22 jaar, 1 jaar protheses

Protheses vanwege cosmetische reden.
mien

Ongelezen bericht 22 sep 2014 21:30

Hoi allemaal,

zoals mijn titel al zegt. Ik ben pas 22 en heb mijn protheses 1 jaar nu, merk: mentor.
in 1 jaar tijd al 2 keer geopereerd, omdat eerst de ene borst te hoog vast zat in de spier.
Nu heb ik ook allemaal klachten gekregen, moe, duizelig, geheugenverlies, concentratieproblemen, kortademig etc.
vorige week bloedtesten gedaan, ik krijg as donderdag de uitslag.

ook een verwijzing van de huisarts voor het VU, daar kan ik volgende week al terecht voor consult.

mijn vorige PC wilde het kapsel niet verwijderen, dus ik wilde daar mijn protheses niet laten verwijderen.

ik wil graag dat alles eruit wordt gehaald en goed onderzocht wordt.

Zit ik bij het VU goed? ook qua plastische chirurgen?
Ik wil dat dit allemaal zo snel mogelijk voorbij is. Zo snel mogelijk die siliconen eruit, ik wil weer mezelf zijn.

zou ik weer helemaal gezond worden? zou het van binnen wel goed genezen? of blijf ik de rest van mijn leven een soort risico houden? :cry: :cry: :cry:

had ik dit maar nooit gedaan, ik ben zo bang nu.
Ginny

Ongelezen bericht 22 sep 2014 22:19

Hoi Mien,

Ik denk dat wij elkaar al vaker zijn tegengekomen, maar dan op een ander forum...
Bij het Vu zit je denk ik wel goed omdat zij ook het onderzoek naar siliconen en allergieën hebben gedaan.
Wat plastische chirurgen betreft daar kan ik je geen advies ingeven, maar als je zoekt op de naam van de pc kom je die hier misschien wel tegen.
Vind het helemaal top dat je voor explantatie hebt gekozen, maar dat wist je al ;)
Omdat je de protheses nog niet zo lang hebt verwacht ik dat je goed zult herstellen, maar daar kan het VU je vast meer zekerheid over geven.

Succes meis!
Liefs Ginny FLOWER
Janneke

Ongelezen bericht 23 sep 2014 11:28

Hoi Mientje, wat heb je een rot jaar achter de rug ! Goed dat je de beslissing hebt genomen dat alles eruit moet ! Ginny heeft je al ingelicht . Ik denk ook omdat je nog zo lekker jong bent en ze er niet zo lang hebben ingezeten,dat je best goed kan herstellen ! Succes met alles ! Knuffel Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 sep 2014 17:38

Lieve Mien WELCOME

Zielig allemaal wat ik lees. Zo erg want je bent nog zo jong!!!
Vind het heel erg goed van je dat je voor explantatie kiest. Dapper hoor meis Klappen
Bij het Vu zitten goede artsen en een goede pc dr. Niessen. Maar je kunt ook naar een andere pc kijk hier meer naar ons lijstje.
Ik denk zelf wel dat je goed zult herstellen je hebt de implantaten nog niet zo lang.
Weet je dat je ook bij prof Cohen lang kunt mocht je niet verder komen in het VU?

Heel veel sterkte lieve schat!!! Ik hoop echt dat je snel geholpen kunt worden en die troep eruit kan. Maak nu alvast een afspraak bij 1 van de pc's, dan hoef je niet zo lang te wachten.

KUS+ Hug
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
mien

Ongelezen bericht 02 okt 2014 19:18

vandaag bij het VU geweest.

dinsdag krijg ik een echo onderzoek en ik word ook opgeroepen door die onderzoeker met de moeilijke naam in het VU. Jullie weten wie ik bedoel.
Daarna pas weer terug naar de plastische chirurg. Dus ik moet nog even afwachten.

of ik het vergoed ga krijgen weten ze ook nog niet.
Ginny

Ongelezen bericht 02 okt 2014 22:09

Succes dinsdag!

Hoop dat ze snel iets voor je gaan doen, zodat je dit hele gedoe achter je kunt laten.

Liefs Ginny
FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 okt 2014 09:26

SUCCES! Succes!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”