Op zoek naar iemand die wil reageren onder insta bericht diana gabriels

Het proces naar genezing.
Hallo1234

Ongelezen bericht 24 mei 2023 20:29

Hoooi meiden,

Is er iemand die het geen probleem vindt om op instagram, onder het bericht van Diana Gabriels dit forum te delen?

Ik lees echt zoveel reacties van vrouwen die zeggen vage klachten te hebben en bang te zijn en ik wil ze graag doorverwijzen naar dit forum voor hulp maar ik wil zelf liever niet dat mensen weten dat ik een vergroting gehad heb en dus ook niet van de explantatie.
Ik dacht; ik doe een poging. Wie weet wil 1 van jullie de link van het forum delen.
Ik denk dat veel vrouwen er baat bij hebben.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2023 09:27

Ahh je liet dit al weten via Whatsapp. Wat lief van je! Je bent een inspirator! Een mooie meid die vele jonge meiden kan bereiken. Als ze jouw koppie zien en jouw verhaal horen, gaan ze je zeker volgen! Maar ik snap heel erg goed dat je niet in het openbaar wilt zeggen dat je ooit een bv hebt laten doen. Ik begrijp je volkomen en privacy is een heel groot goed.

Ik zal kijken of wij via onze Insta ook nog wat kunnen op die pagina. Maar we zijn vaak wel voorzichtig, want we hebben wel eens nare ervaringen gehad. Ooit ook een mail naar deze dame gestuurd, maar ze blijft siliconen borstimplantaten verdedigen zoals vele anderen...

Dikke kus mop! 😘💞💞💞

LOVE💖
Hallo1234

Ongelezen bericht 25 mei 2023 09:39

Luna MKS schreef:
25 mei 2023 09:27
Ahh je liet dit al weten via Whatsapp. Wat lief van je! Je bent een inspirator! Een mooie meid die vele jonge meiden kan bereiken. Als ze jouw koppie zien en jouw verhaal horen, gaan ze je zeker volgen! Maar ik snap heel erg goed dat je niet in het openbaar wilt zeggen dat je ooit een bv hebt laten doen. Ik begrijp je volkomen en privacy is een heel groot goed.

Ik zal kijken of wij via onze Insta ook nog wat kunnen op die pagina. Maar we zijn vaak wel voorzichtig, want we hebben wel eens nare ervaringen gehad. Ooit ook een mail naar deze dame gestuurd, maar ze blijft siliconen borstimplantaten verdedigen zoals vele anderen...

Dikke kus mop! 😘💞💞💞

LOVE💖
Dankjewel lieve lieve Luna ❤️❤️
Ik ben nu dus maar meiden privé berichten aan het sturen. Ik lees zoveel meiden die onzeker zijn over hun implantaten en ik hoop zo erg dat ze de keus durven maken en net zo opgelucht zijn als ik straks..
Gezondheid gaat echt boven alles.
Vind het ook zo bizar dat ze benoemd dat ze een implantaat van hoge afstand gegooid heeft en erover heen gereden heeft met een auto. Dat blijven plastisch chirurgen dus gebruiken terwijl je lichaam die dingen gewoon aanvreet🥹
Bewijs aan mijn implantaten die allemaal ribbels hebben gekregen en dat na 3.5 jaar..
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2023 10:12

Hallo1234 schreef:
25 mei 2023 09:39
Dankjewel lieve lieve Luna ❤️❤️
Ik ben nu dus maar meiden privé berichten aan het sturen. Ik lees zoveel meiden die onzeker zijn over hun implantaten en ik hoop zo erg dat ze de keus durven maken en net zo opgelucht zijn als ik straks..
Gezondheid gaat echt boven alles.
Vind het ook zo bizar dat ze benoemd dat ze een implantaat van hoge afstand gegooid heeft en erover heen gereden heeft met een auto. Dat blijven plastisch chirurgen dus gebruiken terwijl je lichaam die dingen gewoon aanvreet🥹
Bewijs aan mijn implantaten die allemaal ribbels hebben gekregen en dat na 3.5 jaar..
Vreselijk hè? Goed dat je ze privé berichten stuurt! 💪🙏

Moet je deze video zien: https://youtube.com/shorts/-77kQ8uHW78?feature=share
En dit is niet de enige.... Dit soort video's zouden verboden moeten worden! :evil:

NL artsen moeten dit niet in hun hoofd halen, want dan hebben ze een groot probleem! Wij zitten daar meteen bovenop en sturen de inspectie op ze af! Het is in Nederland namelijk inmiddels wél verboden dankzij onze inspanningen.
Plaats reactie

Terug naar “Adviezen”