Er zijn 2 resultaten gevonden
- 09 dec 2021 15:19
- Forum: Explantatie
- Onderwerp: Explantatie Sandra
- Reacties: 3
- Weergaves: 4500
Re: Explantatie Sandra
Wat een lieve berichten van jullie allemaal,ja heb er een rot gevoel bij maar gaan nu positief denken.Was van de week voor controle,speciaal voor Liek,ik was in Rotterdam,daar heb ik ze erin en eruit laten halen.Heb nog gevraagt of ze er foto's van hebben gemaakt maar daar kon ze me geen antwoord op...
- 04 dec 2021 00:30
- Forum: Explantatie
- Onderwerp: Explantatie Sandra
- Reacties: 3
- Weergaves: 4500
Explantatie Sandra
Nu 2 dagen geleden explantatie gehad.Na heftige reumaklachten dit besloten,alles voor me gezondheid,ze zaten er 11 jaar in.Kreeg bij niemand gehoor dat het misschien aan de prothese kon liggen.Omdat er overal enorme wachtlijsten zijn kon ik het snelst bij Velthuis terecht waar ik ze er ook in heb la...