Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Winabo

Ongelezen bericht 20 dec 2018 19:37

Hoi allemaal

Mijn naam is wina en ik zou graag mijn verhaal willen delen hier. Ik ben in februari 2012 geopereerd aan borstprotheses. De arts die de operatie heeft verricht had toen al 2 doden op zijn geweten maar dat wist ik toen natuurlijk niet anders had ik het nooit laten doen door hem. De operatie was geslaagd en het resultaat prachtig. Ik was van cup 70 A naar cup 75 D gegaan en was er heel blij mee. Ik werk als vestigingsmanager (normaal gesproken, nu zit ik al een half jaar in de ziektewet door de siliconen ziekte) en heb een stressvolle baan. Zo'n 2 jaar geleden werd ik steeds vermoeider maar ik relateerde dat aan het werk . Ik woon samen met mijn vriend en onze 3 grote honden dus dat vergt ook de nodige tijd en energie. Ohja ik ben 39 jaar nu. De vermoeidheid werd gaandeweg steeds erger en inmiddels voel ik me constant onder verdoving of dat ik niet in mijn lichaam zit. Concentratie is nihil. In Juli 2017 naar de kliniek gegaan omdat mijn ene borst vervormd was maar volgens de betreffende arts die ook mijm operatie had uitgevoerd was er niks aan de hand en hoefde ik me totaal geen zorgen te maken. De prothese zou hooguit gedraaid zijn en ik moest maar een poosje zonder bh lopen. Zo gezegd zo gedaan en op 20 november jl werd er een knobbel in mijn oksel ontdekt de echo wees uit een siliconen ophoping en een kapotte prothese !!! Ik ben als een malle aan de slag gegaan en heb zo ongeveer mijn eigen operatie geregeld want die troep moest eruit en wel nu !! Op 11 december al werd ik geopereerd en vond de explantatie plaats. Ik ben me helemaal echt te pletter geschrokken; de ene prothese was 1 grote smurrie en lekke gatenkaas! Hij was gewoon voor de helft vergaan!! Ik heb vandaag die foto's onder ogen gekregen en daarom zoek ik hier wat steun. Afgelopen dinsdag al bij dokter Kappel geweest en zij heeft geadviseerd gezond te eten en drinken en naar de sauna te gaan zodra dat fysiek mogelijk is en om supplementen te slikken maar ze vertelde ook eerlijk dat er nu zoveel siliconen door mijn lijf zwerven dat ze niet weet wat dat gaat doen. Die knobbel in mijn oksel, minn lymfen, kan niet weggehaald worden. Ik ben eerlijk gezegd ten einde raad en hoop dat jullie me wat advies of tips kunnen geven of wellicht een vergelijkbaar verhaal hebben... alvast bedankt
kiki

Ongelezen bericht 20 dec 2018 21:19

Hallo wina goed dat je hier terecht komt, en goed dat je gelijk actie ondernomen hebt.
Heeft zelfde arts die jou implantaten geplaatst heeft , ook de explantatie gedaan? Hier in Nederland?, privé kliniek??lees je wat in op het forum, staat veel info, je kan proberen te ontgiften, maar eerst weken goed naar je lichaam luisteren, en je rust nemen, tot 6 weken na operatie, weet niet wie je honden uitlaat, en of ze trekken aan de riem, je moet je spieren denk ik ook wat rust geven, naar mijn idee, ik al 35 jaar ziek door troep, maar toch vorig jaar gekozen voor mono bloc. Na diverse wissels en 3 jaar met kapotte prothese gelopen Hoe weet je dat die dokter al 2 doden op zijn geweten heeft, , misschien moet hij aan de lijst met slechte ervaringen toe gevoegd worden, Bij dr Kappel op goede plek,
Gr kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 dec 2018 12:37

Lieve schat,
Welkom!
Helaas staat jouw verhaal niet op zichzelf... Heel heel triest en verschrikkelijk :(
De eerste stap heb je genomen en nu door deze zware tijd van detoxen heen gaan. Die kan heel lang duren.
Ik denk dat je wel veel zult opknappen ook al zul je misschien wel klachten blijven houden. Toch maak je grote kans op veel verbeterig hoor, dus geef niet op!!!

Lees je goed in op ons forum en de site: viewforum.php?f=208

Sterkte lieverd! 😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ellerim

Ongelezen bericht 21 dec 2018 12:58

Hai wina,

wat een heftig verhaal! ik loop met exact dezelfde klachen en vooral dat gevoel te hebben niet in je eigen lichaam te zitten vind ik de ergste..
Afgelopen jaar heb ik een aantal keren een ontgiftigingskuur gedaan (ik dacht namelijk dat de zwaren metalen die gevonden werden door orthomolucaire arts door de toxines op mijn werk kwamen) en telkens voelde ik mij dan echt even een stuk helderder..
Deze metalen kwamen natuurlijk terug omdat ze achteraf gezien dus van mijn implantaten komen dus ook mijn klachten helaas.
Voor explantatie sta ik op de wachtlijst bij dr. Kappel (ik kan niet meer wachten :-()
Maar ik weet dus zeker dat het ontgiften echt gaat helpen en ondertussen, gluten, zuivel, suikervrij, en geen bespoten groenten eten.

Ook denk ik dat je je misschien kan gaan verdiepen in een lymfendrainage en leverontgiftiging, dat is mij een aantal keer geadviseerd maar daar heb ik dus geen ervaring nog mee.

sterkte
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”