Wat heb je dan in je bezwaar gezet? je bezwaar is van cruciaal belang!
Daar moet je heel duidelijk zijn geweest over je klachten. Je moeheid en pijn enz. Siliconen ruiken is geen klacht en dan gaan ze je echt raar aankijken ook al weten wij bij het Meldpunt wel beter..
Je zou ook nogmaals in bezwaar kunnen gaan. Jammer dat ik je brief niet heb gezien. Misschien moeten dames die in bezwaar gaan mij altijd even hun brief laten lezen, want het gaat zo vaak mis.
Helaas heb je geen internist gezien die jou een diagnose heeft gegeven. En dat was wel nodig wil je aan de voorwaarden van het zorginstituut voldoen. Maar goed, jij had wel lekkende protheses ook al is dat achteraf vastgesteld.
Ik zou niet weten wat de geschillencommissie zal zeggen. Ik ben heel bang dat ze de verzekering in het gelijk stellen, omdat het zo in de voorwaarden staat. Dat er een lekkage moet zijn bewezen door MRI of echo.
Waarom heb je ons niet eerder verteld over die andere arts? En waarom heeft mevr. Visser dan niet een echo aangevraagd of de aanvraag opnieuw ingediend? Zij had een nieuwe aanvraag kunnen indienen!!
Dit is zo erg, want jij hebt veel geld verloren aan zorg waar je recht op hebt. Heel triest
Ik zal voor je duimen dat het goed afloopt. Dit kan gewoon niet!
Ik zal dit ook even met Monique en Marga bespreken. Zo gemeen!!!
Sterkte X