Afgelopen week ben ik bij dr Kappel geweest omdat ik mijn siliconen borstimplantaten wil laten verwijderen. Ik had hier een hoop informatie gelezen en besloot te gaan voor lippofilling als alternatief. Helaas werd ik al na 5 minuten uit deze droom gehaald omdat ik te slank zou zijn. Ik had voor dr Kappel gekozen juist omdat ze dit ook bij zeer slanke vrouwen zou kunnen. Ik ben 1.67m en weeg 56 dus ben ook weer niet super slank. Nu komt de overweging.. niks terug / Monobloc of mischien nog bij een andere pc langs met ervaring in lippofilling. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de zeer slanke vrouwen die toch voor lippofilling zijn gegaan? Hoe is het resultaat en bij welke pc ben je geweest?
Vooralsnog weet ik het nog even niet..
Groetjes Simoon
Lippofilling bij slanke vrouw
Dag dames,
Ik ben bij allebei geweest en bij allebei kreeg ik de teleurstelling 'te dun'.
Dit was een enorme klap voor me. Toch heb ik gekozen voor Dr.Kappel en eerst de explantatie en herstellen. Kappel en Niessen geven aan dat je echt een half jaar de tijd moet nemen om het te laten bijtrekken. Ik heb ervoor gekozen om dan eventueel elders bij een andere chirurg voor lipofilling te gaan. Ik ben nu ruim een week geleden geopereerd en het resultaat valt me alles mee, ik heb niet veel maar het trekt al aardig bij!
Liefs Nynke
Ik ben bij allebei geweest en bij allebei kreeg ik de teleurstelling 'te dun'.
Dit was een enorme klap voor me. Toch heb ik gekozen voor Dr.Kappel en eerst de explantatie en herstellen. Kappel en Niessen geven aan dat je echt een half jaar de tijd moet nemen om het te laten bijtrekken. Ik heb ervoor gekozen om dan eventueel elders bij een andere chirurg voor lipofilling te gaan. Ik ben nu ruim een week geleden geopereerd en het resultaat valt me alles mee, ik heb niet veel maar het trekt al aardig bij!
Liefs Nynke