Eliza stelt zich voor

Protheses vanwege cosmetische reden.
Eliza

Ongelezen bericht 08 jun 2019 23:13

lieve mensen,
ik ben tot het besluit gekomen om mijn siliconen te laten verwijderen..
Al jaren heel veel vage klachten en dat voor maanden terug nog stak in mijn kop in het zand..
Na veel berichten in de media kan ik niet meer om de waarheid die pijn doet heen...
voor 4 weken terug een plastische chirurg bezocht en zij vond het om mij geen zorgen temaken om de echo die een sliertje vocht vertoond want alle borsten zweten toch...(graag mriscan maken).
Ook ondanks de pijnlijke verkapseling en de iets vervormde borst verliet ik de spreekkamer..
Bij mijn HA kreeg ik een verwijsbrief voor een andere plastische chirurg in een ander ziekenhuis.
De arts las waarschijnlijk door mij heen..hij zei dat een mriscan geen zin heeft en het vocht pas echt bij het verwijderen van de borsten is tezien...
verbaast ik was dat hij het briefje van klachten naar zich toe schoof las mij aankeek en zei ik schrijf naar u zorgverzekering een brief en kan een paar weken duren, ook begon hij over een wacht lijst deze te bespoedigen....
Dat ik blij ben...natuurlijk...maar eerst de goedkeuring vh zorgverzekering...
dat ben ik dankbaar ben dat 40 jaar deze borsten mij gediend tehebben kan ik niet baggalatiseren en er toch mee verder tegaan wat onverantwoordelijk is naar mijn Partner en kinder en geiefde ... de onrust is na de echo toe genomen en ben ik weer depressief....van hoe verder.
slaap onrustig en tekort door paniekerige schokken.

...Dit is 19 jaar mijn 2'de stel...
leef op de automatische piloot vanwege de pijnen en ga uit mijn dak met supplementen die mijn psychische en ik hoop mijn fysiek op de been houden.
ook het 1ste gaf al snel kapselvormijng maar wel 21 jaar mee door geleefd..

liefs van Eliza
.
Essi

Ongelezen bericht 09 jun 2019 15:38

W welkom Eliza,
Ik hoop dat je op dit forum steun kan vinden.
Iedereen die hier zit, kent het gevoel wat je beschrijft. De angst om die dingen en altijd maar die vage klachten.
Fijn dat je bij de tweede arts een luistert oor vond.
Ik hoop voor je dat de verzekeraar het voor je wil vergoeden.
De houdbaarheidsdatum van je siliconen is inmiddels wel verstreken🙈 raar dat de eerste arts je dan zo weer laat gaan.
Bij welke arts ben je?
Groetjes Essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jun 2019 20:20

Lieve schat, ik wil je heel heel veel sterkte wensen in je proces!!!! Het is niet gemakkelijk!!!! :(
Blij dat het was gelukt met inloggen trouwens, wat een goede he?

Heel heel heel veel kusjes van mij,

Luna

Alles komt goed hoor!!!!! 💕☀️
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
D-borah

Ongelezen bericht 11 jun 2019 23:40

Lieve Eliza, we kennen inderdaad allemaal de klappen van de zweep; de een heeft meer en heftigere klachten dan de ander, maar 1 ding staat vast...de gedeelde angst over de gevolgen van iets wat in je lichaam zit dat er eigenlijk niet hoort. En dan heb ik het nog niet eens over wat het psychisch met je doet. Op dit forum vind je hopelijk een hoop steun en lees je alle informatie die je nodig hebt om hier doorheen te komen!
- Beauty is only skin deep -
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”