Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Daantje

Ongelezen bericht 13 aug 2018 11:32

Dag allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen na dat ik afgelopen week nog al jullie verhalen heb gelezen .
Ik noem me hier Daantje en ben in 2004 in kliniek klein rosendeal geopereerd omdat ik een kleine a cup had en met mijn lengte van 1.78 en toen zo’n 75 kg het gevoel had niet in proportie te zijn. (Zeker 10 jaar over zitten dubben om het wel of niet te doen want je snijdt toch in een gezond lichaam )
Na een gesprek met dr Maas ging ik enthousiast weer naar huis.
Ik zou nieuwe borsten krijgen die bij mijn figuur pasten en het was niet gevaarlijk, mammografie zou kunnen als dat nodig was. Dus ik dacht helemaal top!
Dus na enkele weken geopereerd , naar huis en werkelijk nergen last van.
Ik liep mooi rechtop want hoefde me niet meer te schamen voor mijn kleine borsten .
4 jaar geleden een mammografie gehad omdat ik last had van mijn rechterborst maar volgens de PC was dat een overbelaste spier door het sporten dus niets aan de hand.
Tot voor 2 weken geleden ik na aandringen vh thuisfront toch maar een afspraak bij de HA had gemaakt omdat ik al 2mnd een klein bobbeltje in mijn linkerborst voelde .
2 weken geleden mammografie gehad met aansluitend een echo, gesprek bij de arts ,nou zei hij: Zoals wij het nu zien is het zeker geen borstkanker (gelukkig) maar we denken dat je prothese lek is want we zien ook siliconendeeltjes in in lymfeklier onder de oksel (slik! dat wil je ook niet horen) dus hij zei dat ik naar de PC moest en deze zou een MRI aanvragen.
Dat dan ook gelijk maar gedaan en intussen kliniek klein rosendeal gebeld ( deze hadden mij toch beloofd dat er niets met mijn protheses kon gebeuren en ze konden er levenslang in blijven ) kliniek klein rosendeal is tegenwoordig alleen nog maar orthopedisch dus helaas zij kunnen niets meer voor mij betekenen ( aardige secretaresse zei wel ,je moet ze aansprakelijk stellen zijn ze voor verzekerd dus dat ga ik dan nog maar proberen)
Maar de week erop naar de PC .
Met deze mvr heb ik helaas helemaal niets , ze zei ja je hebt wel kapselvorming maar ik geloof niet in een scheur, oude eruit nieuwe erin uh... nou kan het niet met eigen vet vroeg ik , ja dat kan wel maar als ik het zo zie blijft er niet veel over , je hebt nu zo’n 300 cc, per x kunnen we 50cc verplaatsen dat is dan 6 x €5000 = €30.000!
Lekker verhaal! Ze heeft nog wel een MRI aangevraagd dus week erop MRI , met de borstjes in 2 gaten , super aardig personeel, helaas geen contrast vloeistof dat zou je toch denken als ze ook in de oksel willen kijken of het siliconendeeltjes zijn maar nee zei de man dat staat hier niet op alleen een MRI .
Vanmorgen op gesprek bij PC , tja het staat hier een beetje raar , de ene zegt niets te zien ook geen scheur en blijkbaar heeft er later nog iemand naar gekeken en deze zegt : knobbeltje mss lymphoon dus echo met punctie
Daar zakt je broek toch van af! Alles gehad en nog weet ik niet waar ik aan toe ben, ze zei dan maar voor de punctie !
Dat dacht ik nog even niet , ben 2 weken geleden bij dr Kappel geweest ( dat weet de PC niet) dus wil eerst met haar overleggen .
Ik zei tegen de PC maar ik wil mijn protheses er toch uit incl kapsel en als dat lymfoom er tussen zit dan is dat toch klaar?
Zij laat liever het kapsel zitten omdat de operatie dan veel kleiner is .
Ze belt straks de radioloog om te vragen wat Zij nu denken wat er aan de hand is en belt mij daarna terug, dus vandaag voor niets een halve dag kwijt. Op het moment is het om gek van te worden .

Het is een heel verhaal geworden hopelijk krijg ik reacties en is dit herkenbaar voor enkelen van jullie .
Wordt vervolgd liefs Daantje

Ps net telefoon vd PC , ze had radiologie aan de tel gehad en ze willen uitsluiten dat het geen lymphoom is dus een echo met punctie heb ik voor je aangevraagd en dan een week later bericht , hopelijk is het niets en dan gewoon oude eruit en nieuwe erin oké ? :shock: :shock:
Ik vroeg haar nog is dat dan niet slecht om door het kapsel heen te prikken ? Als we denken dat het beter was om het hele kapsel weg te halen zouden we dit wel doen was haar reactie en er verandert er toch niets door want de operatie blijft hetzelfde alleen Willen we het uitsluiten , dan denk ik dan is het toch niet nodig om die punctie te doen!!
Ik ga nog maar proberen om dr Kappel te Bellen
Laatst gewijzigd door Daantje op 13 aug 2018 13:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2018 12:42

Welkom Daantje!

Pfff jeetje heftig! :shock: Ik zou echt alleen vertrouwen op dr. Kappel wat dit aangaat en zeker niet op die andere arts.
En wat lipofilling betreft dr. Kappel kan veel meer dan 50CC per borst inspuiten. Als ze bijvoorbeeld 130 inspuit de eerste keer, dan moet je rekenen op 50% wat overblijft. Maar het kan altijd meer zijn. Maar meestal is de eerste keer 50% wel het maximale. Hoe vaker je gaat, hoe beter het vet blijft plakken.

Om weer 300 CC te hebben moet je zeker wel heel vaak, maar ik denk dat jij al blij zou zijn als je gewoon iets meer vulling hebt. Als je een 75 A hebt, dan kun je met 3 keer lipofilling echt al een heel mooie borst maken en zit je op een 75 B cup en met een goede push-up zie je er fantastisch uit hoor!
3x2850 bij dr. Kappel.

Ik zou echt niet voor een wissel gaan aangezien je die troep al in je lymfeklier hebt zitten. Dat laat al zien wat voor een rotzooi het is. Dat kan toch niet goed zijn! En daarbij is een verdenking op een lymfoom echt heel erg! We horen steeds meer gevallen van dames die ALCL ontwikkelen door siliconen :shock:

Eruit met die handel is mijn mening!

Ik wens je heel veel sterkte!!!!

Liefs, Luna
Daantje

Ongelezen bericht 13 aug 2018 13:03

Hè Luna,
Dank voor je reactie.

Net dr Kappel gesproken , zei zegt ook alles eruit.
Ik heb veel meer vertrouwen in haar laat het zeker niet door de andere pc doen.
We hadden afgesproken om het eind okt begin nov te doen maar zei haar net dat ik het nu allemaal wel een beetje vervelend ga vinden dus liever niet zolang wil wachten.
Ze gaat vandaag alles nog insturen naar de verzekering en dan kan ik waarschijnlijk volgende maand al geopereerd worden.

En nee hoor ik hoef helemaal geen 300 cc , ben alleen bang op lege zakjes maar dat zien we dan wel.
Ben inmiddels ook 10 kilo zwaarder :shock: dus mss heeft zich daarvan ook wat bij de borsten genesteld :lol:

Liefs daantje
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2018 13:18

Jazeker! Wacht alles gewoon rustig af. Eerst die zooi eruit en dan verder kijken. Als je kapselvorming hebt, wordt het vergoed! :D
En dokter Kappel kan later nog altijd lipofilling bij je doen als het echt nodig is. Maar wedden dat het niet nodig zal zijn!
En als je wel wat meer wilt, dan kan het gewoon, dus laat die gedachte je rust geven ok. En bereid je voor op het belangrijkste gedeelte en dat is dat je wordt verlost van die giftige rommel.
En super dat je voor dr. Kappel kiest! :D Zij heeft als geen andere arts ervaring met vrouwen zoals wij en weet precies wat ze moet doen.

X Luna
Daantje

Ongelezen bericht 13 aug 2018 13:44

Thanks ,
Wilde je een kuspoppetje sturen maar die staat er niet tussen
Fijn dat je zo positief reageert, heb ik nu ff nodig (normaal ben ik niet zo’n zeikerd)
Xx
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2018 14:05

Je bent helemaal geen zeikerd lieve schat. Dit gaat wel over je gezondheid!!! Je hebt maar 1 lichaam gekregen en daar moet je zuinig op zijn!
Het is heel goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd en niet afgaat op wat ze jou gezegd hebben.

Ja, ik zou eens nieuwe smilies moeten installeren. Is wel leuker natuurlijk :D

Ik wens je nogmaals veel sterkte! Laat maar weten hoe het verder gaat.

<3 Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2018 14:20

Zou je aub ook een melding willen doen? Dank je!

https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 142&t=1689
Daantje

Ongelezen bericht 14 aug 2018 13:46

Ja ik laat weten hoe het verder gaat en als ik het durf zal ik tzt ook foto’s plaatsen.
Ja heb net ook de melding gedaan
Daantje

Ongelezen bericht 15 aug 2018 14:54

Hoi hoi

Lees het een en ander over detoxen.

Hebben jullie goede tips en moet ik daar nu al mee beginnen of na de explantatie ?

Gr Daantje
Kisha

Ongelezen bericht 17 aug 2018 14:11

Hai Daantje,

Wat heftig allemaal. Ik heb begin dit jaar explantatie gedaan bij dr. Kappel. Detoxen moet je pas na explantatie doen. Ervoor wordt afgeraden. Dat is wat ik nog heb onthouden. Het hoe en waarom ontgaat me helaas ff maar volgens mij staat er wel het een en ander over op de site.

Veel sterkte.
Daantje

Ongelezen bericht 19 aug 2018 08:22

Dank je kisha
Daantje

Ongelezen bericht 20 aug 2018 15:11

7 sept gaat het gebeuren :shock:
Zijn er toevallig meer mensen op dit forum die dan geholpen worden ?
Francien

Ongelezen bericht 21 aug 2018 15:02

Dat is fijn snel Daantje! Ja, als je de beslissing eenmaal hebt genomen dan wil je ook dat het zo snel mogelijk gebeurt he? Bij dokter Kappel ben je in ieder geval in goede handen!
Suzy

Ongelezen bericht 21 aug 2018 15:13

Hoi Daantje,

Ik heb je ook verhaal gelezen :(

Ik las dat je 7 september naar dr Kappel gaat. Dat duurt niet zo lang meer...

Ik ga binnenkort naar het consult, heb zoveel klachten gehad door de jaren heen dat ik ze er ook uit wil laten halen. Ik lees veel berichten van de dames die er al heen geweest zijn en nog moeten gaan.

Ik wil je bij deze dan ook heel graag even superveel sterkte toewensen!

Groetjes en liefs van Suzy
Daantje

Ongelezen bericht 22 aug 2018 07:34

Dank je francien,
Ja zeker liefst zo snel mogelijk, maar ik moet er niet teveel over nadenken.
Ben wel een beetje angstig voor het resultaat
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”