt? Ik had 310cc en had me er al op ingesteld dat ik geen borst meer over zou houden na explantatie. Maar het is me alles mee gevallen. Ik ben bij van Selms geweest en hij zei me bij het eerste concult al meteen dat ik echt nog wel borst over zou houden. De twee andere artsen waar ik was geweest lieten me geloven dat ik of een lift nodig zou hebben of lipofilling moest doen om het nog wat te laten lijken. Als je mijn foto's ziet snap je dat ik blij ben dat ik bij mijn eigen gevoel ben gebleven. Gewoon back to basic met mijn gezondheid voor op.
Liefs essi
Moeke

Ongelezen bericht 04 sep 2019 18:20

Hi Chantal,
Wat naar van je klaplong! Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met je. Ik zou inderdaad zeker de siliconen verdenken van al die klachten.
De narcose is echt niet zo diep meer als vroeger, precies op maat en makkelijk te keren met antistoffen waardoor je zo weer wakker bent en ik heb eigenlijk niemand gehoord die heel misselijk meer is geweest na de operatie. Voor je het weet zit je weer aan je broodje!
Ik dacht ook dat ik nauwelijks borstweefsel had, was vroeger zo goed als plat maar blijkbaar is er toch wel wat ontwikkeld. En nu ben ik echt blij verrast met het resultaat.
Totaal is het voor dr Kappel 2x naar Amsterdam. 1ste keer voor de anesthesist, 2de keer OK. En 3x Zwolle, 1ste afspraak, controle na 2 wkn en na 3 mnd. Ik ben in Amsterdam ook vrouwen tegen gekomen die daar op nacontrole konden komen omdat dat dichterbij was dan Zwolle.

Misschien helpt dat ook nog een beetje met de overwegingen.
Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
chantal2133

Ongelezen bericht 04 sep 2019 18:27

Hey essie,

Gelukkig hebben we dit forum anders hadden we alleen maar in de artsen geloofd.

Ik was gewoon naar het zkh Albert schweitzer in Dordrecht geweest bij dr ijsselstein.. maar ik werk daar dus operatie daar gaat niet gebeuren.. mijn collega heeft op haar 64 nog nieuwe laten zetten daar nadat ze een mammo gehad heeft waarna haar oude zijn gebarsten deze zaten er al lang in.. kwam natuurlijk niet door de mammo :? Had haar van te voren al gezegt dat dit helemaal niet kan met protheses :D maarja eigenwijs..

Ooit zelf voor de MRI een echo laten maken in de breastkliniek in Dordrecht.. roept een zuster mij de kamer in ... Ja bovenkant uit dan maken ze zo een mammografie. :shock: :shock: ehh ik zeg je bedoelt echo.. nee zegt ze ik zeg nou ik heb implantaten en ga die echt niet tussen een glazen plaat leggen... zoooo ze was boos joh.. zegt ze nou dit is wel het beste onderzoek hoor moet je lekker zelf weten.. ik zeg joh volgens mij heb ik ze betaald en is het nog steeds mijn lichaam en zien ze met een echo meer als een mammo.. wat later door de radioloog bevestigd werd..

Ik heb McGhan Limited 290cc en zitten erin vanaf mijn 19de en ben nu 38.

Heb jij je foto's hier gepost? Ik ben ook eigenlijk niet zo bang voor het resultaat
chantal2133

Ongelezen bericht 04 sep 2019 18:29

Moeke schreef:
04 sep 2019 18:20
Hi Chantal,
Wat naar van je klaplong! Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met je. Ik zou inderdaad zeker de siliconen verdenken van al die klachten.
De narcose is echt niet zo diep meer als vroeger, precies op maat en makkelijk te keren met antistoffen waardoor je zo weer wakker bent en ik heb eigenlijk niemand gehoord die heel misselijk meer is geweest na de operatie. Voor je het weet zit je weer aan je broodje!
Ik dacht ook dat ik nauwelijks borstweefsel had, was vroeger zo goed als plat maar blijkbaar is er toch wel wat ontwikkeld. En nu ben ik echt blij verrast met het resultaat.
Totaal is het voor dr Kappel 2x naar Amsterdam. 1ste keer voor de anesthesist, 2de keer OK. En 3x Zwolle, 1ste afspraak, controle na 2 wkn en na 3 mnd. Ik ben in Amsterdam ook vrouwen tegen gekomen die daar op nacontrole konden komen omdat dat dichterbij was dan Zwolle.

Misschien helpt dat ook nog een beetje met de overwegingen.
Liefs, Moeke
Bedankt voor je reactie.. Ja mijn man zegt ook kan jou het schelen ik rij wel..

Ik was idd heel misselijk en waar ik helemaal naar van werd is die drain eruit brrrrr wat een naar gevoel maar goed is ook maar even..
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”