Lippofilling bij slanke vrouw

Protheses vanwege cosmetische reden.
Simoon

Ongelezen bericht 21 jan 2019 14:05

Afgelopen week ben ik bij dr Kappel geweest omdat ik mijn siliconen borstimplantaten wil laten verwijderen. Ik had hier een hoop informatie gelezen en besloot te gaan voor lippofilling als alternatief. Helaas werd ik al na 5 minuten uit deze droom gehaald omdat ik te slank zou zijn. Ik had voor dr Kappel gekozen juist omdat ze dit ook bij zeer slanke vrouwen zou kunnen. Ik ben 1.67m en weeg 56 dus ben ook weer niet super slank. Nu komt de overweging.. niks terug / Monobloc of mischien nog bij een andere pc langs met ervaring in lippofilling. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de zeer slanke vrouwen die toch voor lippofilling zijn gegaan? Hoe is het resultaat en bij welke pc ben je geweest?

Vooralsnog weet ik het nog even niet..
Groetjes Simoon
Laatst gewijzigd door Simoon op 23 jan 2019 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
diana1967

Ongelezen bericht 21 jan 2019 20:44

pfoei Simoon, ik zou het niet weten; misschien kan je dr Niessen mailen met deze vraag? Hij doet ook aan lipofilling
succes!
groetjes
Diana
Simoon

Ongelezen bericht 22 jan 2019 16:34

Dr Niessen is zeker een goede optie, al vind ik het ook wel zonde van het geld van het consult als ik hetzelfde te horen krijg.. las ook iets over Puregraft bij van Gooyen, misschien daar eens informeren.
Nynke

Ongelezen bericht 23 jan 2019 09:10

Dag dames,

Ik ben bij allebei geweest en bij allebei kreeg ik de teleurstelling 'te dun'.
Dit was een enorme klap voor me. Toch heb ik gekozen voor Dr.Kappel en eerst de explantatie en herstellen. Kappel en Niessen geven aan dat je echt een half jaar de tijd moet nemen om het te laten bijtrekken. Ik heb ervoor gekozen om dan eventueel elders bij een andere chirurg voor lipofilling te gaan. Ik ben nu ruim een week geleden geopereerd en het resultaat valt me alles mee, ik heb niet veel maar het trekt al aardig bij!

Liefs Nynke
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”