Goedenmiddag Allemaal
Goedemiddag allemaal mijn naam is Jippe.Eind februari /maart worden mijn prothese er voorgoed uit gehaald.Ik heb in 2003 een knobbel in mijn borst gehad rechts.Daarna een jaar later heb ik een prothese gekregen zowel links als rechts.In 2016 had ik weer een knobbel in rechter borst.Dit bleek achteraf dat de prothese rechts dubbel zat en erg lekte.In sept. 2016 is het verwijderd en twee nieuwe prothese gekregen.Alleen na de operatie heb ik mij eigenlijk nooit echt goed gevoeld en kreeg vorig jaar steeds meer gezondheids klachten,En tevens nu al weer baker 4 kapselvorming ook weer rechts.Heb allerlei onderzoeken gehad en best heel ziek geweest.Op aanradern van de artsen moet het voorgoed verwijderd worden.Vind dit gezien mijn gezondheid ook het beste maar wel heel erg.Rechts word ik dan plat en links weet ik niet precies.
Lieve Jippe,
Vind het altijd heel triest wanneer er een nieuwe dame op het forum verschijnt.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met deze moeilijke en lange weg die je nu aflegt.
Misschien is lipofilling een goede optie voor je platte borst?
Lees bij het deel 'Lipofilling vergroting/reconstructie met eigen weefsel' over deze behandeling.
Al mijn liefs en sterkte voor jou,
Luna
Vind het altijd heel triest wanneer er een nieuwe dame op het forum verschijnt.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met deze moeilijke en lange weg die je nu aflegt.
Misschien is lipofilling een goede optie voor je platte borst?
Lees bij het deel 'Lipofilling vergroting/reconstructie met eigen weefsel' over deze behandeling.
Al mijn liefs en sterkte voor jou,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Goedemorgen jippe
Ook van mijn kant heeeel veeel sterkte. Wat vecht jouw lichaam tegen deze troep!! Een mooi voorbeeld hoe slecht deze rommel is. Aan de andere kant zwaar en moeilijk deze weg. We begrijpen je hier heel goed.
Welkom bij dit forum vol lotgenoten. Als je vragen hebt of gewoon even je hart wil luchten..
Heel veel liefs Sol
Ook van mijn kant heeeel veeel sterkte. Wat vecht jouw lichaam tegen deze troep!! Een mooi voorbeeld hoe slecht deze rommel is. Aan de andere kant zwaar en moeilijk deze weg. We begrijpen je hier heel goed.
Welkom bij dit forum vol lotgenoten. Als je vragen hebt of gewoon even je hart wil luchten..
Heel veel liefs Sol
Hallo Jippe
heel goed dat je stappen onder neemt om die troep eruit te halen, het probleem van siliconen word nog te veel ontkend door de media, maar hier kan je lezen wat het allemaal doet,en dat het veel vrouwen erg ziek maakt in de loop der jaren, ook ik ben een van hen, al 35 jaar siliconen, en al heel snel na eeerste implantaten ziek, werd altijd beweerd door pc dat dit geen verband had met protheses, WEL DUS, blijkt nu, niemand wilde mij helpen(opereren) alleen dr Kappel,ook omdat ik Monobloc wilde, maar omdat ik een risico patient was, mocht ze dit helaas niet doen, na 4 jaar zoeken kwam ik bij dr van Selms terecht die heeft mij prima geholpen, die heeft alles zoveel mogelijk verwijderd, en mono bloc terug geplaatst, en heel aardige arts, dus wens je veel sterkte en vraag de protheses mee als ze eruit gaan, ik heb ze ook mee gekregen, zodat je zelf kan zien hoe de trope eruit ziet
groetjes Kiki
heel goed dat je stappen onder neemt om die troep eruit te halen, het probleem van siliconen word nog te veel ontkend door de media, maar hier kan je lezen wat het allemaal doet,en dat het veel vrouwen erg ziek maakt in de loop der jaren, ook ik ben een van hen, al 35 jaar siliconen, en al heel snel na eeerste implantaten ziek, werd altijd beweerd door pc dat dit geen verband had met protheses, WEL DUS, blijkt nu, niemand wilde mij helpen(opereren) alleen dr Kappel,ook omdat ik Monobloc wilde, maar omdat ik een risico patient was, mocht ze dit helaas niet doen, na 4 jaar zoeken kwam ik bij dr van Selms terecht die heeft mij prima geholpen, die heeft alles zoveel mogelijk verwijderd, en mono bloc terug geplaatst, en heel aardige arts, dus wens je veel sterkte en vraag de protheses mee als ze eruit gaan, ik heb ze ook mee gekregen, zodat je zelf kan zien hoe de trope eruit ziet
groetjes Kiki