Hoi lieve meiden
Weet iemand hier antwoord op?
Denk vraag het toch even hier. Xx
1. Word explantatie vd protheses bij Dr.Niessen vergoed? Of moet je deze zelf betalen.
' ik wacht op antwoord vd internist ivm vergoeding'.
2. Hoeveel kost lipofilling bij Dr.niessen?
En dan kijk ik nog verder
Weet er iemand een goeie explantatie chirurg in overijssel/Gelderland?
Xxxx
Explantatie vragen
De prijzen van lipo + explantatie zijn nu €6525,- bij Niessen.Miranda29 schreef: ↑29 jan 2023 21:41Hoi lieve meiden
Weet iemand hier antwoord op?
Denk vraag het toch even hier. Xx
1. Word explantatie vd protheses bij Dr.Niessen vergoed? Of moet je deze zelf betalen.
' ik wacht op antwoord vd internist ivm vergoeding'.
2. Hoeveel kost lipofilling bij Dr.niessen?
En dan kijk ik nog verder
Weet er iemand een goeie explantatie chirurg in overijssel/Gelderland?
Xxxx
Alleen lipofilling van de borsten is €5900,-
Zie hieronder de prijslijst;
https://www.mittsu-institute.com/prijsl ... _chirurgie
De rest van je vragen kan Luna beter beantwoorden denk ik.. Dat durf ik niet te zeggen.
Hoi lieverd,
Explantatie wordt vergoed als je een scheur hebt, kapsel baker 4 hebt of als je systemische klachten hebt en de internist ziet een medische noodzaak voor verwijderen. Je moet dan voldoen aan bepaalde voorwaarden.
Je krijgt dan vergoeding bij alle pc's, maar deze dienen wel een aanvraag bij jouw zorgverzekeraar te doen. Dus als jij straks een brief hebt van de internist, ga je naar een pc en die doet de aanvraag en stuurt deze brief naar de verzekeraar.
Let altijd op met welke verzekeraars artsen een contract hebben. Wanneer er geen contract is met jouw verzekeraar, dan betaal je een deel zelf.
Lipofilling betaal je sowieso zelf tenzij je geamputeerd was of ongelijke borsten hebt.
In het deel over vergoeding lees je uitgebreide informatie: viewtopic.php?f=186&t=1952
Topic over chirurgen: viewtopic.php?f=188&t=1892
Succes lieverd!

Explantatie wordt vergoed als je een scheur hebt, kapsel baker 4 hebt of als je systemische klachten hebt en de internist ziet een medische noodzaak voor verwijderen. Je moet dan voldoen aan bepaalde voorwaarden.
Je krijgt dan vergoeding bij alle pc's, maar deze dienen wel een aanvraag bij jouw zorgverzekeraar te doen. Dus als jij straks een brief hebt van de internist, ga je naar een pc en die doet de aanvraag en stuurt deze brief naar de verzekeraar.
Let altijd op met welke verzekeraars artsen een contract hebben. Wanneer er geen contract is met jouw verzekeraar, dan betaal je een deel zelf.
Lipofilling betaal je sowieso zelf tenzij je geamputeerd was of ongelijke borsten hebt.
In het deel over vergoeding lees je uitgebreide informatie: viewtopic.php?f=186&t=1952
Topic over chirurgen: viewtopic.php?f=188&t=1892
Succes lieverd!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"