Een tijdje lees ik mee en huiver ik van alle verhalen, vind het onwijs heftig om te leden wat iedereen meemaakt! Bizar
Zelf ben ik 33 jr, in 2018 dubbelzijdige borstkanker en dubbelzijdige amputatie gehad met reconstructie van silliconen implantaten.
Die zijn november 2020 geplaatst . De laatste 1.5 jaar voel ik me slechter, dan hoe ik me tijdens de behandelingen heb gevoeld en dat maakt me echt moedeloos
Zoals nu lig ik weer een nacht wakker.. pijn aan 1 been/voet.. soort neuropathie, koude tintelende handen en voeten.. kan niet op mn zij of buik liggen door pijn aan de borsten. Misselijk, duizelig, oogproblemen, pijn op de borst, hartkloppingen en nog veel meer.
Ik had de link niet perse met de implantaten gelegd maar nu contact gelegd met de pc en moet 24 okt naar dokter Beekman. Ik hoop zo dat ik daar erkenning, herkenning vind en duidelijkheid. Wat mij ook een keuze kan laten maken; of ik denk dat het hier mee te maken heeft en of ik het aandurf om ze te laten verwijderen. (Lees, hoe is en moet dat dan met de huid etc na deze operatie en verwijdering en of ik dat mentaal aankan + vergoeding )
Door alle ellende zie ik het soms niet meer zitten vd toekomst en ik ben moeder van 3 jonge kinderen. Maar ik heb alle dagen pijn en klachten en slaap nog amper , zonder middelen..
En anders lig ik wakker van pijn..
hopelijk kan ik hier veel antwoorden en steun vinden en HOOP ook vooral voor de toekomst.
Bedankt dat deze site er is!
Mvg Simone