Er zijn 2 resultaten gevonden

door sdenhouter@live.nl
09 dec 2021 15:19
Forum: Explantatie
Onderwerp: Explantatie Sandra
Reacties: 3
Weergaves: 4500

Re: Explantatie Sandra

Wat een lieve berichten van jullie allemaal,ja heb er een rot gevoel bij maar gaan nu positief denken.Was van de week voor controle,speciaal voor Liek,ik was in Rotterdam,daar heb ik ze erin en eruit laten halen.Heb nog gevraagt of ze er foto's van hebben gemaakt maar daar kon ze me geen antwoord op...
door sdenhouter@live.nl
04 dec 2021 00:30
Forum: Explantatie
Onderwerp: Explantatie Sandra
Reacties: 3
Weergaves: 4500

Explantatie Sandra

Nu 2 dagen geleden explantatie gehad.Na heftige reumaklachten dit besloten,alles voor me gezondheid,ze zaten er 11 jaar in.Kreeg bij niemand gehoor dat het misschien aan de prothese kon liggen.Omdat er overal enorme wachtlijsten zijn kon ik het snelst bij Velthuis terecht waar ik ze er ook in heb la...

Ga naar uitgebreid zoeken