Zo kan ik het niet vergeten.. 8 jaar siliconen in mijn geval eisen ook hun tol, die brainfog kan ik niet echt kwijtraken.
Voorstellen
Miekje, Jij moet samen met Bieberd he? Jij ook alvast (wel een beetje vroeg, maar O O O die datums lopen soms door elkaar
) heel veel succes gewenst van Luna en mij.
Zo kan ik het niet vergeten.. 8 jaar siliconen in mijn geval eisen ook hun tol, die brainfog kan ik niet echt kwijtraken.

Miekje, jij ook heel veel succes met je operatie.
Ik had Bieberd ook al laten weten dat ik weinig tijd heb de komende dagen, maar wel regelmatig even het forum zal bezoeken om te kijken hoe het met jullie gaat.
Heel veel beterschap knuffels al vast.
Groetjes Essi
Ik had Bieberd ook al laten weten dat ik weinig tijd heb de komende dagen, maar wel regelmatig even het forum zal bezoeken om te kijken hoe het met jullie gaat.
Heel veel beterschap knuffels al vast.
Groetjes Essi
Lieve Bieberd en Miekje,
Ontzettend veel succes!!!
Komt helemaal goed!!!

Ontzettend veel succes!!!
Komt helemaal goed!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
- Daniëlle Slingerland
Ik ben heel benieuwd hoe het je is vergaan.
Heb 1 mei mijn eerste consult met dr. Niessen!
Heb 1 mei mijn eerste consult met dr. Niessen!
Met mij gaat het goed. Is nu 6 weken geleden. Ik heb explantatie met verwijdering kapsel gehad en lipofilling. Ik heb wel een nabloeding gehad aan 1 kant, dat was wel vervelend want ik moest 3 maal terugkomen om her aan te laten prikken en bloed weg te zuigen (deze borst was daardoor ook stuk groter) nu zijn ze zga even groot. Maar aan die kant wijst de tepel wel naar de tenen.....en ze zijn leger en slapper natuurlijk. Ik wacht dit jaar rustig af hoe het gaat vormen. Ik ben natuurlijk wel 53 en huid is niet meer zo stevig. Maar misschien went het nog. Ik vind het belangrijker dat die ballen eruit zijn. De huiduitslag en de nek/schouderklachten zijn weg. Ook voelen ze erg fijn en zacht. Ik vind het zelfs fijn om daar aangraakt te worden en dat was niet zo.... ook mijn man zegt dat het fijner voelt en die vond niks mis aan die neptieten. (Dacht ie.
)dus dat zijn mooie bijkomstigheden. En lift kan altijd nog.....maar op 1 of andere manier denk ik niet dat ik dat nu nog ga doen. Ben nu wel ff klaar met dat gesnij in mn borsten.
dr niessen heeft me wel verteld dat die bloeding door het verwijderen van het kapsel komt dat achter de borstspier zat en dat ik de 3e die week was die door kapselverwijdering een complicatie heeft gekregen. Hij denkt erover geen kapsel meer te verwijderen daardoor. Dus ben benieuwd wat ie bij de volgende dames beslist. Succes!!
- Daniëlle Slingerland
Wat balen dat je complicaties hebt gehad! Kan me voorstellen dat je niet moet denken aan een lift.
Wel bijzonder, volgens mij hebben wij in hetzelfde jaar 1989 beiden onze eerste implantaten gekregen!
Ik heb veel kleinere implantaten dus ik heb eigenlijk geen keus anders heb ik 2 velletjes want een lipofil gaat die 220 cc niet opvullen denk ik. Maar wellicht ben ik voorbarig, ik heb 1 mei een afspraak met dr. Niessen.
Wel bijzonder, volgens mij hebben wij in hetzelfde jaar 1989 beiden onze eerste implantaten gekregen!
Ik heb veel kleinere implantaten dus ik heb eigenlijk geen keus anders heb ik 2 velletjes want een lipofil gaat die 220 cc niet opvullen denk ik. Maar wellicht ben ik voorbarig, ik heb 1 mei een afspraak met dr. Niessen.
Laatst gewijzigd door Daniëlle Slingerland op 05 apr 2019 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kreeg de 1e eind 1999; op de spier 250cc. Daarna 395(!) Onder spier, zonder dat die grootte afgesproken was met arts.🤬🤬 en daarna 350 onder spier. Nu 210cc vet per borst lipo. Waren kanonnen na de lipo.
Maar heb nu nog 80B over.(was 80D) hoop dat dat nu blijft. In een BH vind ik ze wel leuk om te zien nu. Maar mijn decolleté is nu ook beetje verfrommeld.
dat heb je met lift ook niet denk ik. Hoe dan ook; je moet echt je eigen plan trekken; overleg alle vragen met dr niessen en maak dan samen beslissing wat goed is voor JOU.